اسلایدر

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

برای نخستین بار؛
بنیامین در ساری کنسرت برگزار می کند
موسیقی ما : بنیامین بهادری خواننده ی محبوب موسیقی پاپ کشور، برای اولین بار در ساری روی استیج می رود تا برای مازندرانی ها به اجرای برنامه بپردازد.

مجید طوسی مدیر شرکت فرهنگی هنری «سُل فا» که در ماه های اخیر در برگزاری کنسرتهای خوانندگان صاحب نام فعال بوده، با اعلام این خبر به «موسیقی ما» گفت: «مجوزهای مربوط به این اجرا اخذ شده و بر این اساس بنیامین روز پنج شنبه 31 مرداد ماه 1392 در دو سانس (18 و 21) در سالن سینما سپهر ساری به اجرای برنامه خواهد پرداخت».

بنیامین در صفحه ی شخصی اش درباره ی این کنسرت نوشته است: «خدایا ممنونم ازت. بعد از هشت سال پای دنیا دیگه مث تو نداره به شهرهای ایران عزیز باز میشه. همه دوستای خوبم در تمام ایران دونه دونه به شهر هاتون سر می زنیم. تور دور ایران شروع شد... 1-ساری ...»

این کنسرت به تهیه کنندگی «مجید طوسی» توسط موسسه فرهنگی هنری «سُل فا» برگزار می شود. علاقه مندان می توانند برای خرید بلیت با تلفن 2203985-0151 و برای هماهنگی امور رسانه ای با مدیر روابط عمومی کنسرت (تلفن: 09377464300) تماس حاصل نمایند. بلیتهای برنامه 35، 45 و 55 هزار تومان قیمت گذاری شده اند. پیش بینی می شود این کنسرت با استقبال زیاد مازندرانی ها روبرو گردد.

شایان ذکر است در ماه های اخیر بسیاری از هنرمندان سرشناس در شهرهای مختلف مازندران روی استیج رفته اند و این مسئله موجب رضایت مخاطبین موسیقی در این استان شده و شایسته است این سیاست در آینده نیز در این استان و سایر نقاط کشور ادامه دار باشد.
منبع:
اختصاصی موسیقی ما





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 8:0 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه