اسلایدر

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

محسن یگانه ” خطرناک ” می شود !

 
bivajehee602601a3508ceaf6894c30c94f6b6a_03

موسیقی پارس  : این روزها از محسن یگانه هیچ خبری نیست. تقریبا دو ماهی میشود که تلفن خود را از دسترس خارج کرده و به دور از هر حاشیه ای به سر می برد. در این مدت فقط قطعه “خیابونا” را در فضای مجازی منتشر کرد که با استقبال دوستداران موسیقی پاپ روبرو شد.

مدت زیادی است که به شمال کشور رفته و آنجا در استودیوی شخصی اش پیگیر کارهای جدیدی است که قرار است به صورت تک تراک منتشر کند. اولین قطعه ای که از وی منتشر خواهد شد “خطرناک” نام دارد که شنیده ها حاکی از آن است که ” خطرناک ” از جمله قطعاتی است که امضای محسن یگانه را پای خود دارد. یک قطعه شش و هشت هم در بین قطعات او به چشم می خورد که احتمالا پس از “خطرناک” منتشر خواهد شد. البته مهران عباسی ریمیکس “فداکاری” را به مراحل پایانی رسانده و این قطعه نیز به زودی پخش خواهد شد.

قطعه ای به سفارش دکتر اصفهانی

محسن یگانه از کارهایی که قرار است برای دیگران انجام دهد نیز غافل نشده و در حال تکمیل آن قطعات نیز است. بدون شک مهمترین قطعه ای که این روزها قرار است برای دیگر خوانندگان بسازد ، قطعه ای است که به سفارش دکتر اصفهانی ساخته خواهد شد . ترانه و ملودی و تنظیم این قطعه متعلق به محسن یگانه خواهد بود و در آلبوم جدید محمد اصفهانی قرار خواهد داشت.

هواداران آلبوم می خواهند

از نظرسنجی هایی که در سایتها و فن پیج های این خواننده برگزار شده است این موضوع به چشم می آید که هوادارانش از وی انتظار دارند آلبوم چهارم را نیز منتشر کند. با توجه به اینکه محسن یگانه در یکی از آخرین مصاحبه هایش اعلام کرده بود که ” اگر هوادارانم بخواهند ، آلبوم منتشر میکنم ” باید منتظر ماند و عکس العمل آقای نابغه را در قبال درخواست هوادارانش دید. در واقع نمی توان منکر لذتی شد که انتشار یک آلبوم به مخاطب می دهد.

کنسرت تهران ؛ اواخر شهریور

محسن یگانه که به تازگی در یک کنسرت در شهر ساری مقابل ۵۰ هزار مخاطب مشتاق کنسرت با شکوهی را اجرا کرده است ، این روزها در تهران اجرایی ندارد. اما شنیده ها حاکی از آن است که در اواخر شهریور ماه وی چندین اجرا در سالن همایشهای برج میلاد تهران خواهد داشت. محسن یگانه ۴و۵ شهریور در اراک و ۱۳ شهریور در کیش به روی استیج خواهد رفت.

[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:,

] [ 8:24 PM ] [ shayan ]

[ ]

برای نخستین بار؛
بنیامین در ساری کنسرت برگزار می کند
موسیقی ما : بنیامین بهادری خواننده ی محبوب موسیقی پاپ کشور، برای اولین بار در ساری روی استیج می رود تا برای مازندرانی ها به اجرای برنامه بپردازد.

مجید طوسی مدیر شرکت فرهنگی هنری «سُل فا» که در ماه های اخیر در برگزاری کنسرتهای خوانندگان صاحب نام فعال بوده، با اعلام این خبر به «موسیقی ما» گفت: «مجوزهای مربوط به این اجرا اخذ شده و بر این اساس بنیامین روز پنج شنبه 31 مرداد ماه 1392 در دو سانس (18 و 21) در سالن سینما سپهر ساری به اجرای برنامه خواهد پرداخت».

بنیامین در صفحه ی شخصی اش درباره ی این کنسرت نوشته است: «خدایا ممنونم ازت. بعد از هشت سال پای دنیا دیگه مث تو نداره به شهرهای ایران عزیز باز میشه. همه دوستای خوبم در تمام ایران دونه دونه به شهر هاتون سر می زنیم. تور دور ایران شروع شد... 1-ساری ...»

این کنسرت به تهیه کنندگی «مجید طوسی» توسط موسسه فرهنگی هنری «سُل فا» برگزار می شود. علاقه مندان می توانند برای خرید بلیت با تلفن 2203985-0151 و برای هماهنگی امور رسانه ای با مدیر روابط عمومی کنسرت (تلفن: 09377464300) تماس حاصل نمایند. بلیتهای برنامه 35، 45 و 55 هزار تومان قیمت گذاری شده اند. پیش بینی می شود این کنسرت با استقبال زیاد مازندرانی ها روبرو گردد.

شایان ذکر است در ماه های اخیر بسیاری از هنرمندان سرشناس در شهرهای مختلف مازندران روی استیج رفته اند و این مسئله موجب رضایت مخاطبین موسیقی در این استان شده و شایسته است این سیاست در آینده نیز در این استان و سایر نقاط کشور ادامه دار باشد.
منبع:
اختصاصی موسیقی ما



[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 8:0 PM ] [ shayan ]

[ ]

4 و 5 شهریور ماه

کنسرت رضا صادقی در ساری برگزار می‌شود

موسیقی ما - کنسرت موسیقی رضا صادقی خواننده مطرح و بنام موسیقی پاپ ایران در تاریخ های 4 و 5 شهریور ماه سال جاری در شهر ساری اجرا می شود. مهتاب اباذری تهیه کننده این کنسرت با اعلام این خبر درباره جزئیات این کنسرت گفت: «این اجرا به خوانندگی رضا صادقی و همراهی گروه مشکلی پوشان به رهبری ارکستر پویا نیکپور در سالن سنيما سپهر شهر ساری برگزار می شود و این خواننده در چهار سانس طی دو شب (4 و 5 شهریورماه) به روی صحنه می رود.»

وی در ادامه افزود: «در این کنسرت، پویا نیکپور (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو)، دارا دارایی (گیتار بیس)، مرتضی کریمی (عود)، فاضل پیش (گیتار کلاسیک)، آرش مقدم (درام)، ناصر رحیمی (پرکاشن)، حسین شریفی (ترمبون)، مجید ترکاشوند (ساکسوفون)، رضا آذر نجات (ترومپت) و پیام طونی (ویولن) به عنوان اعضای گروه مشکلی پوشان، رضا صادقی را همراهی خواهند کرد.» گفتنی ست این خواننده در روزهای گذشته اجراهایی را نیز در آبادان و چند شهر جنوبی کشور بروی صحنه برده است.

[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 7:59 PM ] [ shayan ]

[ ]

بهنام صفوی در اراک روی صحنه رفت

موسیقی ما - بهنام صفوی، بیست و هفت مرداد ماه، برای اولین بار دو سانس در اراک روی استیج رفت و با استقبال چشمگیر اراکی‌ها مواجه شد. او در این اجرا قطعاتی از دو آلبوم منتشر شده و تک آهنگ آهنگ‌هایش را اجرا کرد. عکس‌هایی از این کنسرت را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

مهدی فردی (کیبورد و رهبر ارکستر)، حسین شریفی (ترومبون)، رضا آذر نجات (ترومپت)، انوشیروان بهرامی (ساکس تنور)، مجید قدیانی (کیبورد 2)، علی‌ پورنگهبان (گیتار بیس)، ایمان ذاکری (درامز)، نریمان معصوم آبادی (گیتار الکتریک)، غلامرضا معرف (پرکاشن) و دانیال طهماسبی (گیتار آکوستیک)، اعضای گروه بهنام صفوی در این کنسرت بودند.


    


  

  

    


    

  


[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 7:59 PM ] [ shayan ]

[ ]

«یکی هست» بار دیگر در برج میلاد

موسیقی پارس: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ مرتضی پاشایی بار دیگر به روی صحنه رفت تا برای هوادادن خود شبی به یاد ماندنی را بسازد.

در این شب قطعات «نفس»، «جاده یک طرفه»، « یکی هست»، «عشق یعنی این»، «ستایش»، «یکی بود یکی نبود »، «باید کاری کنی»، «نبض»، «به خدا»، « دروغ دوست داشتنی»، «دل من دل تو»، «زیادی »، «بیا برگرد»، «آرزو» اجرا شد.

حامد طاهری ( گیتار بیس ) ، فرشید ادهمی ( گیتار الکتریک )، محسن خاش ( پرکاشن )، اشکان موسوی ( ویولون)، انوشیروان تربتی ( کیبورد – پیانو ), رضا لمعانی ( گیتار آگوستیک)، مهران مریخ ( کیبورد)، علیرضا میرآقا ( ترومپت)، رامین براتی (ترومبون)، آرین قیطاسی (ساکسیفون)، رایسا آوانسیان (بک وکال)، ملانی آوانسیان ( بک وکال- ویولن سل) مرتضی پاشایی را در این اجرا یاری می کردند.

در این شب یک قطعه بدون کلام اجرا شد که در آن انوشیروان تربتی با ساز ملودیکا و اشکان موسوی با وبولون هنرنمایی کردند.

محمودرضا قدیریان(مجری برنامه ساعت ۲۵) – محسن افشانی(بازیگر) – مصطفی یگانه(خواننده) – علیرضا روزگار (خواننده)–حبیب کاشانی(مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس) مهمانان پاشایی در سانس اول اجرا بودند.


      

    

    

    

  


  


[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 7:57 PM ] [ shayan ]

[ ]

اختصاصی «موسیقی ما»؛
محسن چاوشی خواننده «شاه گوش» می‌شود
موسیقی ما : محسن چاوشی در سکوت کامل خبری به عنوان گزینه اصلی حضور به عنوان خواننده مجموعه «شاه گوش» انتخاب شد. این مجموعه طنز که از زمان انتشار عکس های گریم «محسن طنابنده» و شباهت غیر قابل انکار‌اش به یکی از خواننده های قدیمی لس‌آنجلسی، همچنان در راس اخبار سینمایی کشور جای گرفته، قرار است از اوایل شهریور ماه سال جاری به کارگردانی «داود میرباقری» در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

یکی از عوامل این سریال خبر حضور «محسن چاوشی» به عنوان خواننده تیتراژ و قطعاتی در متن این سریال را تائید نمود و از مذاکرات رسمی برای حضور این خواننده از سوی گروه سازنده این سریال خبر داد. وی همچینی درباره لب زدن بازیگر یکی از نقش های اصلی این مجموعه بروی صدای چاوشی، سکوت کرد. محسن چاوشی پس از انتشار آلبوم «من خود آن سیزده ام» و واکنش های مثبتی که از سوی دوستداران و منتقدین موسیقی گرفت، در تدارک آلبوم جدید خود «پاروی بی قایق» است که به نظر می رسد مثل سالهای گذشته، این خواننده آلبومش را در اواخر سال وارد بازار موسیقی کشور نماید.

چاوشی همچنین تجربه حضور و خواندن تیتراژ های تلویزیونی و سینمایی را نیز در کارنامه خود دارد که شاید شاخص ترین آنها، حضورش در قالب خواننده فیلم «سنتوری» داریوش مهرجویی باشد.

پیگیری خبرنگار «موسیقی ما»  درباره قطعیت حضور چاوشی در این سریال به خود این خواننده ختم شد و وی در این باره به «موسیقی ما» گفت: « بله این خبر را تائید می کنم. پیشنهاد این حضور از سوی مسئولین و گروه سازنده این سریال به من شده و در حال بررسی و مشاوره با برخی از دور و بری هایم هستم تا بتوانم در صورت مساعد بودن شرایط، به خواندن در این مجموعه اقدام نمایم. ولی هنوز چیزی صد در صد نشده و به محض قطعیت، حتما اطلاع رسانی خواهد شد».

در خلاصه داستان مجموعه «شاه گوش» آمده: «اکبر عبدی کله‌پزی است که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می‌کند و...»

گفتنی ست ساخت موسیقی متن این مجموعه را «فردین خلعتبری» بر عهده دارد.

از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، احمد مهران­فر، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی، مصطفی طاری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، علی فتحعلی و حامد میرباقری اشاره کرد.
گفته می شود «مهران مدیری» نیز قرار است به عنوان بازیگر مهمان در این مجموعه به ایفای نقش بپردازد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[ دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:,

] [ 6:58 PM ] [ shayan ]

[ ]

با حضور مسعود کیمیایی، حامد بهداد، بهرام رادان، فریدون جیرانی و ...
مستند زندگی «رضا یزدانی» ساخته می شود
موسیقی ما : یک گروه جوان کارگردانی در صدد ساخت مستند زندگی خواننده آلبوم «خاطرات مبهم» هستند.

به گزارش «موسیقی ما»، ساخت مستند زندگی و آثار هنری «رضا یزدانی» یک سالی هست که استارت خورده و مرحله تصویر برداری است. کارگردانی این مستند را «نوید صولتی» بر عهده دارد و بیش از یک سال است که در حال جمع آوری راش از زندگی کاری و شخصی این خواننده است.

رضا یزدانی درباره این مستند در گفتگو با «موسیقی ما» گفت :« پیشنهاد از سوی نوید صولتی مطرح شد و الان حدود یک سال است که کار آغاز شده و نوید در همه مسافرت ها و کنسرت ها و قرار های استودیو، با من است و در حال تصویر برداری. دو سال دیگر قرار است این روند را ادامه دهیم تا مجموعه کاملی تولید شود تا سر میز تدوین به مشکلی بر نخوریم. اعتقاد دارم این مستند می تواند تداعی کننده خاطرات جالبی برای مخاطبان من باشد. خاطراتی از آلبوم ها و آثار قدیمی و در واقع قرار است مجموعه ای را شامل شود که همه زندگی و آثار هنری من را در بر می گیرد.» یزدانی ادامه داد:«در این مجموعه تقریبا با تمام هنرمندانی که من در همه این سالها با آنها کار کرده ام، گفتگو شده و آنها در مورد من دیدگاه هایشان را ارائه داده اند. هنرمندانی از قبیل مسعود کیمیایی، فریدون جیرانی، مهدی کرم پور، محمد حسین لطیفی، حامد بهداد، بهرام رادان و ...». یزدانی از زمان انتشار این اثر اظهار بی اطلاعی کرد و توضیح داد که هر وقت مجموعه کامل شود اجازه انتشارش را می دهد.

نوید صولتی (کارگزدان اثر) درباره این مستند اعتقاد دارد:«من مدیر تصویر برداری کنسرت های جشنواره فجر بودم و دوربین من نمای بسته خواننده را می گرفت. شبی که رضا کنسرت داشت به قدری روی استیج خوب بود که گاهی یادم می رفت پشت دوربین هستم و یک دفعه می دیدم از کادر من خارج شده است.. به نظرم رضا بازیگر خوبی است و استیج را خوب می شناسد. چه چیزی برای یک کارگردان جذاب تر از این سوژه است برای پر داخت بیشتر؟». یزدانی علاوه بر انتشار آلبوم هایش در بازار موسیقی، در دنیای سینما نیز تجربه هایی را از سر گذرانده که آخرین نمونه آن فیلم «بوی گندم» است که به کارگردانی رضا خاکی به زودی اکران خواهد شد.
مستند زندگی «رضا یزدانی» ساخته می شود

 

 

[ دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:,

] [ 6:57 PM ] [ shayan ]

[ ]

 

کنسرت خاطره انگیز «آقای عاشق» در نمایشگاه بین المللی برگزار شد؛
فریدون: خدا این عاشقی رو از ما نگیره!
موسیقی ما : «فریدون آسرایی» بیست و پنجم مرداد ماه 92، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی استیج رفت و با تأکید بر «عاشق» بودنش، عاشقانه های محبوبش را خواند. در این کنسرت که به تهیه کنندگی «مجید عبدی» برگزار شد، تعدادی از همکاران فریدون و چهره های سرشناس تلویزیون حضور داشتند.

پیش از ورود گروه، موزیک ویدئوی قطعه ی محبوب «سلام» از نمایشگر سالن پخش شد و حضار را به وجد آورد. دقایقی بعد «آرش پژند مقدم» روی استیج آمد و شروع به نواختن درامز کرد. پس از او به ترتیب پژمان فرهمند (پرکاشن)، مجید برومند (گیتار باس)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، انوشیروان تربتی (کیبورد)، کارن زیاری (کیبورد) و ایمن خراسانی راد (گیتار الکتریک) یک به یک روی صحنه آمدند و شروع به نواختن سازشان کردند تا اینگونه Opening متفاوتی برای این کنسرت شکل بگیرد. لحظاتی بعد فریدون نیز وارد سالن شد و شروع به خواندن «خونه به خونه» کرد. فریدون پس از سلام و احوالپرسی با حاضرین، «گل نازم» را اجرا کرد و از حضار خواست که «پدرام کشتکار» را به عنوان اولین کسی که پس از ورود به ایران با او همکاری کرده است تشویق کنند. اشکان موسوی (نوازنده ی ویولن) نیز در ادامه به نوازندگان اضافه شد.
 
«طاقت بیار» از آلبوم «خاطرات گمشده» قطعه ی بعدی بود که اجرا شد و پس از آن نوبت به قطعه ی پرطرفدار «سلام» رسید. فریدون «پاشا یثربی» را به عنوان کسی که بیش از یک سال برای تولید آلبوم «خاطرات گمشده» همکار و هم خانه اش بوده است معرفی کرد و پس از او نیز «حسین غیاثی» که ترانه سرای چند قطعه از این آلبوم بود را معرفی نمود.
 
«آینه»، «فاصله ها» و «مجنون تو اَم» قطعات بعدی این کنسرت بودند. پس از آن فریدون در یک حرکت غافلگیرانه از پله ها پایین رفت، دستان «فرزاد حسنی» که در ردیف اول نشسته بود را گرفت و او را روی استیج آورد و میکروفن را به دست او داد! در این لحظه حاضرین سالن یکپارچه به تشویق حسنی پرداختند. فرزاد که گویا خودش نیز غافلگیر شده بود، پس از ادای احترام به مردم و سپاسگزاری از آنان، لب به سخن گشود و گفت: «یک دهه پیش، خوانندگان زیادی، ترانه های مختلفی می خواندند. اما یک نفر با یک آلبوم و یک ترانه به نام «خوشگل عاشق» دل همه ی ما را به هم ریخت؛ مایی که دلمان یک دل عاشق بود... این را از من قبول کنید که هر کسی نمی تواند عاشقانه بخواند... فریدون عاشقانه ها را مثل یک میراث فرهنگی در قلبش جای داده... عاشقانه ترین ترانه ی دهه ی گذشته برای من که خودم هم گاهی ترانه می گویم، «گل هیاهو» است. عاشقانه ای که «رضا جزء مطلب تبریزی» سرود. خوشحالم که فریدون با هوشش، عاشقانه های رضا جزء مطلب تبریزی را به «حسین غیاثی» رساند. می خواهم بگویم عاشقانه خواندن سخت است و از فریدون می خواهم برایمان «گل هیاهو» را اجرا کند».
 
پس از سخنان فرزاد حسنی، فریدون قطعه ی خاطره انگیز «گل هیاهو» با همخوانیِ مثال زدنی حضار خواند و در پایان گفت: «خدا عاشقی رو از ما نگیره... دوباره عاشق می شم...». او همچنین با معرفی «رضا جزء مطلب تبریزی» اظهار داشت: «این پسر با ترانه اش، مسیر زندگی مرا عوض کرد». او از تنظیم کننده و مدیر هنری آلبوم موفق «غریبه» هم یاد کرد و گفت: «باید از بهروز صفاریان هم تشکر کنم...»
 
در ادامه «آسمون»، «تو آرومی»، «کشف تو» و «مسافر» قطعات بعدی کنسرت بودند. سپس نوبت به قطعه ی نوستالژیک «دوسِت دارم» (کوچَلَره...) رسید. فریدون به طور ناگهانی با اشاره از «امیر علیزاده» خواست روی استیج بیاید تا بخش های آذری این قطعه را بخواند. این بخش برنامه با استقبال چشمگیر حضار همراه بود. امیر علیزاده که رهبر ارکستر قبلی فریدون بود، در آلبوم «ریمیکس» در این قطعه با او همخوانی کرده بود.
 
فریدون «بیا بریم» و «خداحافظ نگو» را خواند و سپس قطعه ی شش و هشت «دوباره» را اجرا کرد و پس از خواندن آن گفت: «شش و هشت به ما نمیاد! اگه به خاطر شما نبود، صد سالِ سیاه شش و هشت نمی خوندم!». او با خواندن قطعه ی «می دونم» و اجرای مجدد «گل هیاهو» کنسرتش را به پایان رساند.

در این اجرا «ایمن خراسانی راد» علاوه بر نوازندگی گیتار الکتریک، رهبری ارکستر فریدون را نیز بر عهده داشت.
 
مشکل صدابرداری که در کنسرتهای کشور ما تقریباً به یک امر عادی تبدیل شده، در این کنسرت نیز وجود داشت و باعث شد فریدون چند بار در طول اجرا به صدابردار تذکر دهد.
 
فریدون روی صحنه و پشت صحنه، هیچ تفاوتی ندارد. او همان «فریدون» است. راحت و خودمانی حرف می زند و خوش و بش می کند و همین امر باعث می شود مخاطب با او احساس راحتی کند و در این کنسرت نیز صفا و صمیمیت او مشهود بود.
 
گویا بیشتر هواداران فریدون در ردیفهای انتهایی سالن حضور داشتند، چرا که بیشترین همراهی و همخوانی با او از سوی آنها صورت می گرفت. از این رو فریدون به خوش و بش با آنها پرداخت و گفت: «اینایی که توی VIP نشستن، بهترین جا رو دارن و کمترین انرژی رو!»
 
فرزاد حسنی، آزاده نامداری، مجید مشیری، علی ضیاء، امیر علیزاده، پاشا یثربی،
پدرام کشتکار، مهرداد نصرتی، حسین غیاثی و رضا جزء مطلب تبریزی از جمله میهمانان فریدون در این اجرا بودند.

کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
 
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی

 
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی

 
کنسرت فریدون آسرایی

 
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی

 
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی
کنسرت فریدون آسرایی

 
کنسرت فریدون آسرایی
 

 

[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,

] [ 10:12 PM ] [ shayan ]

[ ]

از سوی پلیس امنیت صورت گرفت:
دستگیری اعضای یک گروه زیرزمینی در زمان اجرای کنسرت
موسیقی ما : دقایقی پس از آغاز یک کنسرت راک، همه حاضران در سالن و اعضای گروه در سالنی در تهران، از سوی پلیس امنیت بازداشت شدند.

به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت پژوهشی گروه DOWN OF RAGE که شب 25 مرداد در آمفی تئاتر مدرسه ای در منطقه بلوار فرحزادی در حال برگزاری بود، با حضور پلیس امنیت تهران ناتمام ماند و کلیه حاضرین در سالن و اعضای این گروه بازداشت و در اختیار مراجع قانونی قرار گرفتند.

بر اساس پیگیری های خبرنگار «موسیقی ما»، افراد زیر سن قانونی در لحظات ابتدایی بازداشت آزاد شدند و به مروو اکثر حاضرین در سالن پس از پاسخگویی به چند سوال روانه منازل خود شدند اما اعضای این گروه همچنان در بازداشت به سر می برند. پیگیری خبرنگار «موسیقی ما» از مسئولین سالن برگزاری برنامه، (که در واقع مدیران یک مدرسه دخترانه در مقاطع مختلف بودند) به نتیجه خاصی نرسید و مسئول روابط عمومی این مدرسه در پاسخ به سوال خبرنگار «موسیقی ما» مبنی بر دلایل این اتفاق گفت: «هر گونه اظهار نظری در این مورد برای ما ممنوع شده و نمی توانیم در این باره هیچ صحبتی با رسانه ها داشته باشیم».

مسئول روابط عمومی سالن آمفی تئاتر آفرینش مهر در ادامه افزود:«ما نمی توانیم جزئیات اتفاق را در اختیار رسانه ها قرار دهیم و به ما گفته اند هر کس سوالی پرسید، جوابی ندهید و بگذارید هر کس هر طور دوست دارد در این باره اطلاع رسانی کند!». پس از پافشاری خبرنگار «موسیقی ما» مسئول مربوطه با قطع کردن تماس، علامت سوال های این اتفاق را بیشتر کرد تا پیگیری های ما به نتیجه خاصی نرسد.»

سایت پلیس امنیت تهران نیز درباره این اتفاق در حالی سکوت خبری اختیار کرده که معمولا به محض رخ دادن چنین اتفاقاتی بلافاصله به صورت شفاف اطلاع رسانی می کند و نمونه واضح است دستگیری تعدادی از ترانه سراها و آهنگسازان پاپ بود که به خوبی در آن مورد اطلاع رسانی شد. این گروه یک بار دیگر نیز به دلیل مخالفت کنسرت گذارش مبنی بر احتمال برخی رفتارهای (به گفته خودش) «غربی» حاضرین در سالن، اردیبهشت ماه امسال نیز چند روز مانده به اجرا، کنسرت این گروه را لغو کرده بود. DOWN OF RAGE گروهی ست که معمولا آثار راک بزرگان جهان را بازخوانی می کند.

«علی اهتمامی» (نوازنده درامز این گروه) تنها چهره در دسترسی بود که می توانست در این باره توضیح دهد که او نیز ارائه توضیحات در این باره را به آزادی همگروهی هایش منوط کرد تا مبادا مشکلی برای سیر قانونی دوستانش پیش بیاید.

[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,

] [ 10:11 PM ] [ shayan ]

[ ]

برای شش سانس دیگر
کنسرت «بابک جهانبخش» تمدید شد
موسیقی ما: کنسرت بابک جهانبخش که پیش از این قرار بود در تاریخ 5 و 6 شهریور ماه در سالن برج میلاد برگزار شود، با استقبال دوستداران این خواننده 6 سانس دیگر نیز تمدید شد تا این برنامه شهریور ماه در 10 سانس برگزار شود.
محمد رضا خانزاده (مدیر عامل شرکت اکسیر نوین و مدیر برنامه های بابک جهانبخش) در این باره در گفتگو با «موسیقی ما» گفت: «استقبال مخاطبان بابک جهانبخش از فروش بلیت های برنامه طوری بود که تصمیم گرفتیم با تمدید این اجرا بتوانیم پاسخگوی همه مخاطبان این خواننده باشیم. علاوه بر روزهای 5 و 6 شهریور، در تاریخ 18 و 19 و 20 همین ماه نیز برنامه را تمدید کردیم تا این کنسرت مجموعا در ده سانس در شهریور ماه برگزار شود.»
وی همچنین درباره جزئیات این برنامه نیز خاطر نشان کرد: «نکته جدید این اجرا اضافه شدن قطعات آلبوم اکسیژن به کنداکتور برنامه است که قطعا مورد توجه دوستداران این خواننده قرار خواهد گرفت. شاید برخی نوازنده های مهمان هم به جمع ما اضافه شوند و برخی برنامه ها هم برای طراحی صحنه داریم که امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای دوستداران این خواننده باشیم.»

[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,

] [ 10:9 PM ] [ shayan ]

[ ]

 

با شیطنت های خاص «رامبد جوان»
«بمرانی» خوش درخشید
موسیقی ما : کنسرت گروه «بمرانی» شامگاه 24 و 25 مرداد ماه در تماشاخانه باروک بروی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما» در این کنسرت، اعضای گروه با اجرای قطعاتی از دو آلبوم خود «جوراب های لخت» و «آسمان زرد و خورشید آبی» و برخی تک قطعاتشان، توانستند شب پر خاطره ای را برای دوستدارانشان بسازند و پس از استقبال از این برنامه، مسئولین برگزاری تصمیم گرفتند که این کنسرت را یک شب دیگر (امشب 26 مرداد) نیز بروی صحنه ببرند. حضور غافلگیرانه «رامبد جوان» بروی سن و شیطنت های خاص این بازیگر سینما و تلویزیون از جمله بخش های جالب این برنامه بود.

«بمرانی» در سال 1388 با انتشار کارهایش در فضای مجازی کار خود را آغاز و خیلی زود میان جوانان و به اصطلاح «تینیجر»ها جایی برای خود باز کرد. گروه اجراهایشان را از کافه‌ها آغاز کردند و در ادامه در کنار گروه‌های تئاتر قرار گرفتند و هرازگاهی کنسرت‌های خیریه برگزار کردند که از آن جمله کنسرت شان در بازارچه خیریه وحدت است که حدود‌ هزار نفر از علاقه‌مندانشان به تماشای اجرایشان نشستند.

بهزاد عمرانی (خواننده، گیتار ریتم)، مانی مزکی (سازدهنی)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک) آرش عمرانی (پیانو، کیبورد) کیارش عمرانی (گیتار باس) و آبتین یغماییان (درام، کاخُن) اعضای گروه بمرانی هستند و سجاد افشاریان نیز مدیریت کارهای این گروه را بر عهده دارد.

چند سکانس از اجرای شب گذشته این گروه را می بینید:
 
کنسرت گروه «بمرانی»

 
کنسرت گروه «بمرانی»
کنسرت گروه «بمرانی»

 
کنسرت گروه «بمرانی»

 
کنسرت گروه «بمرانی»

 
کنسرت گروه «بمرانی»

 
کنسرت گروه «بمرانی»

 
کنسرت گروه «بمرانی»

کنسرت گروه «بمرانی»

 
کنسرت گروه «بمرانی»

 
کنسرت گروه «بمرانی»

 
کنسرت گروه «بمرانی»

 
کنسرت گروه «بمرانی»
کنسرت گروه «بمرانی»

 
کنسرت گروه «بمرانی»

 
کنسرت گروه «بمرانی»
کنسرت گروه «بمرانی»
کنسرت گروه «بمرانی»
کنسرت گروه «بمرانی»
کنسرت گروه «بمرانی»
 
کنسرت گروه «بمرانی»
کنسرت گروه «بمرانی»
کنسرت گروه «بمرانی»
کنسرت گروه «بمرانی»
کنسرت گروه «بمرانی»

 
کنسرت گروه «بمرانی»

 

[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,

] [ 10:6 PM ] [ shayan ]

[ ]

بهنام صفوی در اراک کنسرت برگزار می کند
موسیقی ما : «بهنام صفوی» که پس از انتشار آلبوم «آرامش» در نقاط مختلف کشور به اجرای برنامه پرداخته، در گفت و گو با «موسیقی ما» از اجرای تابستانی در استان مرکزی و شهرستان اراک خبر داد. این خواننده بیست و هفتم مرداد ماه و در دو سانس در شهرستان اراک به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.
 
مهدی فردی (کیبورد و رهبر ارکستر)، حسین شریفی (ترومبون)، رضا آذر نجات (ترومپت)، انوشیروان بهرامی (ساکس تنور)، مجید قدیانی (کیبورد 2)، علی‌ پورنگهبان (گیتار بیس)، ایمان ذاکری (درامز)، نریمان معصوم آبادی (گیتار الکتریک)، غلامرضا معرف (پرکاشن) و دانیال طهماسبی (گیتار آکوستیک)، گروه بهنام صفوی را تشکیل می دهند.
صفوی 12 شهریور سال جاری درتهران روی استیج خواهد رفت
.

 

[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,

] [ 10:3 PM ] [ shayan ]

[ ]

 

گردهمایی طرفداران آقای مشکی پوش در روز تولد این خواننده
صادقی: گذر زمان همه چبز را درست می کند
موسیقی ما : روز گذشته رضا صادقی در فرهنگسرای اندیشه حاضر شد تا تولد 34 سالگی اش را در بین دوستدارانش جشن بگیرد. این گردهمایی در شرایطی برگزار شد که پس از اطلاع رسانی آن در فضای مجازی، زمزمه هایی مبنی بر لغو این مراسم به گوش رسید که تا آخرین لحظات هم بسیاری نگران بر هم خوردن این همایش بودند اما با حضور صادقی در محل ، جشن تولد این خواننده با هماان ترتیبی که برنامه ریزی شده بود، برگزار شد.
صادقی در این همایش به سوالات دوستدارانش پاسخ داد و در این بین بیشترین سوالات مربوط مشکلات حقوقی اش با شرکت طرف حساب قبلی مربوط می شد که این خواننده حل این مشکلات را منوط به گذر زمان دانست. صادقی همچنین در این برنامه از رایزنی هایش از مسئولین ارشد کشوری درباره حل مشکل اجراهای زنده اش در تهران سخن به میان آورد که با استقبال فراوان دوستداران این خواننده مواجه شد. در این برنامه کیک بزرگی از سوی طرفداران این خواننده برای صادقی تهیه شده بود.
این هنرمند همچنین در انتهای این گردهمایی قطعه جدیدی را برای دوستدارانش خواند که متن آن را می خوانید:

خبر داری که دارم پیر میشم
با سیگار و خیابون سیر میشم
که دنیام شده قد چندتا کوچه
که دستام خیلی وقته بی تو پوچه
خبر دارم از احوال شلوغت
از اون معصومیت های دروغت
که همراهات شدن آهن پرستا
شدی بازیچه ی خوش رنگ دستا
کل دنیا ماله تو خوب و بدش
روزای آخرمو با عشق خوشم
واسه انگشتای سردم روی ساز
نسخه ی دارو و آتیش می کشم

چند سکانس از این تجمع که روز گذشته، در فرهنگسرای اندیشه صورت گرفته بود را می بینید:
 
 

 
 

 

 

 

[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,

] [ 10:1 PM ] [ shayan ]

[ ]

 

در جدیدترین کنسرت رضا یزدانی - خواننده «خاطرات مبهم» - در برج میلاد چه خبر بود:
اشک‌های آقای ستاره ...
موسیقی ما : رضا یزدانی در حالی شب گذشته در سالن برج میلاد بروی صحنه رفت که در ابین برنامه خبر انتشار آلبوم جدید اش در اواخر آبان ماه به صورت رسمی تائید شد.

به گزارش موسیقی ما، رضا یزدانی شب گذشته جدیدترین کنسرت خود را در برج میلاد بروی صحنه برد تا دوستداران این خواننده قطعات مورد علاقه شان را به صورت زنده و اجرای یزدانی شاهد باشند. برخلاف عمده اجراهای قبلی این خواننده، قطعه «مش رمضون» به عنوان قطعه شروع برنامه انتخاب شده بود و یزدانی در ادامه با اجرای گلچینی از قطعات خود و استفاده از چند ریمکس که شامل ادغام چند قطعه بود، سعی کرد تعداد قطعات بیشتری را اجرا نماید. پخش چند تیزر خوش ساخت و معرفی نوازنده ها با پخش انیمیشنی از آنها از بخش های جالب برنامه بود.

قطعاتی چون خاطرات مبهم، کی فکرشو می کرد، فیلم کوتاه، کوچه ملی، ادامه بده، نوار و... از جمله آثار پر طرفداری بودند که از سوی این خواننده اجرا شد و نکته جال کنداکتور این برنامه این بود که یزدانی بیشتر سعی در اجرای قطعات جدید خود داشت و حتی قطعات پرطرفداری مثل شمال و کافه نادری و کارتون را علیرغم درخواست های فراوان اجرا نکرد.

این خواننده در هنگام اجرای یکی از قطعاتش به شدت احساساتی شد و در بخشی از آن حتی به گریه افتاد که با تشویق های حاضرین توام شد و پس از این اتفاق، پژمان جمشیدی که در سالن حاضر بود، تصویر بزرگی از این خواننده را که روی تخته شاسی چاپ شده بود را به این خواننده تقدیم کرد. یزدانی در جام ستاره های امسال به عنوان بهترین دروزاره بان انتخاب شده بود.

برزو ارجمند، پژمان جمشیدی، هادی مهدوی کیا، محمد رضا احمدی، سام درخشانی، سید جواد هاشمی و ... از جمله چهره های سرشناس حاضر در سالن اجرای برنامه بودند.

«علی اوجی» تهیه کننده و مدیر برنامه های رضا یزدانی در اواسط برنامه روی سن آمد و صحبت هایی درباب تشکر از افرادی که در تهیه این کنسرت نقش داشتند بیان کرد. او همچنین با یاد کردن از جشن سالانه موسیقی ما از دست اندرکاران سایت موسیقی ما تقدیر و تشکر کرد.

اوجی در بخش هایی از صحبت هایش نیز از انتشار آلبوم جدید یزدانی تا اواخر آبان ماه خبر داد.

همچون همیشه اجرای قطعه «خلیج فارس» انتهای برنامه یزدانی را تشکیل می داد.
 





x (3).jpg

a (4).jpg
x (4).jpg
a (5).jpg
 
x (5).jpg
 
a (6).jpg

 
x (6).jpg

 
a (7).jpg

 
x (7).jpg

 
a (8).jpg
x (8).jpg

 
   
a (10).jpg
x (10).jpg

 
a (11).jpg

 
x (11).jpg

 
a (12).jpg

 
x (12).jpg

 
a (13).jpg
 
x (13).jpg

 
a (14).jpg
x (14).jpg

 
a (15).jpg

 
x (15).jpg
a (16).jpg
x (16).jpg

 
a (17).jpg

 
x (17).jpg
 
a (18).jpg

x (18).jpg

 

[ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:,

] [ 8:33 PM ] [ shayan ]

[ ]

اكتبر مصادف با 29 مهرماه؛

علیرضا قربانی در لندن به روی صحنه می‌رود
موسیقی ما : عليرضا قرباني خواننده موسيقي ايراني با گروه باران در لندن به روي صحنه مي‌رود.

به گزارش موسيقي ما اين كنسرت كه با عنوان «نواي دوستي، قصيده عشق» به روي صحنه مي‌رود، قطعاتي از فرشاد محمدي و بر اساس اشعار مولانا اجرا خواهد شد. عليرضا قرباني و گروه باران ساعت 19:30 دقيقه به وقت محلي در سالن «باربيكن» به صحنه خواهند رفت.

محمدرضا ابراهيمي(تار، سه‌تار، عود)، حميدرضا خبازي‌فر(تار، سه‌تار)، سامان صميمي(كمانچه)، حميد قنبري(تنبك، پركاشن)، حسين ذهاوي(دف، پركاشن) و فرشاد محمدي(سنتور) عليرضا قرباني را در اين اجرا همراهي مي‌كنند.

اين برنامه با حمايت گروه هنري باران در لندن برگزار مي‌شود.

همچنين ابن گروه در تاريخ 19 اكتبر در زوريخ سوييس و در سالن ميلر به روي صحنه خواهند رفت.

[ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:,

] [ 8:32 PM ] [ shayan ]

[ ]

با حضور مجمد علیزاده، مهدی یراحی، مهدی یغمایی، ایلیا منفرد و مرتضی پاشایی
5خواننده پاپ دیگر به جشنواره مقاومت اضافه شدند
موسیقی ما - با اضافه شدن 5 خواننده جوان پاپ به جدول اجراهای پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، تعداد خوانندگان مطرح پاپ در بخش جنبی به 10 رسید.

به گزارش ستاد خبری جشنواره موسیقی مقاومت، محمد علیزاده، مهدی یغمایی، مهدی یراحی، ایلیا منفرد و مرتضی پاشایی؛ پنج خواننده ای هستند که روز جمعه 25 مردادماه در سومین روز پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت روی صحنه می روند و ترانه هایی با مفاهیم مقاومت، ایستادگی، دفاع مقدس، شهیدان و وطن دوستی می خوانند.

در این کنسرت، هر خواننده دو قطعه مربوط به موضوع جشنواره مقاومت و یک قطعه نیز از محبوب ترین آثار خود را برای مخاطبان اجرا می کند. دو سئانس ساعت 18 و 30/22 برای اجرای این برنامه در سالن اصلی همایش های برج میلاد انتخاب شده است. بلیت فروشی این برنامه هم اکنون از طریق سایت های معتبر آغاز شده است.

پنجمین دوره جشنواره بین‌الملل یموسیقی مقاومت با حضورگروه‌های داخلی و خارجی، درسبک‌های مختلف موسیقایی از روز 23 تا 26 مرداد ماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره موسیقی مقاومت به آدرس  defencemusic.irمراجعه کنند.

[ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:,

] [ 8:28 PM ] [ shayan ]

[ ]

با استقبال هواداران این خواننده از کنسرت 20 و 21 مرداد؛
کنسرت شهرام شکوهی در برج میلاد تمدید شد
موسیقی ما: خواننده ی آلبوم «مدارا» که پس از اتمام قراردادش با تهیه کننده ی قبلی، اکنون کنسرتهایش را به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» برگزار می کند، هفته ی آینده در تهران با هوادارانش دیدار خواهد کرد. کنسرت این خواننده که 20 و 21 مرداد برگزار شد، یک روز دیگر نیز تمدید گردید.
 
«علی نیکونیا» مدیر روابط عمومی موسسه آوای هنر با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: «با توجه به استقبالی که از سوی هواداران شهرام شکوهی برای کنسرت این هنرمند به عمل آمد، اجرای او را یک روز دیگر تمدید کردیم. بر این اساس روز شنبه 26 مرداد 92 نیز شهرام شکوهی در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت».
 
بنابر این شکوهی و گروهش به سرپرستی «امیرحسین کاشانیان» و رهبری «گرشا رضایی»، 26 مرداد در برج میلاد تهران روی استیج رفته و قطعات آلبوم مدارا و سایر قطعاتی که در قالب تیتراژ و یا به عنوان تک آهنگ از او منتشر شده را برای هواداران این خواننده اجرا خواهند کرد.

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 2:26 PM ] [ shayan ]

[ ]

کنسرت شهرام شکوهی

خواننده «مدارا» برا ی اولین بار در برج میلاد روی صحنه رفت؛
کنسرت «شهرام شکوهی» در حضور چهره‌های سرشناس
موسیقی ما : شهرام شکوهی نخستین اجرای خود در برج میلاد را در دو شب متوالی گذشته تجربه کرد تا پس از اجرای برنامه های متعدد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، در سالن اصلی برج نیز بروی صحنه رفته باشد. به گزارش موسیقی ما، شکوهی در این برنامه اش نیز همچو اجراهای قبلی خود به اجرای قطعات آلبوم «مدارا» و تک قطعات اش پرداخت تا نخستین اجرای او در سالن همایش های برج میلاد، تفاوت خاصی با اجرای برنامه اش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی نداشته باشد.

این خواننده در این اجرا نیز ویدئو کلیپی را که بخش هایی از ماهنامه تصویری «پلاک 7» است را پخش کرد که در آن در مورد پدر مرحوم اش سخن گفته است. در همه اجراهای این خواننده، این ویدئو در سالن پخش شده و حتی در اجراهای شهرستان نیز این ویدئو به همراه ویدئوی بزرگداشت یاد هنرمندان فوت کرده، نمایش داده شده است. نمایش این ویدئو حال و هوای سالن را عوض کرد.

امیرحسین کاشانیان و گرشا رضایی سرپرستی و رهبری ارکستر این خواننده را بر عهده داشتند و این برنامه به همت موسسه صوت «آوای هنر» برگزار شد. محمد رضا فروتن، لیندا کیانی، مهدی امینی خواه، مجید طوسی، علی عبدالمالکی، شهاب رمضان، بهنام صفوی و مهدی یراحی نیز از جمله مهمانان این برنامه بودند.
 

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 2:24 PM ] [ shayan ]

[ ]

 

دومین آلبوم گروه «سون» سرانجام منتشر می‌شود؛
«دوست دارم» 26 مرداد به بازار می‌آید
موسیقی ما: دومین آلبوم گروه «سون» به نام «دوست دارم» شنبه (26 مرداد) به صورت گسترده و در تیراژ بالا در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود.این آلبوم شامل 9 قطعه است که آهنگ‌سازی آن توسط امیر قنادی، کیارش پوزشی و آرش قنادی انجام شده است و ترانه سراهای این قطعات نیز علیرضا پیروزی، امیر قنادی، کیارش پوزشی و حمیده اسدی هستند. آرش قنادی و کیارش پوزشی نیز کلیه تنظیم‌ها را در این آلبوم انجام داده‌اند.

میکس و مسترینگ 6 تراک از قطعات این آلبوم در استودیو «مارساندیز» ترکیه و با حضور یکی از بهترین گروه های سازهای زهی این کشور به نام «گوندم» و نوازنده های سرشناس پرکاشن ترک تبار «چنگیز ارجمر» صورت گرفته و 3 قطعه دیگر در ایران و توسط «بهروز علیاری» میکس و مستر شده است.

این آلبوم حاوی یک دی وی دی تصویری شامل 4 ویدئو کلیپ جدید از این گروه است که در یک مجموعه هماره با سی دی صوتی آلبوم، منتشر خواهد شد تا دوستداران این گروه بی حاشیه، آثار جدید این گروه را نیز در قالب ویدئو شاهد باشند.

این گروه چند هفته پس از انتشار آلبوم دومشان قرار است اولین کنسرت آلبوم جدید خود «دوست دارم» را در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بروی صحنه ببرند. این برنامه در روزهای 13 و 15 شهریور و هر روز دو سئانس برگزار خواهد شد تا قطعات جدید این گروه برای اولین بار به صورت زنده برای دوستداران این گروه اجرا شوند.

اعضای این گروه برای کنسرت جدیدشان ویدئوهای جدیدی را هم تهیه و تولید کرده‌اند تا اجرایی پر از غافلگیری را برای دوستدارانشان بروی صحنه ببرند.

 

 

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 2:19 PM ] [ shayan ]

[ ]

کنرت پنجاه هزار نفره ی محسن یگانه در ساری!
موسیقی ما : همزمان با عید فطر، مسئولین شهرستان ساری اقدام به برگزاری جشنی عمومی نموده و در آن از محسن یگانه برای اجرای موسیقی دعوت کردند. این برنامه پنج شنبه 17 مرداد 92 در ورزشگاه شهید متقی ساری و در حضور حدود پنجاه هزار نفر تماشاگر مازندرانی برگزار شد.

محسن یگانه که از دیدن تعداد زیاد تماشاگران به وجد آمده بود و سر حال به نظر می رسید، اجرایش را با قطعه ی «ماه عسل» شروع کرد و در ادامه چند قطعه از آثار محبوبش را با همخوانی حضار اجرا نمود. او با بیان اینکه دوران آمادگی برای کنکور را در ساری سپری کرده، از حضور مجدد در این شهر ابراز خرسندی کرد. «بهنام تشکر» بازیگر تئاتر و تلویزیون از دیگر میهمانان این جشن بود.

بسیاری از هواداران یگانه از شهرهای مختلف مازندران، برای دیدن اجرای زنده ی او به ساری رفته بودند. در ادامه عکس های «مصطفی گرمان» از این برنامه را به صورت اختصاصی در موسیقی ما ببینید.

گفتنی است چند ماه پیش «فرزاد فرزین» نیز در همین ورزشگاه به اجرای زنده پرداخته بود.


        

        

    

    

    

[ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:,

] [ 9:27 PM ] [ shayan ]

[ ]

کنسرت «کامران رسول‌زاده» و «مراد ککیللی» در تهران برگزار می‌شود

موسیقی ما: خواننده مسلمان ترکیه ای که سابقه فعالیت های اسلامی در سراسر دنیا دارد، در تهران بروی صحنه می رود.

«مراد ککیللی» که دو سال قبل هم زمزمه هایی مبنی بر حضور او در تهران مطرح بود به همراه «کامران رسول زاده» در تهران و در قالب جشنواره موسیقی مقاومت به اجرای برنامه می پردازد. این خواننده که پس از خواندن قطعه «همین امشب می میریم» در ترکیه و در سراسر جهان به معروفیت و محبوبیت رسید، با تلاش عوامل برگزاری این جشنواره موافقت خود را برای حضور در این جشنواره را اعلام کرده و به همراه خواننده آلبوم «بی سرانجام» در تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

از جمله شاخصه های مهم این خواننده ترک تبار، فعالیت های ضد صهیونیستی و تلاش برای نشان دادن صورت واقعی دین اسلام در اروپا و آمریکا بوده که در برخی از کشورها با واکنش های متفاوتی نیز رو به رو شده است. آخرین جنجالی خبری که این خواننده در طول فعالیت های هنری خود در رسانه های اروپا به پا کرد، ممانعت اش از حضور روی سن در کشور فرانسه بود.او پس از مطلع شدن از سرو کردن مشروبات الکلی در سالن برنامه اش، به مسئولین برگزاری این کنسرت هشدار داد که در صورت وجود مشروبات الکلی به هیچ وجه حاضر نخواهد بود بروی سن برود


.

[ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:,

] [ 9:27 PM ] [ shayan ]

[ ]

رونمایی از اثر جدید کارن همایون‌فر در جشنواره مقاومت

موسیقی پارس: آثاری از کارن همایون‌فر، مهدی عباسی و رمضان عظیمی در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت رونمایی خواهد شد.

به گزارش بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آلبوم موسیقایی «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» به آهنگسازی کارن همایون‌فر، روز ۲۳ مردادماه در سالن گالری برج رونمایی خواهد شد.

در این اثر، اندیشه فولادوند از بازیگران سینما و تلویزیون، به دکلمه اشعاری در زمینه دفاع مقدس پرداخته است.

در روز دوم جشنواره نیز آلبوم «پلاک عاشقی» به آهنگسازی رمضان عظیمی رونمایی می‌شود.

به گزارش بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این آلبوم ۶ خواننده اشعاری از مصطفی محدثی‌خراسانی، محمد میرهاشمی، فریدون کاویانی، سیداحمد قریشی، قاسم رفیعا و مادر یک شهید گمنام را می‌خوانند.

محمد گلریز، علیرضا وکیلی‌منش، علیرضا طراز، سیدمحمدمهدی کتاییان، مهدی آهنی، محسن حسن‌زاده و مهدی امیری‌مقدم خوانندگان این اثر هستند.

موسسه فرهنگی طنین صدای ایرانی ناشر و سپاه محمدرسول‌الله تهیه‌کننده «پلاک عاشقی» است. این آلبوم به عنوان یادمان دوکوهه ارائه می‌شود.

«بدرقه» سومین آلبومی است که در سومین روز پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت رونمایی خواهد شد.

این آلبوم به خوانندگی مهدی عباسی و آهنگسازی مهرداد نصرتی، مسعود سخاوت‌دوست و سیدمهدی احمدی تولید شده است.

عبدالجبار کاکایی، یلدا انگالی، امیرحسین اللهیاری، سعید عاشقی و محمدحسن ارداقیان نیز شاعران این مجموعه موسیقایی هستند.

این سه اثر موسیقایی ۲۳، ۲۴ و ۲۵ مردادماه ساعت ۱۷ در سالن گالری برج میلاد تهران رونمایی می‌شود.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از روز ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا



[ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:,

] [ 9:26 PM ] [ shayan ]

[ ]

سه شنبه ساعت 11 صبح در هتل هما
نشست خبری آلبوم «اکسیژن» با حضور «بابک جهانبخش» و عوامل آلبوم برگزار می‌شود                    

موسیقی ما: نشست خبری آلبوم «اکسیژن» با حضور بابک جهانبخش و کلیه عوامل این آلبوم برگزار می شود.

در این برنامه که با حضور اهالی رسانه برگزار خواهد شد، جهانبخش درباره آلبوم جدید خود توضیحاتی را ارائه خواهد داد و رو در روی اهالی رسانه به پرسش های آنها پاسخ می دهد. طبق اعلام روابط عمومی شرکت «اکسیر نوین» (ناشر و تهیه کننده آلبوم) در این برنامه تعداد محدودی از هواداران این خواننده نیز حضور خواهند داشت که برای حضور در این برنامه از سوی این شرکت کارت های دعوت مجزا دریافت خواهند نمود.

همه عوامل آلبوم «اکسیژن» و اعضای گروه نوازنده های این خواننده از جمله حاضرین در این برنامه هستند که در نوع خود جالب توجه است.

گفتنی ست این برنامه راس ساعت 11 صبح روز سه شنبه (22 مرداد) در هتل همای تهران برگزار خواهد شد.



[ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:,

] [ 9:25 PM ] [ shayan ]

[ ]

18 و 19 مرداد، به مناسبت عید فطر؛

کنسرت مازیار فلاحی در چالوس برگزار می شود

موسیقی ما: خواننده ی «قلب یخی» در چالوس روی استیج می رود. مازیار فلاحی که چند ماه پیش نیز در شمال کشور کنسرت برگزار کرده بود، بار دیگر در استان مازندران دو شب به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

امیر جوادی و پویا افشاری که پیش تر نیز کنسرتهای موفقی در مازندران ترتیب داده اند، برگزارکنندگان این برنامه هستند. این کنسرت، 18 و 19 مرداد (جمعه و شنبه) به مناسبت عید فطر در سالن سینما جهان نمای شهرستان چالوس برگزار می شود.

گفتنی است مازیار فلاحی آلبوم جدید خود با نام «لعنت به من» را در دست انتشار دارد. او همچنین به زودی در تهران کنسرت برگزار می کند.

[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:,

] [ 4:50 PM ] [ shayan ]

[ ]

سرانجام پس از مدت ها پیگیری موفق به اخذ مجوز شدم

موسیقی پارس  : علیرضا طلیسچی خواننده ترانه هایی چون ” اگه بدونی ” ، ” قرار نبود ” و ” تقویم ” سر انجام موفق به اخذ مجوز گردید . وی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد : پس از مدت ها پیگیری و تلاش برای گرفتن مجوز و انتشار آلبوم در بازار رسمی موسیقی کشور موفق به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدم . وی همچنین اظهار داشت به زودی آلبومش که در مراحل نهایی به سر می برد منتشر خواهد شد .

طلیسچی همچنین این نکته را یاد آور شد ، پس از انتشار آلبوم برنامه های خود را در تهران و سایر شهرستان ها آغاز خواهد کرد .

اخبار تکمیلی از انتشار آلبوم و برنامه های آینده این خواننده خوش آتیه کشورمان را از موسیقی پارس دنبال کنید .






[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:,

] [ 4:49 PM ] [ shayan ]

[ ]

مصاحبه با محسن یگانه

گفت‌و‌گو با محسن یگانه که این روز‌ها گوشه‌گیر تر از همیشه شده است؛نمی‌توانم لو رفتن «خیابونا» را هضم کنم

موسیقی ما: محسن یگانه این روز‌ها گوشه گیر‌تر از همیشه به شمال کشور سفر کرده و بی‌سرو صدا مشغول رسیدگی به زندگی و کارهای موسیقایی‌اش است. او حتی گوشی‌های تلفن همراه خودش را هم خاموش کرده تا بدون دغدغه و حاشیه به کار‌هایش برسد. چند روز پیش آهنگ «خیابونا» به شکل عجیبی با صدای محسن یگانه منتشر شد. آهنگی که در ابتدا با کیفیت بسیار پایینی روی فضای مجازی قرار گرفت اما بعد از چند ساعت آهنگ با کیفیت اصلی و با تنظیم هومن نامداری منتشر شد. خاموش بودن تلفن‌های محسن باعث شد موضوع انتشار عجیب این آهنگ مبهم باقی بماند اما در ‌‌نهایت توانستیم از طریق ابزارهای اینترنتی محسن را پیدا کنیم و با او در مورد این آهنگ و گوشه گیری این روز‌هایش دقایقی گفت‌و‌گو کنیم.گفت‌و‌گو با محسن یگانه که این روز‌ها گوشه گیر‌تر از همیشه شده،

چند روز پیش «خیابونا» از تو منتشر شد، اما انتشار این آهنگ عادی نبود، در مورد این تراک و ماجرای لو رفتنش برایمان بگو.
درست است که ذات لو رفتن این قطعه، موضوع جالب و خوشایندی نیست اما اینگونه ماجرا‌ها قابل حل و ساده است. به اینکه این تراک از چه طریقی لو رفته کاری ندارم و فقط یک چیز را می‌دانم و آن هم این است که این بار مسولیت این ماجرا به هیچ عنوان متوجه من نیست. این کار را به سفارش یکی از خواننده‌های جوان ساختم که قرار بود در قالب آلبوم او منتشر شود اما این کار به شکل عجیبی لو رفت. اگر قرار بود از سمت من کاری لو برود، کارهای بسیار دیگری وجود داشت که می‌توانست لو برود اما موضوع برای خودم هم خیلی پیچیده است. من این کار را ماکت کردم و با یک کیبورد و گیتار آن را خواندم. واسطه بین من و هومن نامداری، شاعر این کار (علی ثابت قدم) بود. نکته جالب برایم این بود که وقتی نسخه بی‌کیفیتی که لو رفته بود را شنیدم، متوجه شدم نسخه لو رفته نه تنها تنظیم هومن نامداری نیست بلکه تنظیم ماکتی که من انجام دادم هم نیست. نکته جالب‌تر این است که موزیکی که روی صدایم بوده هم حذف شده! کاری ندارم چه کسی این کار را انجام داده ولی هرکی هست از او خواهش می‌کنم این تکنولوژی را به دست ماه برساند.

اینکه تو اسم خواننده اصلی این کار را نمی‌بری این شائبه را به وجود می‌آورد که بین شما مشکلی وجود دارد...
نه، هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد. ایشان خواننده نام آشنایی نیست و به قول معروف آلبوم اولی است. به هرحال این اتفاق افتاده و این کار از سمت هر کسی لو رفته باشد، این آقا متضرر اصلی هستند و من باید این ماجرا را جبران کنم.

با توجه ماکت کار در اختیار افراد معدودی است، معلوم نیست چه کسی لو داده؟
این اولین باری است که برای هضم چنین مساله‌ای اعلام ناتوانی می‌کنم. نمی‌توانم درک کنم از لحاظ فنی این ماجرا چطور امکان پذیر است که صدای من را از موسیقی که روی آن وجود دارد جدا کنند. چطور توانسته‌اند درامی که روی صدای من وجود داشته را حذف کنند، خواهش می‌کنم به من هم بگویند (خنده).

«خیابونا» به جنس محسن یگانه خیلی نزدیک است...
انشالله سر فرصت حرف می‌زنیم، الان وقت مصاحبه نیست و اگر دقت کرده باشی در این مدت تلفن‌هایم را هم خاموش کرده‌ام و کاری به کار کسی ندارم. فقط همین اندازه بگویم که کاری که قرار بود جای «خیابونا» پخش کنم، چیزی شبیه به همین آهنگ بود. البته انتشار این آهنگ به واسطه اینکه از نظر ریتم و ژانر کلی نزدیک به «خیابونا» بود فعلاً از دستور کارم خارج شده اما الان مشغول ۲-۳ کار دیگر هستم که به تدریج منتشر خواهد شد.

«خیابونا» آهنگی است که در آن بعد از مدت‌ها شاهد استفاده تو از ترانه‌ای به جز ترانه‌های خودت هستیم که اتفاقاً استقبال خوبی هم از آن شده است. این موضوع باعث تغییر نگاه تو در همکاری با ترانه سرایان دیگر می‌شود؟
اسم و رسم ترانه سرا برایم مهم نیست و چیزی که برای من اهمیت دارد، چیزی است که روی کاغذ می‌بینم. مطمئن باش اگر اسم ترانه سرای این آهنگ را نمی‌دانستی می‌گفتی ترانه سرای «خیابونا» محسن یگانه است. شک نکن اگر ترانه‌هایی به دستم برسد که اینقدر شبیه کارهای خودم باشد، از آن استفاده خواهم کرد. من در حوزه خوانندگی به اعتبار لازم رسیده‌ام. توانایی‌ام در زمینه ترانه سرایی هم به خیلی‌ها ثابت شده، البته من ادعایی ندارم اما ثابت کرده‌ام آدمی هستم که می‌توانم با تمرین به هدف مورد نظرم برسم. ماجرا این است که ترجیع بند ترانه «خیابونا» را خودم گفته‌ام، در ترانه‌هایی که متعلق به خودم نیست مجبور ترکیب رنگی از کلمات را در قالب ترجیع بند به ترانه اضافه کنم تا بتوانم آن را به عنوان کار خودم اجرایش کنم. من قبلاً در «ماه عسل» روزبه بمانی و «نشونی به نشونی» عبدالجبار کاکایی هم این کار را انجام داده‌ام. حتی در مورد آهنگ دلنوازان که ملودی آن را برای علی لهراسبی ساختم هم ترجیع بند کار را سرودم تا نتیجه کار بهتر شود.

حضورت در شمال، خاموش کردن گوشی و دیر سر زدن به صفحه‌های شخصی‌ات می‌تواند طرفدارانت را به این امیدوار کند که محسن در حال کار روی آلبوم جدیدش است؟
طرفدارانم اگر دوست داشتند به من می‌گویند آلبوم بده اما خوشبختانه فعلاً به تک تراک راضی‌اند (خنده).

پس این گوشه گیری چه دلیلی دارد؟
این اصلاً مساله پیچیده‌ای نیست. خیلی‌ها هستند که شبیه به الان من هستند. من الان اینقدر از فضای کار دور هستم که اگر خودم هم بخواهم نمی‌توانم به کسی آسیب برسانم. یک استودیوی کوچک در شمال ساخته‌ام و مشغول کار‌هایم هستم، همین.

در روزهایی که اکثر ستارگان پاپ در تهران کنسرت دارند، خبری از محسن یگانه و گروهش نیست، چرا؟
با پخش یک تراک دیگر پکیج آهنگ‌های من کامل می‌شود و با دست پر به اجراهای تهران بازخواهیم گشت. دوست دارم تنظیمات برخی از آهنگ‌ها را برای کنسرت عوض کنیم و در کنار آن چند آهنگ جدید را به گروه آهنگ‌های کنسرت وارد کنیم.

تاریخ کنسرت جدیدت معلوم است؟
انشالله شهریور در تهران کنسرت خواهیم داشت.


***

























 

[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,

] [ 7:30 PM ] [ shayan ]

[ ]

کنسرت علي عبدالمالکي




[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:5 PM ] [ shayan ]

[ ]

کنسرت گروه تنبورنوازان مهرآيين

سالن اجرا : تالار انديشه حوزه هنري

تاریخ اجرا                          ساعت
پنج شنبه 31 مرداد 1392     19:00
جمعه 1 شهریور 1392          19:00


برای تهیه بلیط میتوانید به سایت http://iranconcert.com/ مراجعه کنید .

[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:4 PM ] [ shayan ]

[ ]

جشن رمضان همراه با سهراب پاکزاد
جشن رمضان همراه با سهراب پاکزاد
جشن رمضان همراه با سهراب پاکزاد
 
 
موسیقی پارس: سهراب پاکزاد ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) به اجرای برنامه پرداخت.

جشن رمضان به همت شهرداری منطقه ۲۲ تهران و با حضور ۱۰۰۰۰ نفر تماشاگر اجرا شد

اعضای ارکستر پاکزاد را علیرضا طباطبائی نوازنده درامز، داریوش صالح پور نوازنده گیتار، محسن خلیلیان نوازنده کیبورد، پژمان فرهمند نوازنده پرکاشن و تایماز اطاعتی نوازنده ویولن تشکیل میدادند.

    



    

      

    

    

      

      

    

[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,

] [ 12:42 AM ] [ shayan ]

[ ]

گزارش کامل سایت «موسیقی ما» از دور جدید کنسرت های تابستان92

یک عالمه کنسرت داغ!

موسیقی ما: معمولا هر سال از ماه خرداد اجراهای زنده موسیقی بیشتر می شود و در تابستان به اوج خود می رسد. اما امسال به دلیل تقارن با ایام انتخابات و ماه مبارک رمضان تا کنون شاهد اجراهای زنده زیادی نبودیم. اما از آخرین روز ماه رمضان به بعد نیمه دوم رقابت کنسرت های تابستان 92 در تمامی سبک ها آغاز می شود. در گزارش «موسیقی ما» جزئیات این کنسرت ها مورد بررسی قرار گرفته است:

*امپراطور در کنسرت ماه عسل!
خواننده تیتراژ پایانی «ماه عسل 92» این روزها مشغول تمرین برای برگزاری هرچه بهتر کنسرت خود در روزهای 15 و 16 مرداد است. سرانجام پس از کش و قوس های فراوان نخستین کنسرت «مهدی یراحی» در حالی برگزار می شود که وی علاوه بر اجرای قطعات آلبوم «منو رها کن» و تیتراژهای خاطره انگیزش یک رونمایی از جدیدترین آلبوم خود به نام «امپراطور» نیز خواهد داشت. کنسرت در ساعت 22 برگزار می شود می شود و قیمت بلیت آن 25 الی 80 هزار تومان می باشد. رهبری ارکستر اجرای مهدی یراحی بر عهده «امیر علیزاده» می باشد و از جمله نوازنده های کنسرت می توان به «رضا تاجبخش» ، «احسان نی زن» ، «امید حاجیلی» و «آرین قیطاسی» اشاره کرد.

*بازگشت به جاده رویاها
چندی پیش «سیروان خسروی» قطعه « به همین زودی» را منتشر کرد. این خواننده بهار امسال تور کنسرت های خود را برگزار کرد و اکنون پس از یک وقفه حدودا سه ماهه روز اول شهریور در برج میلاد تهران به روی استیج می رود. این برنامه در دو سانس برگزار خواهد شد و قیمت بلیت های آن 30 الی 90 هزار تومان است. گفته می شود این برنامه یک روز دیگر نیز تمدید خواهد شد.

*اکسیژن با طعم احساس!
نام «اکسیژن» همه را به یاد جدول مندلیف و فرمول های علمی می اندازد اما «بابک جهانبخش» این نام جالب را برای جدیدترین آلبوم خود برگزیده است. خواننده آلبوم« من و بارون» روزهای پنجم و ششم شهریور کنسرت متفاوتی را با اجرای قطعاتی از آلبوم «اکسیژن» و به رهبری «رضا تاجبخش» در برج میلاد برگزار خواهد کرد. قیمت بلیت ها در چهار سانس این کنسرت 30 الی 100 هزار تومان است.

*ایرانگردی آقای عاشقانه ها «احسان خواجه امیری»
در روزهای 18 و 19 مردادماه در سالن شهید آوینی بندرعباس کنسرت خود را برگزار می کند. وی همچنین طی روزهای 21 و 22 مرداد در سالن بادی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی به دیدار مردم این شهر می رود. وی تا پایان تابستان علاوه بر اجرا در چند شهر دیگر احتمالا در تهران هم به روی استیج می رود.

*کنسرت حریق خزان «علیرضا قربانی»
پس از مدت ها روز 31 مرداد در برج میلاد تهران به روی صحنه می رود. در این کنسرت شنونده آثاری از «افشین یداللهی» ، «فریدون مشیری» و مرحوم «همایون خرم» و... خواهیم بود و یک ارکستر 20 نفره علیرضا قربانی را همراهی خواهند کرد. قربانی که این روزها در کنار «مهیار علیزاده» مراحل ضبط جدیدترین آلبوم خود را پیگیری می کند قرار است مهرماه در تالار وحدت کنسرت دیگری را برگزار کند.

*یکی هست
«مرتضی پاشایی» در سال 91 بسیار پرکار بود. او در فصل پاییز اول آلبوم خود به نام «یکی هست» را به گوش مخاطبان رساند. پس از اجرا در چند شهر سرانجام نخستین کنسرت رسمی اش در تهران را برگزار کرد. روز 29 مرداد و در دو سانس این خواننده تازه ترین کنسرت خود را در برج میلاد تهران برگزار خواهد کرد. همچنین قیمت بلیت های این برنامه 30 الی 90 هزار تومان می باشد.

*آرامش تابستانی
در میان تیتراژهای امسال تلویزیون نام «بهنام صفوی» با تیتراژ برنامه «جشن رمضان» به نام «سوال» نیز دیده می شود. خواننده آلبوم «آرامش» روز دوازدهم شهریور و با سرپرستی «مهدی فردی» کنسرت خود را در برج میلاد برگزار می کند. بلیت فروشی این کنسرت هنوز آغاز نشده است و احتمالا تا پایان تابستان بهنام صفوی به چند شهر دیگر ایران نیز برای اجرای برنامه سفر خواهد کرد.

*مدارا و چند سورپرایز
از اسفند سال گذشته تا همین چند روز قبل «شهرام شکوهی» به تناوب در میان خواننده های خبرساز قرار داشت چرا که کنسرتهای او در تهران با استقبال بسیار خوبی همراه شد. چندی قبل اعلام شد که او به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری است اما مدتی بعد با وجود کسالت و خطرناک بودن هیجان زیاد در شهرهای رشت و اهواز برنامه های خود را اجرا کرد. حالا و همزمان با طی شدن مراحل پایانی انتشار آلبوم جدید شهرام شکوهی کنسرت متفاوت وی در روزهای بیستم و بیست و یکم مرداد ماه در برج میلاد تهران و با اجرای قطعات جدید برگزار خواهد شد. برنامه فوق به همت شرکت «آوای هنر» و در چهار سانس به روی صحنه می رود و رهبری ارکستر بر عهده «گرشا رضایی» است. قیمت بلیت های برنامه از 25 الی 90 هزار تومان می باشد. گفتگوی سایت «موسیقی ما» با «شهرام شکوهی» درباره این کنسرت و آلبوم جدید به زودی منتشر می شود.

*روایت متفاوت قلب یخی
دومین آلبوم «مازیار فلاحی» با نام «لعنت به من» در حال اخذ مجوزهای نهایی انتشار است و طی چند روز آینده راه بازار را پیش می گیرد. مازیار فلاحی که تا چند روز پیش از ماه مبارک رمضان تور کنسرت های خود را پیگیری می کرد در حال حاضر خود را برای یک برنامه متفاوت در روزهای 14 و 15 و 16 شهریور در برج میلاد آماده می کند. در شش سانس این برنامه که قیمت بلیت های آن 30 الی 90 هزار تومان است قطعاتی از آلبوم «لعنت به من» نیز اجرا می شود.

*گروه «سون» در کرمان
فروردین ماه سال جاری پس از حل مشکلات مربوط به ممنوع الکاری گروه «سون» اعضای بی حاشیه این گروه با جدیت مراحل پایانی انتشار آلبوم خود را پیگیری کردند و همزمان در قالب اجراهای زنده در سراسر ایران با دوستداران خود دیدار کردند. این بار قرار است گروه سون عاشقانه های خود را به شهر کرمان ببرد و روز 23 مرداد ماه را مهمان مردم این شهر باشد. این کنسرت به همت شرکت «آوای آرشه کرمان» و در دو سانس برگزار می شود.

*پیش از آلبوم جدید
جدیدترین آلبوم «فریدون آسرایی» با نظارت «بهروز صفاریان» در حال ضبط است و کنسرت های ویژه فریدون در اصل پس از انتشار این آلبوم آغاز می شود. همانطور که او چندی پیش اعلام کرده بود بالاخره برنامه ریزی هایش برای اجرای زنده در تهران به ثمر نشسته و قرار است پس از ماهها روز بیست و پنجم مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی استیج برود. این برنامه در ساعت 21:30 آغاز می شود و قیمت بلیت های آن از 30 الی 100 هزار تومان می باشد.

*مرور خاطرات مبهم
آلبوم جدید «رضا یزدانی» تا کنون حدود هفتاد درصد مراحل تولید را طی کرده است و احتمالا تا پاییز امسال راه بازار را در پیش خواهد گرفت. خواننده آلبوم «خاطرات مبهم» از مدتی قبل تمرینات خود را برای یک اجرای ویژه در تهران آماده کرده است. رضا یزدانی روز 22 مرداد و در برج میلاد برنامه ویژه ای را اجرا خواهد کرد. قیمت بلیت های کنسرت مذکور 30 الی 90 هزار تومان می باشد. پس از این برنامه که دو سانس خواهد داشت او به سایر شهرستانها سفر می کند و تا کنون اجراهای این خواننده در شهرهای «آمل» ، «بندرعباس» ، «شیراز» و «رشت» قطعی شده است و سپس در آبان ماه سال جاری چهار سانس در تهران برنامه برگزار می کند.

*دیدار با آقای بنفش
گروه موسیقی جوان «پالت» سال گذشته با انتشار آلبوم «آقای بنفش» و اجرای زنده در هفته موسیقی تلفیقی تهران خبرساز شد و انتظارات از آنها به شدت بالا رفت. سرانجام گروه پالت روزهای 23 ، 25 ، 30 و 31 مرداد و مجموعه فرهنگی برج آزادی را برای اجرای زنده انتخاب کرد. کنسرت گروه پالت در هشت سانس برگزار می شود و آنها قطعاتی نظیر «مثلث» ، «آفتاب» ، «قاصدک» و «یادگار دوست» و... را برای مخاطبان خود آماده کرده اند.

*بازگشت به ایران
طی تقریبا سه ماه گذشته تنها خبرهایی که از «حمید عسگری» می شنیدیم مربوط به اجراهای زنده این خواننده در کشور آمریکا بود. او همزمان با اجرای برنامه در سالن های مطرح این کشور کار ساخت چهارمین آلبوم خود را هم پیگیری کرد. خالق سه گانه «کما» مدتی است که به ایران بازگشته و روز اول شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه می رود. در دو سانس کنسرت حمید عسگری او قطعات جدیدی را نیز اجرا می کند و باید در شهریور ماه منتظر آلبوم جدید وی باشیم. قیمت بلیت های برنامه از 30 الی 90 هزار تومان می باشد. گفتگوی سایت «موسیقی ما» با این خواننده به زودی منتشر می شود.

*آوای مهربانی
گروه «آوای مهربانی» که تیرماه امسال با حضور چهره هایی نظیر «پدرام درخشانی» ، «دولتمند خلف» از تاجیکستان و «مهرداد هویدا» به روی صحنه رفت در روز 25 مرداد در تالار وحدت برنامه جدیدی را اجرا می کند. این کنسرت به رهبری «سهیلا پورگرامی» و راس ساعت 21 آغاز می شود.

*وصل یار
گروه «وصل یار» که در سبک موسیقی تلفیقی فعالیت دارد با شعار «به سپاس طبیعت پاک هستی» طی روزهای 18 تا 21 مرداد در تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازد. کنسرت این گروه به سرپرستی «ابراهیم اثباتی» و خوانندگی «وحید تاج» در تالار وحدت برگزار می شود.

*آراز
«رحیم شهریاری» در ماه های گذشته در کشور آمریکا کنسرت های متعددی را برگزار کرد. خواننده و سرپرست گروه «آراز» برای کنسرت در تهران و تبریز با اجرای چهار قطعه از آلبوم جدید این گروه برنامه ریزی کرده است. سالن پتروشیمی تبریز در تاریخ 23 مرداد و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در تاریخ 14 شهریور میزبان گروه آراز خواهد بود. *گروه کر فیلارمونیک گروه کر فیلارمونیک ایران کنسرت خود را در ساعت 20:30 روزهای 18 تا 20 مرداد در تالار وحدت برگزار می کند. در این برنامه گروه کر 60 نفره علاوه بر اجرای قطعات فولکوریک و کلاسیک نظیر «می خوام برم کوه» ، «سرکش» و «صبا به یارم» و ... از آلبوم «سایه کمر» نیز رونمایی می کند.

*آنسامبل اپرای تهران
«آنسامبل اپرای تهران» به سرپرستی «هادی قضات» در ساعت 21 روزهای 27 و 30 و 31 مرداد در تالار وحدت اجرای برنامه خواهد داشت. این گروه در آغاز فعالیت خود اپرای کمدی «جیانی اسکیچی» اثر «جیاکومو بوچینی» را اجرا کرد.

*ارکستر مجلسی تهران
ارکستر مجلسی تهران در برج میلاد تهران و با خوانندگی «سالار عقیلی» کنسرت برگزار می کند. آهنگساز کنسرت «حمید متبسم» و رهبری اجرا بر عهده «بردیا کیارس» می باشد. قیمت بلیت های چهار سانس این برنامه 30 الی 90 هزار تومان می باشد.

*دلت با منه
در ماه رمضان امسال که بین خواننده ها رقابت سختی در جریان بود «محمد علیزاده» هم سه تیتراژ برای سه شبکه مختلف آماده کرده بود و حضور پررنگ او نظرات مثبت و منفی زیادی را به دنبال داشت. خواننده آلبوم «دلت با منه» روز شنبه نهم شهریور در برج میلاد تهران برنامه زنده زنده خواهد داشت. این کنسرت در دو سانس و قیمت بلیت های آن 30 الی 90 هزار تومان می باشد.

*هم آوایان
«هم آوایان» عنوان گروه موسیقی است که از سال 1368 و به همت «حسین علیزاده» تشکیل شد و  شیوه تازه‌ای در خواندن آوازهای جمعی ایرانی ابداع کرده است. طی روزهای یازدهم و دوازدهم مهر ماه سال جاری و در ساعت های 18:30 و 21:30 حسین علیزاده و گروه هم آوایان در برج میلاد تهران میزبان دوستداران خود خواهند بود. از جمله اعضای این گروه می توان به «پژمان حدادی» ، «علی بوستان» ، «سینا جهان آبادی» و «رادمان توکلی» و... اشاره کرد. همچنین در این کنسرت آواز «محمد معتمدی» ، «پوریا اخواص» ، «راحله برزگری» و «صبا حسینی» شنیده خواهد شد. قیمت بلیت های این برنامه از 30 الی 90 هزار تومان می باشد.

*همچنان در انتظار آلبوم!
حدودا یک سال و نیم از رسمی شدن فعالیت های «علی عبدالمالکی» در بازار موسیقی تهران می گذرد و با وجود چندین سانس اجرای برنامه هنوز خبری از انتشار نخستین آلبوم رسمی این خواننده نیست. «علی عبدالمالکی» روز ششم شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و طی دو سانس کنسرت تابستانی خود را برگزار می کند و هنوز بلیت فروشی این برنامه آغز نشده است.
 

[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 9:39 PM ] [ shayan ]

[ ]

روابط عمومی جشنواره موسیقی مقاومت اعلام کرد
کنسرت مشترک پنج خواننده پاپ در جشنواره موسیقی مقاومت
موسیقی ما - کنسرت مشترک پنج خواننده موسیقی پاپ در حاشیه پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت میزبان برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی جشنواره موسیقی مقاومت ،شهرام شکوهی، بابک جهانبهش، مازیار فلاحی، بهنام صفوی و رضا یزدانی خوانندگانی هستند که در بخش پاپ این جشنواره به روی صحنه می‌روند. البته هر پنج خواننده مطرح پاپ کشورمان در قالب یک کنسرت مشترک کنار یکدیگر حضور خواهند داشت و برای علاقه‌مندان عرصه موسیقی هر کدام سه قطعه اجرا می‌کنند.

این پنج خواننده علاوه بر اینکه دو قطعه با موضوع مقاومت می‌خوانند، قطعه سوم آهنگهایشان را از آثار برجسته خود انتخاب کرده‌اند. این کنسرت در دو نوبت به میزبانی برج میلاد تهران برگزار و بلیت‌ فروشی آن نیز هفته آینده آغاز می‌شود. دومین نشست خبری این رویداد هنری با حضور مسوولان برگزاری جشنواره، دوشنبه 21 مردادماه ساعت 11 در سالن کنفرانس سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

در این نشست علاوه بر اعلام جدول اجراها، برنامه‌های جنبی، برنامه‌های ویژه و آخرین اتفاقات جشنواره در اختیار خبرنگاران رسانه‌ها قرار می‌گیرد و کارت‌های ویژه خبرنگاران تحویل داده خواهد شد.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی 23 تا 26 مردادماه برگزار می‌شود.


[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 9:39 PM ] [ shayan ]

[ ]

کنسرت مهدی یراحی

خالق «امپراطور» روی صحنه امپراطوری کرد

موسیقی پارس  : شامگاه سه شنبه ۱۵ مرداد ماه، مهدی یراحی برای اولین بار به روی صحنه رفت . با پخش تیزر آلبوم امپراطور کنسرت آغاز شد و بعد از آن اعضای ارکستر وارد صحنه شدند. با قطعه «تو برمیگردی» برنامه به طور رسمی شروع شد و از همان ابتدای برنامه هم صدایی تماشگران با یراحی به گوش می رسید. هوادارانی که از اهواز آمده بودند توانستند همان لحظات اول به سالن سلطه پیدا کنند و با بنری که رویش اهواز نوشته شده بود توجه همگان را به خود جلب کنند. قطعات «به هوای دیدن تو»، «امشب هم گذشت من ندیدمت»، «ندارمت»، «مهم اینه»، «نسینی الدنیا»، «یه چیزی بگو» اجرا شد و مهدی یراحی از امید حاجیلی خواست تا به روی استیج برود. قطعه «حق با توست» همراه با ترومپت حاجیلی انرژی مضاعف را به سالن داد. بعد از پایان این قطعه امید حاجیلی بیان کرد که مدت ها بود که با خواننده ای روی استیج نرفته بود و امشب همه فقط برای مهدی یراحی اینجا هستیم. یراحی به پشت پیانو رفت  و قطعه «به من نگاه کن» را اجرا کرد. قطعات «مرز»، «من علمک» اجرا شد و بعد از آن براحی به همراه هم خوان هایش اجرای بی نظیری برای قطعه «منو رها کن» داشتند.

رضا تاجبخش نوازنده پیانو معرفی شد تا با پیانو زدن فوق العاده اش خاطرات را زنده کند. یراحی با تکنوازی پیانو تاجبخش قطعات «هرجای دنیایی دلم اونجاس» و «باور نکن» را اجرا کردند و با اضافه شدن احسان نی زن تیتراژ امسال برنامه ماه عسل به نام «سازش» نواخته شد. ایستادن و دست زدن متوالی تماشگران نشان دهنده رضایت آنها از این اجرا بود.

رضا تاجبخش در صحبت هایش گفت که اگر به تعداد انگشتان دست خواننده خوب داشته باشیم، مهدی یکی از آنهاست. تکرار قطعه «امشب هم گذشت من ندیدمت» حسن ختام این برنامه بود.

اعضا ارکستر یراحی را احسان نی زن، علی پورنگهبان، محمد شعبانی، انوشیروان تربتی، فرشید ادهمی، پویا صرافی مهر، آرین قیطاسی، محمد علی نصری، مهرداد احمد زاده، امین قمی نژاد به رهبری امیر علیزاده تشکیل میدادند . محمد سلوکی، گروه چارتار، نرگس محمدی و حدیث میر امینی مهمانان شب اول یراحی بودند.

  


      


  

  

  

  

      

[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 9:36 PM ] [ shayan ]

[ ]

همه بلیت‌های کنسرت 27 مرداد در چند ساعت فروخته شد؛رکوردشکنی جالب سیروان

موسیقی ما\: همه ی بلیت های کنسرت 27 مرداد سیروان خسروی در برج میلاد، در حدود چند ساعت به فروش رسید. این اتفاق را باید یک رکوردشکنی جالب در موسیقی پاپ کشور دانست که پیش از این مشابه آن رخ نداده است.

سیروان خسروی در گفت و گو با خبرنگار «موسیقی ما» ضمن ابراز خرسندی از چنین اتفاقی اظهار داشت: «برای من هم فروش بلیت ها در سه-چهار ساعت، عجیب بود! چنین اتفاقی سابقه نداشته و نمی دانم چطور باید از لطف هواداران عزیزم سپاسگزاری کنم. واقعاً من را غافلگیر کردند. همه ی تلاشم را برای جبران محبت های هوادارانم به کار خواهم گرفت».

محمد حاتم پور نیز در خصوص این اتفاق به خبرنگار ما گفت: «همانطور که چند روز پیش در گفت و گو با موسیقی ما بیان کردم، به دلیل تداخل با کنسرت رشت، قصد نداشتیم برای 27 مرداد بلیت فروشی کنیم. اما به خاطر پیگیری های هواداران سیروان، با تهیه کننده ی کنسرت رشت و سازمان های مربوطه مذاکره کرده و هماهنگی های لازم را انجام دادیم و توانستیم مجوزهای 27 مرداد ماه را اخذ کنیم. بلیت فروشی تقریباً ساعت 2 بعد از ظهر آغاز شد و ساعت 5 بعد از ظهر بلیت ها تمام شد. از این رو، منتظریم تا مجوزهای نهایی کنسرت 2شهریور نیز اخذ شود تا بلیت فروشی آن را آغاز کنیم».

گفتنی است این کنسرت تفاوت‌هایی با سایر کنسرتهای سیروان از جمله در دکور و... خواهد داشت که برای غافلگیری هواداران سیروان، فعلاً جزئیات آن اعلام نخواهد شد.




 

[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:43 PM ] [ shayan ]

[ ]

کنسرت گروه سون

سالن اجرا : نمايشگاه بين المللي تهران-سالن ميلاد          

تاریخ اجرا     ساعت
چهارشنبه 13 شهریور 1392     18:00
چهارشنبه 13 شهریور 1392     21:30
جمعه 15 شهریور 1392            18:00
جمعه 15 شهریور 1392            21:30


برای تهیه بلیط میتوانید به سایت http://iranconcert.com/ مراجعه کنید .

[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:41 PM ] [ shayan ]

[ ]

كنسرت محمد عليزاده

سالن اجرا : مرکز همايشهاي برج ميلاد                              

تاریخ اجرا     ساعت
شنبه 9 شهریور 1392     18:00
شنبه 9 شهریور 1392     21:30

 

[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:40 PM ] [ shayan ]

[ ]

<<بی تابی >>امیر یگانه منتشر می شود

موسیقی پارس: تازه ترین آلبوم رسمی امیر یگانه خواننده موسیقی پاپ با نام «بی تابی» به زودی و به تهیه کنندگی علی آقایی نسب و ایمان آقایی نسب (نوای نی لبک شرقی) وارد بازار موسیقی کشور می‌شود.

این اثر دارای ۱۰ قطعه به نام های «این روزا»، «بی تابی»، «باور کن»، «عاشقم»، «تو بدون اینو»، «گاهی گداری»، «نرو»، «چقدر خوبه»، «منو آروم کن» و «حس» است که کار آهنگسازی و سرایش ترانه همه قطعات آلبوم برعهده امیر یگانه بوده و تنظیم، میکس و مسترینگ همه قطعات به جز قطعه «حس» توسط سیاوش صدری انجام شده است. همچنین یگانه در قطعه «باور کن» با شهاب رمضان به عنوان خواننده مهمان همکاری کرده است، گروه بین المللی «نیم رخ» به مدیریت میثم دهقان هم برنامه ریزی و مدیریت تولید این آلبوم را برعهده دارد.

شایان ذکر است که سیاوش صدری (پیانو و کیبورد)، امیر قنادی (گیتار نایلون)، فیروز ویسانلو (گیتار نایلون)، میلاد درخشانی (گیتار نایلون و عود)، امید حاجیلی (ترومپت)، پیام تونی (ویولن)، بابک صفرنژاد (هارمونیکا) در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.

امیر یگانه از جمله خواننده های پاپی است که ضمن خوانندگی، به عنوان آهنگساز و ترانه سرا با هنرمندان برجسته موسیقی ایران همکاری های گسترده ای داشته است و پیش بینی می شود آلبوم «بی تابی» مورد توجه و استقبال مخاطبین موسیقی قرار گیرد.


[ سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,

] [ 7:26 PM ] [ shayan ]

[ ]

گفتگو با خالق سه گانه «کما» به بهانه کنسرت اول شهریور حمید عسکری: دلم برای اجرای زنده در تهران تنگ شده است.

موسیقی ما: «حمید عسکری» طی سه ماه گذشته در آمریکا اقامت داشت و در کنار اجرای زنده برای ایرانیان مقیم آن کشور مراحل تولید آلبوم چهارم خود را پیگیری می کرد. اما حالا که او به ایران بازگشته شواهد نشان می دهد که ایام پرکاری را پیش رو خواهد داشت. یک آلبوم ده قطعه ای با نام احتمالی «سرنوشت» را در درست انتشار دارد و روز یکم شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با اجرای قطعاتی از آلبوم جدید به روی صحنه می رود. به همین بهانه سایت «موسیقی ما» با حمید عسکری گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

*از اجراهایی که در آمریکا داشتید برای ما بگویید.
ما در چهار شهر برنامه اجرا کردیم و نکته ای که وجود داشت این بود که فضای کنسرت در ایران با آنجا بسیار تفاوت دارد. یکی از مهمترین تفاوت ها این است که انرژی اجرا نسبت به داخل ایران باید خیلی بیشتر باشد. اصولا شرایط مردمی که آنجا به کنسرت ها می آیند به گونه ای است که فضای کنسرت باید انرژی بیشتری داشته باشد و فکر می کنم لازم است که دوستان یک دستی به تنظیم ارکسترها بزنند. خودمان هم همین کار را کردیم و تغییراتی در ارکستراسیون انجام دادیم تا کارها به فرم لازم برای اجرا تبدیل شود.

*همین نیاز به انرژی بیشتر کار شما را سخت کرد؟
کار من را خیلی سخت تر نکرد چون اصولا بیشتر ترک هایی که ما اجرا می کنیم کارهای انرژیک است. اما شما روی استیج باید دو یا سه برابر آن انرژی که در تهران صرف می کنید را داشته باشید تا مردم راضی از سالن خارج شوند.

*توانستید همین رضایت را برای آنها به وجود بیاورید؟
بدون تعارف بگویم بله.

*چطور؟
استقبال خوب بود و شما که اجرا می کنید مردم را از رو به رو می بینید و از واکنش های آنها مشخص بود.

*در این مدت نگاه ایرانی های مقیم آمریکا نسبت به موسیقی داخل کشور را چطور ارزیابی کردید؟
آنقدر که در ایران خواننده ها را می شناسند در آنجا تا این حد روی خواننده های داخل شناخت ندارند اما نسبت به کسانی که شناخت دارند واکنش بسیار خوبی نشان می دهند. خیلی از کارها را با وجود اینکه شاید خواننده اش را نمی شناختند گوش می کردند و موزیک آن را دوست داشتند. و مهم تر از همه اینکه در آمریکا آثار هنرمندان داخلی بیشتر شنیده می شود.

*شهروندان آمریکایی اصلا شناختی روی موسیقی ایرانی داشتند؟
به هیچ عنوان. چون موسیقی ما نسبت به موسیقی استاندارد جهانی یک شوخی بیشتر نیست!

*یکی از دلایلی که خواننده ها به کشورهای خارجی سفر می کنند این است که با یک گروه یا هنرمند غیرایرانی همکاری داشته باشند. شما چنین تجربه ای داشتید؟
خیر. من به دنبال چنین مساله ای نبودم و شرایط این قبیل همکاری ها بسیار سخت است. در آمریکا فرصت خوب و فضای آرامی داشتم که بتوانم روی آهنگسازی ها و ترانه هایم کار کنم.

*تمام مراحل تولید آلبوم جدید در آمریکا انجام شد؟
خیر. فقط مرحله آهنگسازی و ترانه سرایی را پیگیری کردم و تنظیم و ضبط آثار به طور کامل در ایران انجام شد.

*چه کسانی در قسمت تنظیم این آلبوم حضور دارند؟
در قسمت تنظیم آقایان «کوشان حداد» ، «نیما وارسته» ، «میلاد ترابی» و «شهاب اکبری» که بیشترین نقش را دارد با من همکاری داشتند. همچنین یک ترک را به «فرشاد فارسی» و یک ترک هم به «پوریا حیدری» سپرده شد. سعی کردم که تنظیم ها به افراد مختلف سپرده شود. به دلیل اینکه اولا میخواستیم روند تولید آلبوم را تسریع کنیم چون کارهای آهنگسازی و ترانه ها انجام شده بود. و سعی کردیم سلایق مختلف حضور داشته باشند که تنوع در آلبوم داشته باشیم.

*فکر نمی کنید این حضور چند تنظیم کننده به یکدستی آلبوم لطمه بزند؟
عمده قطعات آلبوم که پنج ترک می باشد را «شهاب اکبری» تنظیم کرده است. وقتی که یک نفر پنج اثر را تنظیم کند یعنی اصولا ساختار کلی آلبوم به کارهای او مربوط می شود. کوشان و نیما و میلاد هم آثار خیلی خوبی داشتند و فضای کارها را به نوعی انتخاب کردیم که با هم همخوانی داشته باشد.

*این اثر هنوز همان «سرنوشت» نام دارد؟
قطعا این اسم عوض می شود. «سرنوشت» اسمی بود که ما برای تشکیل پرونده در ارشاد از آن استفاده کردیم و نیاز به اسمی داشتیم که پرونده کار را با آن معرفی کنیم.

*کدام کار را دوست دارید و برای کدام یک پیش بینی می کنید که بیشتر شنیده شود؟
تمام کارها را دوست دارم و نمی توانم تفاوت قائل شوم. اما یک کار با کوشان داریم که بسیار خوب است و می دانم مخاطب عام نیز می پسندد. کارهایی که با شهاب داریم یک فرم دیگری است و چندان فضای ریتمیک ندارد. البته این مورد بستگی به مخاطبان دارد چون شما یک زمان کار ریتمیک می شنوید و خیلی دوست دارید و یک زمان هم کار ملایم مورد توجه شما قرار می گیرد. تازه علاقه ای که من به ترک ها پیدا می کنم بعد از انتشار آلبوم است چون وقتی می بینم مردم از یک ترک استقبال خوبی می کنند روی من تاثیر می گذارد و علاقه ام را نسبت به آن بیشتر می کند.

*برسیم به کنسرت اول شهریور که چه برنامه هایی برای مخاطبان دارید؟
این آخرین کنسرت ما قبل از انتشار آلبوم جدید است و گلچینی از قطعات آلبوم قبلی به علاوه چند ترک از مجموعه در دست انتشار را اجرا می کنیم. سورپرایز ما هم این است که سرآلبومی خودمان را اجرا می کنیم که به احتمال خیلی زیاد طی چند روز آینده منتشر می شود. همچنین به جز قطعه «دلمو میشکنی» که مدتی قبل شنیده شد چند ترک دیگر از آلبوم را هم تقدیم دوستان می کنیم.

*اعضای ارکستر نسبت به گذشته تغییری هم داشته است؟
بله. تا این لحظه «فیروز ویسانلو» و آقای «شعبانی» به عنوان نوازنده پرکاشن به ما اضافه شدند. ما یک پارت آن پلاگ هم داریم که فیروز ویسانلو مشغول تنظیم قطعات آن بخش است. یک سری از قطعات ملایم را با یک تنظیم و شکل متفاوت اجرا می کنیم که برای اولین بار در کنسرت های ما اتفاق می افتد.

*برنامه ای برای اجرای مجدد در تهران یا سایر شهرستانها دارید؟
برای تهران فکر کنم که در مهرماه کنسرت برگزار کنیم که می شود اولین کنسرت پس از آلبوم جدید. برای چند شهر هم قرارداد بسته ایم و منتظر صدور مجوز آنها هستیم.

*پس از یک مدت طولانی قرار است که در تهران به دیدار مخاطبان خود بروید. چه صحبتی با آنها پیش از این برنامه دارید؟
تقریبا سه ماه آمریکا بودم و کنسرت های آنجا را تجربه کردم و اتفاق خوبی بود. اگر خارج از تعارف بخواهم بگویم کنسرت در ایران یک حس و حال دیگری دارد و دلم برای اجرای زنده در تهران تنگ شده است. بی صبرانه منتظر دیدار با مخاطبان عزیز در این کنسرت هستم.

*وکلام آخر؟
ببینید الان سالن های ما فقط به برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی محدود می شود. بدون هیچ دلیل و منطق خاصی به یک خواننده ای مثلا سالن برج میلاد را می دهند و به یک خواننده ای نمی دهند. باید مسئولین در این مسائل تغییراتی را ایجاد کنند و اصلا درست نیست. جالب است که سالنی را به یک خواننده اجاره می دهند و مدتی بعد به همان شخص آن سالن را اجاره نمی دهند. به نظر من روی این مساله هم باید در دولت جدید صحبت شود. این سالن ها مشکلات آکوستیک هم دارند اما آکوستیک سالن میلاد بهتر است. من خودم تاکید ندارم که در برج میلاد کنسرت داشته باشم چون این سالن با کنسرت من افتتاح شد و بارها اجرای زنده داشتیم. شاید اگر برج میلاد را هم بدهند ما باز به سالن میلاد برویم ولی اینکه برای اجاره کردن این مشکلات به وجود می آید خیلی خوشایند نیست. انشالله مسئولین و سایر خواننده ها جلسه ای برگزار کنند تا این مشکلات برطرف شود.




[ سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,

] [ 7:26 PM ] [ shayan ]

[ ]

همزمان با عدم اعطای مجوز برای اجرا در تهران

رضا صادقی ایران گردی می کند

موسیقی ما: «رضا صادقی» اردیبهشت امسال با انتشار آلبوم «همین...» به تمام حرف و حدیث های پیرامون خود پایان داد و با قدرت به عرصه رقابت موسیقی پاپ بازگشت. در روزهای پایانی اردیبهشت در تهران به روی صحنه رفت. ماه رمضان امسال هم با تیتراژ سریال «دودکش» برای اولین همکاری با «آریا عظیمی نژاد» را تجربه کرد که این قطعه نیز مورد توجه قرار گرفت.

اما از روز نوزدهم مرداد آقای مشکی پوش  تور کنسرت های خود را با اجرا در شهر آبادان آغاز می کند و تا پایان تابستان در چند شهر ایران با مخاطبان خود دیدار می کند.

روزهای 19 و 20 و 21 مرداد سینما «نفت» آبادان میزبان رضا صادقی خواهد بود. پس از آن در روزها بیست و هفتم و بیست و هشتم در سالن «حافظ» شیراز به اجرای کنسرت می پردازد.

روزهای 31 مرداد و اول شهریور مردم انزلی شنونده آثار صادقی در سالن بادی منطقه تجاری صنعتی انزلی خواهند بود و مقصد بعدی او شهر ساری می باشد که تاریخ اجراهایش چهارم و پنجم شهریور می باشد.

تا کنون کنسرت های رضا صادقی در شهرهای فوق قطعی شده است و به محض مشخص شدن برنامه های آینده او از طریق سایت «موسیقی ما» اطلاع رسانی انجام می شود.

گفتنی ست این خواننده با تصمیم شخص مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، اجازه اجرای برنامه در تهران را ندارد.
 

[ سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,

] [ 7:25 PM ] [ shayan ]

[ ]

گروه دارکوب

 

همایون نصیری سرپرست گروه دارکوب خبر داد
با حضور حامد بهداد، آلبوم دوم گروه دارکوب تا پایان مرداد منتشر می‌شود
موسیقی ما- دومین آلبوم گروه دارکوب با عنوان «لِیوا» تا پایان مردادماه منتشر می‌شود. همایون نصیری سرپرست گروه با اعلام این خبر به «موسیقی ما» گفت: «پس از دو سال کار بر روی آلبوم دوم و اخذ کلیه مجوزهای لازم، سرانجام «لِیوا» توسط موسسه «ایران‌گام» منتشر خواهد شد. این آلبوم متشکل از 10 قطعه است که به روال آلبوم اول دارکوب، بیشتر آنها بدون‌کلام و چند قطعه نیز باکلام هستند.»

این نوازنده توانای پرکاشن درباره قطعات این آلبوم توضیح داد: «مثل آلبوم قبلی گروه، یک قطعه خراسانی با صدای حامد بهداد در این آلبوم شنیده می‌شود که «مجنون» نام دارد. همچنین در قطعه «لِیوا» نیز محسن شریفیان نوازنده و خواننده خوب بوشهری می‌خواند. یک ریمیکس هم از قطعه «تربت» داریم که در آلبوم قبلی با صدای حامد بهداد وجود داشت و در این آلبوم، به صورت الکترونیک ریمیکس شده است. بقیه قطعات آلبوم هم به صورت instrumental و سازی هستند.»

در این آلبوم نوازندگان سرشناسی همچون پویا نیکپور (پیانو و کیبورد)، آرش مقدم (درامز)، دارا دارایی (باس)، امید حاجیلی (ترومپت)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، پیتر سلیمانی‌پور (ساکسفون)، شروین مهاجر و کوروش بابایی (کمانچه)، محسن شریفیان (نی‌انبان و نی‌جفتی)، پیام رونق (دیجیریدو)، بهرام آقاخان (گیتار)، میلاد درخشانی (تار) و... همایون نصیری را همراهی کرده‌اند. آهنگسازی دو تنظیم 6 قطعه توسط هسته اصلی گروه انجام شده و این قطعات در استودیوی شخصی پویا نیکپور ضبط و میکس و مستر شده‌اند. تنظیم، میکس و مسترینگ 4 قطعه دیگر آلبوم نیز توسط فرشاد حسامی انجام شده است.

همایون نصیری درباره برنامه‌ریزی دارکوب برای کنسرت آینده‌شان در تهران گفت: «قصد داریم تا پیش از ماه‌های محرم و صفر، آلبوم جدید را در تهران به رو صحنه ببریم.»




 

[ سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,

] [ 7:24 PM ] [ shayan ]

[ ]

مصاحبه ی برنامه ساعت ۲۵ با فوتبالیست های جام ستارگان





برای نمایش این ویدیو کلیک کنید


برای دانلود این ویدیو کلیک کنید

 

[ دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:50 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه