اسلایدر

علی لهراسبی و جام ستارگان 92

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

علی لهراسبی و جام ستارگان 92

[ جمعه 28 تير 1392برچسب:علی لهراسبی, ویدوئو, مصاحبه ,

] [ 5:45 PM ] [ shayan ]

[ ]

رضا یزدانی

 
با ترانه هایی از«حسن علیشیری» و «سروش دادخواه»
آلبوم جدید «رضا یزدانی» پاییز امسال منتشر خواهد شد
موسیقی ما : «رضا یزدانی» سال 91 را با انتشار آلبوم «خاطرات مبهم» به پایان رساند. اما جدیدترین آلبوم یزدانی که تاکنون حدود هفتاد درصد از مراحل تولید را سپری کرده به زودی منتشر می‌شود. این آلبوم به گفته رضا یزدانی فضایی با ترکیبی از سه آلبوم «ساعت 25»، «ساعت فراموشی» و «خاطرات مبهم» دارد. در این آلبوم «کارن همایونفر» حضور ندارد. در آلبوم جدید یزدانی چهره هایی نظیر «مهدی ایوبی»، «علیرضا باران»، «احسان گودرزی»، «حسن علیشیری»، «سروش دادخواه»، «میلاد عدل»، «بهروز پایگان» و «آرش زمانیان» حضور دارند. این خواننده پس از ماه رمضان علاوه بر تهران به شهرهایی نظیر رشت، اهواز ، بندر عباس و... برای اجرای برنامه سفر خواهد کرد.

خبر جالب دیگر این است که عید فطر باید شاهد اکران فیلم سینمایی «بوی گندم» باشیم که رضا یزدانی علاوه بر ایفای نقش در سکانس پایانی فیلم، قطعه «خلیج فارس» را روی سکوی نفتی ابوذر و در میان آبهای نیلگون خلیج فارس اجرا کرده است.

رضا یزدانی که در بخش‌های مختلف از جمله بهترین آلبوم در نخستین جشن سالانه موسیقی ما نامزد بود درباره این برنامه نیز گفت: «هر فستیوال یا جشنی که برای موسیقی برگزار شود خیلی خوب است و برای پیشرفت موسیقی کشور موثر خواهد بود. من روز نهم تیر در شهر آمل اجرا داشتم و متاسفانه امکار حضور در جشن را پیدا نکردم. به همین دلیل نمی توانم از نواقص برگزاری مراسم سخن بگویم. اما با توجه به شنیده هایم نحوه برگزاری آن نیز رضایت بخش بوده است. پیشنهاد من برای سال آینده این است که در کنار نظرسنجی مردمی باید یک هیئت داوران متشکل از مثلا ده یا دوازده نفر از چهره های با سابقه موسیقی به صورت کارشناسی آثار را داوری کنند.»
منبع:
اختصاصی موسیقی ما




[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:,

] [ 4:33 PM ] [ shayan ]

[ ]

برنده تندیس بهترین آلبوم پاپ سال 91 از نگاه کارشناسان جشن «موسیقی ما»، در یک گفتگوی اختصاصی، درباره اخبار پرحاشیه این روزهای خود سخن گفت:
احسان خواجه امیری: ممیزی یک بیت تنها دلیل عدم پخش قطعه من از تلویزیون بود!
موسیقی ما : صدای احسان خواجه امیری در شب اول ماه مبارک رمضان روی تیتراژ سریال «مادرانه» پخش نشد. حاشیه ها و حرف و حدیث های فراوانی از همان روز اول در رسانه های مختلف و شبکه های اجتماعی پیچید و سکوت دست اندرکاران این برنامه و خود خواجه امیری نیز باعث شد این شبهات بیشتر و بیشتر شوند. همه این ماجرا ها باعث شد که سراغ این خواننده برویم و درباره این حرف و حدیث ها و دیگر اخباری که فقط خود او می توانست به آنها پاسخ دهد، برویم. گفتگوی اختصاصی «موسیقی ما» با «احسان خواجه امیری» را می خوانید:


    * امسال سرانجام با تلویزیون همکاری کردید و دوباره جزو خواننده های تیتراژ سریال های مناسبتی هستید. این اتفاق از کجا آغاز شد؟

امسال پیشنهادهای زیادی از سوی دوستان برنامه ساز برای خواندن تیتراژ هایشان به من شد. اول از همه برای سریال شبکه یک پیشنهادی بود که به دلیل دور بودن سلایق کاری مان، نشد که آن همکاری صورت پذیرد. بعد هم که شبکه 3 پیشنهاد کار داد و بعد از بررسی همه جوانب، تصمیم گرفتم که این تیتراژ را بخوانم.


    * شما چند سالی بود که به دلیل برخی حساسیت ها، خواندن قطعات تیتراژ را قبول نمی کردید. امسال چه اتفاقی افتاد که قبول کردید حضور داشته باشید؟

ببین من در همه این سالها پیشنهاد زیاد داشتم ولی داستان از این قرار بود که سریال های خوبی از لحاظ محتوایی و کیفیت در بین این پیشنهادها نبود و به خاطر همین من سعی می کردم قبول نکنم.


    * یعنی قبل از قبول خواندن تیتراژ یک سریال درباره فیلمنامه و محتوای آن هم تحقیق می کنید؟

من معمولا فیلمنامه را می خوانم و اگر قسمت هایی از سریال هم آماده باشد، آنرا می بینم و بعد تصمیم می گیرم. در یک کار تصویری عوامل مهم دیگری هم برای خوب شنیده شدن کار و تاثیر گذاری اش وجود دارد. مثل آلبوم نیست که تو فقط باید حواست به فضا و موسیقی و کلام باشد. در یک مجموعه تصویری همه چیز مکمل هم اند و می توانند به بهتر دیده و شنیده شدن بخش های مختلف کمک کنند.


    * برسیم به سوال اصلی. چرا صدای شما در قسمت اول سریال «مادرانه» پخش نشد؟

یک سری ممیزی هایی به کار وارد شده بود و همین باعث شد پخش آن در شب اول انجام نشود و بعد از انجام برخی تغییرات از شب دوم بروی آنتن رفت.


    * صحت دارد که دو بیت ترانه این اثر به صورت کامل حذف شده است؟

بله بیت اول شعر تغییر کرد.


    * اینکه گفته شد پخش صدای احسان خواجه امیری در تلویزیون ممنوع شده چطور؟ این ماجرا هم صحت داشت و برخی رایزنی ها باعث پخش اثر تو شد؟

نه اصلا این چیزها مطرح نبود. گفتم که. همان بخش ممیزی جزئی، دلیل اصلی عدم پخش کار در شب اول بود.


    * جدای قطعه ای که امسال برای تیتراژ سریال «مادرانه» خوانده اید، آثار بقیه چهره ها را چطور ارزیابی می کنید؟

سطح کارها که خیلی بالا آمده است . کاری که فرزاد فرزین برای «ماه عسل» خوانده زیبا بود و من بیشتر از بقیه آثار دوستش داشتم.


    * بقیه چطور؟

کلا استانداردها خیلی بالا آمده است. همه حرکت رو به جلوی کاملا محسوسی را داشته اند.


    * در مورد قطعه خودت چه واکنش هایی را داشتی؟

خدا را شکر.خوب بوده والبته به نظرم باید کمی زمان بگذرد تا بشود راحت تر در مورد این کار نظر داد.


    * شما برای این اثر هم از همان تیم موفق آلبوم «عاشقانه ها» استفاده کردی. موفقیت آلبومت باعث شده که دیگر این تیم را برای ادامه فعالیت های هنری ات انتخاب کنی؟

خوب به هر حال به کار این تیم اعتقاد دارم و دوستان من هستند و از آن مهم تر کارشان خوب است. در کار خودشان بهترین هستند. کسی هم که توانایی بالایی در کارش دارد به هر حال طبیعی ست که این همکاری ادامه داشته باشد.


    * پس با این توضیحات، قطعا همین توانایی دوستانت باعث خواهد شد که آنها در آلبوم جدید تو هم حضوری فعال داشته باشند.

بله ما در حال کار بروی آلبوم جدید هستیم.


    * کمی هم بحث را درباره این ایام پیش ببریم. بزرگترین نوستالژی هایت از ماه رمضان چیست؟

ببین من اصولا عاشق ماه رمضان هستم. زمانی که کوچک بودم، عاشق این لحظات افطار و سفره پهن کردن و خرید برای سفره افطار بودم. این علاقه بعدها که بزرگ تر شدم ، رنگ و مزه ای دیگر پیدا کرد و این حس در قالب «میوه ممنوعه» و «برای آخرین بار» متجلی شد و زندگی من با این اتفاقات از این رو به آن رو شد. احساسم به این ماه چند برابر شد.


    * تا به حال به این فکر کرده ای که ترانه های تو در برخی از سریال ها مثل «میوه ممنوعه» و «برای آخرین بار» تبدیل به نوستالژی های یک نسل شده؟ نسل دهه شصتی ها...

الان زود است در این باره حرف زدن. باید ده سال بعد این سوال را از من بپرسی. صد در صد که ماجرا را خدا لطف کرده و اتفاق افتاده. خود من هم از آن قطعات خاطرات زیادی دارم و هر وقت آنها را گوش میکنم حالم خوب می شود و یاد آن لحظات می افتم.


    * صحت دارد با استاد «ایرج» در حال تولید آلبومی مشترک و دوصدائه هستید؟

یک کارهایی داشتیم می کردیم که فعلا منصرف شده ام و آلبومم با پدر را متوقف کرده ام. شاید وقتی دیگر این اثر تولید شود.


    * به عنوان سوال آخر می خواهم برای اولین بار درباره فضای آلبوم جدیدت و تیم کاری اش کمی توضیح بدهید.

خوب به هر حال من بزرگتر شده ام و تفکر و ایده پردازی هایم بلوغ خوبی را پیدا کرده. نگاه تینیجری که قبلا داشتم را کمتر کرده ام و بیشتر سعی ام بر این است که آلبومی جدی تر و فاخر تر را تولید کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم و بضاعت مان هم کم نیست. دوستانی هم که در کنارم هستند هم بهترین های حال حاضر موسیقی ایران اند. تا ببینیم خدا چه می خواهد. ما که چیزی کم نخواهیم گذاشت.
منبع:
اختصاصی موسیقی ما



[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:,

] [ 6:12 PM ] [ shayan ]

[ ]

موسیقی پارس : چند هفته ای می شود که برنامه “ساعت ۲۵” شبکه تهران در اقدامی جالب توجه دست به برگزاری یک نظرسنجی بزرگ برای انتخاب محبوب ترین تیتراژهای تلویزیونی پس از انقلاب زده است .

در مرحله اول این نظرسنجی ۱۰۰ تیتراژ به انتخاب عوامل و کارشناسان برنامه انتخاب شدند و مخاطبین از میان این ۱۰۰ تیتراژ ، تیتراژ برتر خود را به سامانه پیامکی این برنامه ارسال کردند . مرحله اول این نظرسنجی به پایان رسید و ۵۰ تیتراژی که بیشترین رای را آوردند ، به مرحله دوم و نهایی این نظرسنجی راه پیدا کردند . بد نیست نگاهی به لیست ۵۰ تیتراژ برتر مرحله اول این نظرسنجی بیندازیم ( ترتیب قطعات بر اساس تعداد رای است ) :

۱ – نابرده رنج ( احسان خواجه امیری )

۲ – زمانه ( گروه سون )

۳ – آسمان همیشه ابری نیست ( محسن یگانه )

۴ – فاصله ها ( علی لهراسبی )

۵ – ارمغان تاریکی ( محمد اصفهانی )

۶ – وضعیت سفید ( علیرضا قربانی )

۷ – ماه عسل ( محسن یگانه )

۸ – شهر باران ( محمد علیزاده )

۹ – ماه عسل ( مهدی یراحی )

۱۰ – تبریز در مه ( سالار عقیلی )

۱۱ – ساختمان پزشکان ( سیروان خسروی )

۱۲ – میوه ممنوعه ( احسان خواجه امیری )

۱۳ – رسم عاشقی ( همایون شجریان )

۱۴ – نیمروز ( بابک جهانبخش )

۱۵ – از یاد رفته ( محمد معتمدی )

۱۶ – دختران حوا ( حمید عسکری )

۱۷ – شب دهم ( علیرضا قربانی )

۱۸ – پروانه ( مانی رهنما )

۱۹ – راز پنهان ( فرزاد فرزین )

۲۰ – نشانی ( محسن یگانه )

۲۱ – شیدایی ( علی لهراسبی )

۲۲ – غریبانه ( احسان خواجه امیری )

۲۳ – ملکوت ( رضا صادقی )

۲۴ – تکیه بر باد ( محمد اصفهانی )

۲۵ – دلنوازان ( علی لهراسبی )

۲۶ – جاودانگی ( مازیار فلاحی )

۲۷ – مدار صفر درجه ( علیرضا قربانی )

۲۸ – مثل یک کابوس ( حامد بهداد )

۲۹ – موج و صخره ( رضا صادقی )

۳۰ – در مسیر زاینده رود ( احسان خواجه امیری )

۳۱ – فراموشی ( محسن یگانه )

۳۲ – ماه عسل ( بنیامین بهادری )

۳۳ – به خاطر مونا ( شهرام شکوهی )

۳۴ – پشت صحنه ( محسن چاوشی و فرزاد فرزین )

۳۵ – برای آخرین بار ( احسان خواجه امیری )

۳۶ – شب شیشه ای ( مهدی یراحی )

۳۷ – یلدا ( مازیار فلاحی )

۳۸ – مرگ تدریجی یک رویا ( رضا یزدانی )

۳۹ – سالهای مشروطه ( سالار عقیلی )

۴۰ – ماه عسل ( مهدی یغمایی )

۴۱ – پیله های پرواز ( علی لهراسبی )

۴۲ – مثل هیچکس ( احسان خواجه امیری )

۴۳ – خداحافظ بچه ( علی لهراسبی )

۴۴ – زنده باد زندگی ( هادی فرج الهی )

۴۵ – اولین شب آرامش ( مهران زاهدی )

۴۶ – زندگی و تحصیلات عالی ( محسن چاوشی )

۴۷ – کوله پشتی ( محمد علیزاده )

۴۸ – پنجره ( بهنام علمشاهی )

۴۹ – با ما اینجا ( فرزاد فرزین )

۵۰ – جشن رمضان ( محمد علیزاده )

از نکات جالب توجه این ۵۰ تیتراژ برگزیده تا اینجای نظرسنجی می توان به نکات زیر اشاره کرد :

* احسان خواجه امیری با ۶ تیتراژ در بین ۵۰ تیتراژ رکورددار است . علی لهراسبی ۵ قطعه و محسن یگانه ۴ قطعه در بین این ۵۰ تیتراژ دارند .

* “زیر زمین” و “پول کثیف” اثر احسان خواجه امیری ، “عبور شیشه ای” و “سه پنج دو” علی لهراسبی و “یه آسمون آبی سقف اتاق منه” محسن یگانه تنها قطعات این خوانندگان بودند که به مرحله دوم راه نیافتند .

* محسن یگانه تنها خواننده ای است که در بین ۱۰ قطعه ی اول صاحب اثر ۲ قطعه است .

* مجید اخشابی در بین ۱۰۰ تیتراژ ابتدایی ۶ قطعه داشت که هیچ کدام به مرحله دوم راه نیافتند .

* ۴ تیتراژ برنامه “ماه عسل” در مرحله اول حضور داشتند که هر ۴ تیتراژ به مرحله دوم راه یافتند که می تواند گواهی بر محبوبیت این برنامه و تیتراژهایش در میان اهالی موسیقی باشد .

* از بین قطعات معروفی که به مرحله دوم راه نیافتند می توان به قطعات زیر اشاره کرد :

پهلوانان نمی میرند ، تا ثریا ، رستگاران ، زیر هشت ، شکرانه ، معصومیت از دست رفته ، وفا ، ولایت عشق ، یه تیکه زمین ( محمد اصفهانی )

راستش را بگو ، روشن تر از خاموشی ، کیف انگلیسی ( علیرضا قربانی )

شهریار ( سالار عقیلی )

لباس نو ( محسن چاوشی )

و …

حال باید منتظر ماند تا نتیجه مرحله نهایی این نظرسنجی مشخص شود تا با محبوب ترین تیتراژهای بعد از انقلاب تلویزیون آشنا شویم .
:
     
 
nazarsanji.jpg
 

[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:,

] [ 6:10 PM ] [ shayan ]

[ ]

پیام صالحی: تا زمان انتشار آلبوم جدید قصد برگزاری کنسرت ندارم.

موسیقی ما – وحید لشکری: چند روز پیش قطعه«مهم نیست» با صدای«پیام صالحی» منتشر شد که بازخوردهای متفاوتی را به دنبال داشت . او در بخش ترانه و آهنگ و تنظیم با چهره های جدیدی همکاری کرده بود. به بهانه فعالیتهای این روزها و شروع همکاری پیام صالحی با «یاحا کاشانی» با او به گفتگو نشستیم که در ادامه می خوانید:

*چرا برای ساخت قطعه«مهم نیست» به سراغ یک تیم کاری جدید رفتید؟
با اینکه قطعه «مهم نیست» با استقبال خوبی همراه شد ولی از ایده آل های من فاصله داشت و قول می دهم در آینده کارهای متفاوت تری را ارائه کنم. من سالها کار تیمی انجام داده بودم و پس از انتشار آلبوم اول متوجه شدم که مخاطبان نسبت به کار شخصی من چه دیدگاهی دارند. رمز موفقیت در هر کاری این است که باید بدون تعصب و غرور به روز فعالیت کنید و با بررسی نقاط ضعف و قوت به نتایج بهتر برسید. من در این مدت مسائل و آدم های مختلف را تجربه کردم و به هرحال ارتباطاتی ایجاد کردم و به توانایی های خودم نیز بیشتر پی بردم. الان مدیر برنامه ها و مدیر هنری من آقای «یاحا کاشانی» است که از او تشکر می کنم چون بیشتر وقت خود را روی آلبوم جدیدم گذاشته است. این تازه ابتدای تغییرات در کارهای من است و به زودی یک کار اسلو با صدای بنده و یاحا منتشر خواهد شد که پیش بینی موفقیت بیشتری را برای آن داریم.

*چه شد که «یاحا کاشانی» را انتخاب کردید؟
به دنبال شخصی بودم که متوجه حرف های من باشد و بتوانم با وی هماهنگ باشم. دوستان دیگر خوب بودند ولی پیدا کردن شخصی که با او دیدگاههای مشترک داشته باشم سخت بود و خدا را شکر همکاری من و یاحا آغاز شد. اگر به آثار موجود در بازار نگاه کنیم اغلب خواننده هایی موفق هستند که یا خودشان شعر می گویند و کارها را خودشان انجام می دهند یا با کسی برای قطعات آلبوم همفکری کرده اند. اکنون شرایط ما به این شکل است و تا کنون نتایج مثبت داشته ایم و انشالله با ترانه و ملودی های جدید در خدمت مخاطبانی خواهیم بود که همیشه نسبت به من لطف داشته و دارند.

*آینده این همکاری را چگونه می بینید؟
خیلی روشن است. زیرا فارغ از هرگونه انتظاری خیلی از مشکلات حل شده اند و من سالهای سال در موسیقی بودم و می دانم که چگونه باید کار را انجام داد. یاحا بسیار خوش ذوق است و محرکی مثل من می خواست و من هم به چنین محرکی احتیاج داشتم که بتواند با توجه به مشغله هایی که دارم موسیقی ام را به روز نگه دارد و اتفاقات خوبی را ترتیب بدهد.

*در مورد آلبوم جدید چه جزئیاتی را می توانید بیان کنید؟
دومین آلبوم بنده با حضور یک تیم حرفه ای منتشر خواهد شد و قرار پنج یا شش ترانه از سروده های یاحا باشد. فعلا حضور«بابک جهانبخش» ، «مازیار فلاحی» ، «کوشان حداد» و «انوشیروان تقوی» در آلبوم جدید ام قطعی شده است و به زودی دوستان موزیسین خوب دیگری هم به جمع ما می پیوندند.

*از کنسرت های شخصی تان چه خبر؟
گروه «آریان» متاسفانه فعالیت چندانی ندارد ولی طرفدارهای آن همیشه نسبت به من لطف دارند. پیرو اتفاقات گذشته ای که رخ داد و بر ما خیلی سخت گذشت تا زمان انتشار آلبوم جدید قصد برگزاری کنسرت ندارم. از سوی دیگر می خواهم از ریشه کارها را قوی انجام بدهم و تا مخاطبان بیشتر بتوانند ارتباط برقرار کنند. در آلبوم جدید ترانه هایی خوانده ام که مخاطبان شگفت زده خواهند شد و با همفکری هایی که داشتیم به این تیپ ترانه ها و ملودی ها رسیدیم. سعی بر این دارم علاوه بر حفظ مخاطبان قبلی و طرفداران گروه«آریان» بتوانم عزیزان جدیدی را به این جمع اضافه کنم. دوست ندارم کار عادی انجام بدهم و می خواهم این بار برای کنسرت اتفاقات خاص و متفاوتی را رقم بزنم.

منبع: اختصاصی موسیقی ما





 

[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

] [ 6:51 PM ] [ shayan ]

[ ]

پست Re: اخبار موسیقی ایران
به منظور تکمیل ظرفیت گروه‌ها وطی یک آزمون؛ارکستر بزرگ کنسرواتوار تهران عضو می‌پذیرد.

موسیقی ما : کنسرواتوار تهران طی یک فراخوان از افراد واجد شرایط برای برگزاری کنسرتهای آینده خود، عضوگیری می‌کند. به گزارش موسیقی ما؛ ارکسترو کر بزرگ کنسرواتوار تهران، به رهبری نیما پناهی‌ها، به منظور تکمیل ظرفیت گروه‌های خود برای اجرای کنسرتهای پیش رو ضمن برگزاری یک آزمون عضو جدید می‌پذیرد.

نیما پناهی‌ها که رهبری این ارکستر و کر بزرگ را به عهده دارد، با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: با توجه به تنوع سازی که در ارکس‌تر وجود دارد، به حضور نوازندگان سازهای مختلف که در زمینه سازی خود حرفه‌ای باشند، با برگزاری آزمون دعوت به همکاری می‌کند.

وی ادامه داد: از آنجایی که کنسرتهای بسیاری را پیش رو داریم، تصمیم گرفتیم ازنوازنده‌های سطوح پیشرفته و حرفه‌ای در گروه سازهای زهی، بادی (چوبی و برنجی)، کوبه‌ای و همچنین خوانندگان سلوی آئاز کلاسیک، و کریست‌های چهار بخش آوازی، دعوت به همکاری کنیم. به همین دلیل با انتشار فراخوانی از آن‌ها دعوت به همکاری می‌کنیم.

پناهی‌ها در تکمیل خبر فوق گفت: از تمام دوستانی که در این فراخوان شرکت کنند، آزمون گرفته و بهترین‌ها را برای گروه انتخاب کرده و با هم همکاری می‌کنیم.

گفتنی است؛ علاقه مندان به همکاری برای عضویت و آگاهی از جزییات این آزمون، با دفترآموزش کنسرواتوار تهران با شماره تلفن ۸۸۹۱۳۰۱۰ داخلی ۵ تماس بگیرند.

منبع: اختصاصی سایت موسیقی ما



[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

] [ 6:50 PM ] [ shayan ]

[ ]

آلبوم جديد "اشكان خطيبي" به نام "ترافيك" عيد‌فطر به بازار موسيقي عرضه خواهد شد.

اشکان خطیبی:دنيا امروزه مانند يك دهكده جهاني است و در سراسر آن مراوده وجود دارد به همين خاطر تمامي اتفاقات موسيقي براي همه‌ي مردم جهان قابل دسترسي است پس بايد در ساخت ترانه، موسيقي و تنظيم به شعر و سليقه‌ي مخاطب احترام گذاشت.
اين خواننده در خصوص مضمون آلبوم "ترافيك" بيان كرد: در اين آلبوم به طرح مسائل اجتماعي با رعايت بي‌طرفي و پرهيز از سياه نمايي و انتقاد پرداخته‌ايم.
"خطيبي" خاطر نشان كرد: در حال حاضر موريك ويدوئوي قطعه‌ي "دلتنگم" كه روايت‌گر قصه‌ي دختربچه و خيابان است با شعري از "سيامك عباسي" در فضاي مجازي اينترنت قابل دسترسي است تنظيم اين قطعه را "فرشاد حسامي" انجام داده است.
لازم به ذكر است برخي از اشعار اين آلبوم "اشكان خطيبي" سروده و به نواختن سازها رمونيكا در اين اثر نيز پرداخته است.

 

[ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,

] [ 6:26 PM ] [ shayan ]

[ ]

تاریخچه موسیقی کلاسیک - آثار دوره های مختلف


تقسیم بندی دوره های موسیقی کلاسیک تا حدی شبیه تقسیم بندی دوره های هنرهای دیگه در اروپاست ولی زمان این دوره ها برای هنرهای مختلف مقداری متفاوته. به هر حال موسیقی کلاسیک رو میشه به شش دوره تقسیم کرد. دوره اول دوره قرون وسطایی (به طور متوسط از قرن 6 تا 14) و دوره دوم یعنی رنسانس (قرن 15 و 16) آنچنان در موسیقی کلاسیک دارای اهمیت نیست (بر خلاف هنرهایی مثل نقاشی و معماری)، چرا که تحولات در زمینه سازها و همین طور ثبت آثار خیلی چشمگیر نیست. اما بعد از رنسانس، موسیقی کلاسیک همانند بقیه هنرها در اروپا به چهار دوره زمانی تقسیم میشه:

1- دوران باروک

این دوره مابین سالهای 1600 تا 1760 میلادی واقع شده. باروک (Baroque) در لغت به معنی "مروارید نامنظم" هست. در حقیقت این موسیقی دارای تزِئینات بسیار زیاد هست و همین طور ساختار پلی فونیک داره یعنی از ترکیب همزمان چند ملودی تشکیل شده. نکته دیگه یکنواختی تم و ریتم در طول آهنگهاست که حس ثابتی رو در شنونده القا میکنه.

بسیاری از اصطلاحات و مفاهیم موسیقی امروز در این دوره به وجود اومده. اپرا یا همون موسیقی نمایشی که در اواخر رنسانس ابداع شد، در این دوره اهمیت زیادی پیدا کرد. علاوه بر سازهای بادی و زهی معمول اون زمان، ارگ نقش مهمی در آهنگها ایفا میکنه.

مشهورترین آهنگساز دوران باروک، موسیقیدان بزرگ آلمانی یوهان سباستین باخ هست که به خاطر تاثیر زیادش بر آهنگسازان نسلهای بعد، گاهی به عنوان بزرگترین موسیقیدان کل تاریخ ازش یاد میشه. آهنگسازان ایتالیایی ویوالدی، آلبینونی و مونتوردی و همین طور دیگر آهنگساز آلمانی یعنی هندل از چهره های مشهور دوره باروک هستند.

آداجیو (آلبینونی)
ایر (باخ)
تمهایی از باروک (باخ)
تابستان (ویوالدی)
زمستان (ویوالدی)

2- دوران کلاسیک

این دوره مابین سالهای 1730 تا 1820 میلادی واقع شده. در حقیقت موسیقی مثل بقیه هنرها از پیچیدگی به سمت سادگی حرکت کرد. تزِئینات دوره باروک از بین رفت و ساختار موسیقی بیشتر به شکل هوموفونیک (دارای یک ملودی غالب) در اومد. کارهای دوره کلاسیک دارای تغییرات زیاد در تم و ریتم در طول آهنگ هست و معمولاً حسهای مختلفی رو در شنونده القا میکنه. پیانو که در اواخر دوران باروک اختراع شد، نقش بسیار مهمی در آثار این دوره داره. از نکات دیگه میشه یه پیدایش سمفونی در این دوره اشاره کرد.

چهره های بزرگ این دوره شامل آهنگسازان اتریشی هایدن و موتسارت و آهنگساز آلمانی یعنی بتهوون هست. شاید موتسارت و بتهوون به همراه باخ سه چهره برتر کل تاریخ موسیقی کلاسیک باشند.

برای الیزه (بتهوون)
سمفونی شماره 40 (موتسارت)
روندوی ترکی (موتسارت)
سرناتا (هایدن)

3- دوران رمانتیک

دوره رمانتیک بین سالهای 1815 تا 1910 میلادی واقع شده. کارهای این دوره بیشتر تحت تاثیر احساسات عاشقانه و خیال پردازیهای شاعرانه آهنگسازان ساخته شده. موسیقی از نظر ساختار شبیه به کارهای دوره کلاسیک هست ولی بیشتر به تم و ملودی توجه شده و هارمونی متنوع تر هست. الهام ادبی بیشتر در موسیقی به چشم میخوره و از سرود یا ترانه بیشتر استفاده میشه.

تعداد آهنگسازان بزرگ این دوره خیلی بیشتر از بقیه دوره هاست. شوبرت، شوپن، شومان، برامس، یوهان اشتراوس، پاگانینی، روسینی، چایکوفسکی، بیزه، وردی، وگنر، لیست، مندلسون، البنیز، دورژاک، افن باخ، سن سان، گریگ، الگار، دبوسی، موسرگسکی، ریمسکی کورساکف و مالر از موسیقیدانان مشهور این دوره هستند. ضمناً کارهای آخر بتهوون (مثل سمفونی معروف شماره 9) هم حال و هوای رمانتیک دارند.

دریاچه قو (چایکوفسکی)
نکتورن شماره 2 (شوپن)
سمفونی شماره 3 (برامس)
رقص شماره 5 مجار (برامس)
آرایشگر شهر سویل (روسینی)
سمفونی دنیای نو (دورژاک)
دانوب آبی (اشتراوس)
ارفه در دوزخ (افن باخ)
پرواز زنبور عسل (ریمسکی کورساکف)

4- دوران کلاسیک مدرن

موسیقی این دوره که مختص قرن بیستم هست با ادامه آثار رمانتیک شروع شد و تحت تاثیر مدرنیسم قرن بیستم قرار گرفت. شرح این تاثیرات که به شکل های بسیار مختلف در موسیقی کلاسیک ( و بقیه هنرها) وارد شدند در این مقال نمی گنجه. شاید فقط بشه گفت که به طور کلی ناموزونی (dissonance) کم کم جای هم آهنگی (consonance) رو گرفت (البته شاید ترجمه فارسی این دو کلمه خیلی معنی رو خوب منتقل نکنه).

سرگی راخمانینف، دیمیتری شوستاکوویچ، ایگور استراوینسکی، کارل ارف، ریچارد اشتراوس، جرج گرشوین و آرنولد شونبرگ از آهنگسازان مطرح این دوره هستند. باید گفت که این دوره رو میشه دوره زوال تدریجی موسیقی کلاسیک و جایگزینی اون با انواع موسیقی مدرن نامگذاری کرد.

[ شنبه 22 تير 1392برچسب:,

] [ 1:17 PM ] [ shayan ]

[ ]

تیتراژ پایانی برنامه «ماه عسل»
قطعه «سازش» با صدا و موسیقی مهدی یراحی


ترانه _ روزبه بمانی

ملودی و تنظیم - مهدی یراحی

پیانو - رضا تاجبخش

ویولن - احسان نی زن

میکس و میسترینگ - آرش پاکزاد


http://s4.picofile.com/file/7840760642/ ... h.mp3.html




[ شنبه 22 تير 1392برچسب:,

] [ 1:2 PM ] [ shayan ]

[ ]

تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل

با صدای «فرزاد فرزین

ترانه - روزبه بمانی

آهنگساز - فرزاد فرزین

تنطیم - مهران خلیلی

میکس و میسترینگ - آرش پاکزاد


http://s1.picofile.com/file/7840790963/ ... l.mp3.html




[ شنبه 22 تير 1392برچسب:,

] [ 1:0 PM ] [ shayan ]

[ ]

گزارشي از كنسرت گروه سياوش در تالار وحدت؛
باران در كنسرت همايون و سهراب
موسیقی ما - : 1- پیش از این سابقه نداشت هنرمندی از اهالی موسیقی در ماه رمضان به روی صحنه برود. به جز تک و توک اجراهایی که آن هم در سال‌های اخیر اتفاق افتاده بود. خبر کنسرت ماه رمضانی همایون شجریان از این نظر کمی عجیب بود. در هر صورت برای همایون شجریان برگزاری کنسرت در ماه رمضان ریسک محسوب نمی‌شود، چرا که بلیت‌های سالن هفتصد نفری تالار وحدت برای سه شب کنسرت گروه سیاوش در همان روزهای اول پر شد. از طرف دیگر این کنسرت قدم خوبی بود برای شکستن تابوی برگزاری کنسرت در ماه رمضان و انگیزه‌ای برای دیگر گروه‌های موسیقی که در این ماه بیشتر فعال باشند.

2- کسانی که بروشور برنامه را در دست داشتند، عجیب‌ترین چیزی که توجهشان را جلب می‌کرد، نام «باران کوثری» به عنوان طراح صحنه و لباس بود. مهم‌ترین تفاوت کنسرت اخیر همایون شجریان با کنسرت قبلی او با گروه سیاوش که سال گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، همین طراحی صحنه و لباس بود. هرچند در کنسرت قبلی هم دکور ویژه‌ای ترتیب داده شده بود، ولی در این برنامه همه چیز کمی متفاوت‌تر بود.

بخش اول برنامه با دکوری که فضایی سنتی و معنوی را تداعی می‌کرد آراسته شده بود. در پشت سر گروه دکوری چوبی قرار داشت که از ترکیب پنجره، شیشه‌های رنگی و طاقچه‌هایی که شمع‌دان‌هایی روی آن قرار داده شده بود با الهام از معماری سنتی ایرانی قرار داشت. همایون شجریان و سهراب پورناظری(خواننده و آهنگساز گروه) روی تختی چوبی نشسته بودند و باقی اعضای گروه روی صندلی‌های چوبی قدیمی که اطراف آن‌ها با شمع تزئین شده بود. همچنین جزییات جالب دیگری در طراحی دکور بخش اول مدنظر قرار گرفته بود. مانند لیوان‌ها شیشه‌های و رنگی که در میزهای عسلی اطراف هنرمندان گذاشته شده بود.

در بخش دوم برنامه دکور کاملا عوض شد و دکوری که در کابین دیگری از قبل چیده شده بود به روی سن منتقل شد به جای دکور پشت، پرده سفیدی تعبیه شده بود که کلیپ‌های از قبل ساخته شده روی آن‌ها پخش می‌شد. جای نشستن هنرمندان که به صورت غیر همسطح بود، با پارچه‌های سبز و فیروزه رنگی پوشیده شده بود. نورپردازی‌هایی که در طول برنامه تغییر می‌کرد هم بیشتر به انتقال حال و هوای دکور کمک می‌کرد.

لباس‌های اعضای گروه هم طراحی‌های خاصی داشت. در بخش اول نامه پیراهن سفید همراه با کفش و شلوار مشکی که روی پیراهن‌ها طرح‌ها غیر هم‌شکلی به رنگ‌ها سبز و آبی و قهوه‌ای کشیده شده بود. طرح‌هایی از معماری سنتی ایرانی، پرنده و دیگر نمادهایی که بیشتر فضای سنتی و ایرانی داشتند. در بخش دوم پیراهن‌های اعضای گروه تغییر کرد. در این بخش هنرمندان بلوزهای کرم رنگی که به تن کرده بودند که طرح‌هایی شبیه به پیراهن‌های بخش پیش داشت.

3- رپرتواری که پنجشنبه شب گذشته گروه سیاوش در تالار وحدت اجرا کرد با تغیییرات بسیار کمی مانند رپرتواری بود که این گروه سال گذشته در برج میلاد اجرا کردند. در بخش اول این برنامه در ابتدا قطعاتی در دستگاه نوا با تکنوازی کمانچه سهراب پورناظری و خوانندگی همایون شجریان اجرا شد. اجرای قطعات آوازی در دستگاه نوا شروعی برای بخش اول برنامه بود. بعد از اجرای قطعات ساز و آوازی، تصنیف "آیینه‌ها" با ملودی از کیخسرو پورناظری و شعری از هومن ذکایی اجرا شد. بعد از اجرای قطعه تکنوازی بربط که توسط حمید خوانساری انجام شد، تصنیف "نگار" با ملودی کیخسرو پورناظری و شعری از مهسا زمانیان اجرا شد که در آن استفاده متفاوتی از هنوازی عود و کنترباس در آن شده بود. قطعه "از عشق" با آهنگسازی سهراب پورناظری و ملودی تهمورس پورناظری از قطعات دیگر بخش اول کنسرت گروه سیاوش بود. قطعات "ضربی حجاز"، " آواز حجاز" با شعری از حافظ و سعدی و "هفت دریا" با شعری از مولانا و آهنگسازی سهراب پورناظری پایان بخش پارت اول کنسرت آیینه‌ها بود.

بخش دوم برنامه در واقع بخش بود که در اجرای قبلی در بخش نخست قرار گرفته بود. اجرایی که مورد تشویق و البته انتقاد خیلی از کارشناسان و مخاطبان قرار گرفت. این بخش که با آوازی در دستگاه اصفهان و با همراهی تنبور سهراب پورناظری شروع شد، در واقع برداشتی از موسیقی مقامی و کارهای کیخسرو پورناظری بود که تفاوت عمده‌ای با نسخه اصلی داشت. اجرای قطعه اپیزودیک "رهایی" اثر سهراب پورناظری که شامل قطعه‌های "مهتاب" با شعری از خیام، خداوندان اسرار با شعری از مولانا و جانی و صد آه با شعری از حافظ بخش پایانی کنسرت گروه سیاوش را تشکیل داد. همنوازی سازهای کوبه‌ای با اجرای همایون نصیری و حسین رضایی‌نیا بخش پرهیجان این برنامه بود. بخشی نسبتا طولانی که در اجرای پیشین هم وجود داشت.

4- شجریان و پورناظری ظاهرا دوست نداشت این شب خاطره انگیز برای علاقه مندان موسیقی ایرانی زود تمام شود. بعد از پایان قطعات اجرایی که در بروشور منتشر شده بود گروه با تغییراتی در سن برنامه و اضافه شدن نوازنده تار و سنتور دوباره به روی سن آمدند و قطعه‌ای را اجرا کردند که برای تمام حاضرین خاره انگیز بود. «جان جهان دوش کجا بوده‌ای...» قطعه‌ای ساخته مرحوم پرویز مشکاتیان با اجرای محمدرضا شجریان که در آلبوم دستان منتشر شده بود. اما جالب‌تر از آن پخش تصاویری از محمدرضا شجریان و پرویز مشکاتیان در پرده پشت گروه بود که حاضرین در سالن را به وجد آورد. همینطور همایون شجریان و آیین مشکاتیان فرزند پرویز مشکاتیان و نوازنده تنبک گروه با دیدن این صحنه منقلب شدند.

5- حسین رضایی‌نیا دف و دایره، همایون نصیری جیمبه، دم و کوزه، حمید خوانساری بربط، داریوش آذر کنترباس، اصغر عربشاهی تار، مهیار طریحی سنتور، آیین مشکاتیان تنبک و کوزه و سهراب پورناظری کمانچه و تنبور گروه نوازندگان کنسرت آیینه را تشکیل می‌دادند.













[ شنبه 22 تير 1392برچسب:,

] [ 12:55 AM ] [ shayan ]

[ ]

مهدی یغمایی
در سکوت مطلق خبری
آلبوم «یه دنیا حرف» با صدای «مهدی یغمایی» منتشر شد
موسیقی ما – : پاییز سال گذشته دموی آلبوم«یه دنیا حرف» منتشر شد اما ماهها گذشت و این مجموعه با وجود دریافت تمامی مجوزها توسط تهیه کننده در بازار توزیع نشد. مشکلات بین «مهدی یغمایی» و «رامین بصیرت نیا» تهیه کننده او تا حدی شدت پیدا کرد که این خواننده رسما اعلام کرد من دیگر با هیچ تهیه کننده ای قرارداد ندارم و قید انتشار آلبوم یه دنیا حرف را زده ام. در یک اتفاق کاملا غیر حرفه ای از صبح روز چهارشنبه 19 تیر این آلبوم از سوی تهیه کننده و در یک سکوت خبری مطلق با قطعه روانه بازار شد. «حس عجیب» ، «چه کردی» ، «حسادت» و «یه دنیا حرف» و... از جمله قطعات این آلبوم است. در بخش آهنگ و تنظیم آن «مهدی یغمایی» ، «میلاد اکبری» ، «پوریا حیدری» ، «سعید سام» و «بابک وزیری» حضور دارند و ترانه های آلبوم از سروده های «علی بحرینی» ، «مهشاد عرب» ، «مهدیه عرب» ، «حامد صوفی پور» ، «نیلوفر کولی وند» و «پوریا ربیعی» می باشد. از سوی دیگر همزمان با کمرنگ شدن احتمال انتشار این اثر یغمایی کار بر روی آلبوم دیگری را آغاز کرد که کار ساخت آن به تهیه کنندگی«حامد سلگی» هشتاد در صد پیشرفت داشته است و تا پاییز امسال عرضه خواهد شد.

به این ترتیب در یک اتفاق کم سابقه ظرف کمتر از شش ماه از یک خواننده دو آلبوم با دو تهیه کننده متفاوت خواهیم شنید! با توجه به مسائل موجود تقریبا هیچ کس به انتشار این آلبوم امید نداشت اما حال باید دید چه حاشیه هایی پیرامون نخستین آلبوم یغمایی پیش می آید.

خبردیگر درباره مهدی یغمایی این است که نخستین کنسرت او قطعا در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد تا اتفاقات جالب و البته تلخ او پیرامون این هنرمند بی حاشیه تکمیل شود. خواننده قطعه«حس می کنم تورو» در این رابطه به سایت«موسیقی ما» گفت:«چندی پیش در برخی رسانه ها یکی از روزهای شهریورماه به عنوان زمان و یکی از سالن ها به عنوان محل برگزاری کنسرت اعلام شده بود اما به دلیل اینکه در تدارک یک برنامه متفاوت و خاص هستیم در آن تاریخ به روی صحنه نخواهم رفت. اما اجرای شهریور ما قطعی است مگر اینکه اتفاقی رخ بدهد و کلا من را ممنوع الکار کنند! تا کنون بیش از ده قطعه را تمرین کرده ایم و بین پانزده الی هفده قطعه را برای این کنسرت آماده کرده ایم و می خواهیم مردم در طول مدت کنسرت فقط موسیقی بشنوند نه اینکه نیمی از وقت کنسرت با صحبت های خواننده پر شود. این قول را می دهم که این کنسرت متفاوت خواهد بود و در صورت قطعی شدن روز و مکان برگزاری فقط از طریق سایت«موسیقی ما» اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهم داد. این نکته را نیز باید بیان کنم که تمام اجراهای آینده ما منوط به کنسرت شهریور ماه و استقبالی که از آن به عمل می آید خواهد بود. اگر استقبال آن گونه که می خواهیم باشد ما را برای اجرای برنامه های بهتر دلگرم خواهد کرد».

مهدی یغمایی در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که «رامین بصیرت نیا» بتواند برای او مشکلی در برگزاری کنسرت ایجاد کند گفت:« امکان ندارد ایشان بتواند کاری انجام بدهد. چون من «مهدی یغمایی» با هیچ شخص حقیقی یا حقوقی قرارداد ندارم که او بتواند برای اجرای کنسرت من مشکلی ایجاد کند. تمام قطعاتی که در این برنامه اجرا خواهم کرد کاملا به خودم تعلق دارد.»

وی همچنین در رابطه به ماجرای هک شدن صفحه شخصی اش خاطر نشان کرد:«من دیگر این مساله را رها کرده ام زیرا به هر حال برای تمام هنرمندان به نوعی این اتفاقات رخ داده است ولی چقدر خوب است که این مسائل نباشد و همه چیز به صورت سالم و خوب پیش برود و هیچ کسی در این راه تخریب نشود». ظاهرا مهدی یغمایی توانسته است تا حدودی خودش را از بحرانی که مدتهاست توسط برخی از تهیه کننده ها و شرکت های پخش به وجود آمده است نجات بدهد.

اما اگر آلبوم یه دنیا حرف با تاخیر 9 ماهه و بدین شکل به دست مخاطبان نمی رسید یقینا با اتفاقات بهتری برای هر دو طرف درگیر این ماجرا همراه می شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:,

] [ 8:8 PM ] [ shayan ]

[ ]

علی لهراسبی


  آهنگ جدید علی لهراسبی

دانلود آهنگ وقتی میای

 

دانلود آهنگ وقتی میای


دانلود آهنگ وقتی میای

 

وقتی میای صدای پات از همه جاده ها میاد

انگار نه از یه شهر دور که از همه دنیا میاد

تا وقتی که در وا میشه لحظه ی دیدن میرسه

هر چی که جادست رو زمین به سینه ی من میرسه

ای که تویی همه کسم بی تو میگیره نفسم

اگه تو رو داشته باشم به هرچی میخوام میرسم

عزیزترین سوغاتی غبار پیراهن تو

عمر دوباره ی منه دیدن و بوییدن تو

نه من تو رو واسه خودم نه از سر هوس میخوام

عمر دوباره ی منی تو رو واسه نفس میخوام

وقتی تو نیستی قلبمو واسه کی تکرار بکنم؟

گل های خواب آلوده رو واسه کی بیدار بکنم؟

دست کبوترای عشق واسه کی دونه بپاشه؟

مگه تن من میتونه بدون تو زنده باشه؟

تنظیم:فربد یزدانفر

میکس و مستر:بهروز علیار

لینک دانلود

لینک کمکی


 

[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:,

] [ 11:13 AM ] [ shayan ]

[ ]

ویدیویی کوتاه از کنسرت شاهین آرین

http://s1.picofile.com/file/7831025692/ ... n.flv.html



[ شنبه 15 تير 1392برچسب:,

] [ 2:0 PM ] [ shayan ]

[ ]

آهنگ جدید گروه سون به نام باور

تیتراژ ساعت 25


http://s4.picofile.com/file/7830236234/ ... r.mp3.html



[ پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,

] [ 11:49 AM ] [ shayan ]

[ ]

زندگی نامه سیروان خسروی

سیروان خسروی (زادهٔ ۴ مرداد ۱۳۶۱)، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده، آهنگساز ، صدابردار و ناظر ضبط ایرانی است. وی برادر بزرگ‌تر زانیار خسروی می‌باشد، که خود از خواننده سبک پاپ و رپ است.او تا کنون آلبوم‌هایی نظیر تو خیال کردی بری، ساعت ۹ و جاده رویاها را منتشر کرده است.
سیروان خسروی متولد ۱۳۶۱ در تهران و اصالتا کرد است. او از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. او از همان دوران نوجوانی با دیدن کارتون شیر شاه به موسیقی التون جان علاقه‌مند شد.

وی در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. او مدتی بعد به همراه ۴ نفر از دوستان خود یک گروه راک زیر زمینی را تشکیل داد که در آن به اجرای قطعات گروه‌های مطرح راک نظیر بیتلز، پینک فلوید، دایر استریتس و Police و... می‌پرداختند. او پس از یک سال همکاری در گروه از آنها جدا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌است.

مهمترین عامل در وارد شدن سیروان به عرصه موسیقی حضور و آشنا شدن وی با مراحل ضبط آلبوم (مترسک) کاوه یغمایی بوده‌است. آلبوم مترسک محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده‌ها و افکار موسیقی اش بود. سیروان از از سال ۱۳۷۹ در آلبوم‌های بسیاری از خوانندگان به عنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم کننده و آهنگساز حضور داشت تا اینکه پس از آشنایی با امید اطهری نژاد در سال ۱۳۸۰، مراحل تهیه اولین آلبوم شخصی خود با نام تو خیال کردی بری را شروع کرد و پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ موفق به انتشار آن شد. با اینکه آلبوم تو خیال کردی بری فروش چشمگیری نداشت اما سیروان از اینکه توانسته بود سبک مورد علاقه اش را که تحولی در آهنگسازی، تنظیم، اجرا، میکس و مسترینگ بود به گوش مردم برساند راضی و خوشحال بود. با وجود عقیده اکثریت موزیسینها که در موسیقی ایران برای سبک وی شانسی قائل نبودند، با انگیزه بیشتر توانست به جایگاهی برسد که در حال حاضر اکثریت او را به عنوان بهترین تنظیم کننده ایران و یکی از محبوبترین خوانندگان می‌شناسند که کارهایش معمولا با استقبال عمومی روبرو می‌شود.

از موفقترین همکاری‌های او با خوانندگان دیگر می‌شود به آهنگ‌های زیر اشاره کرد:

وایسا دنیا (رضا صادقی)
خاطره‌ها (معین)
یالا (مهدی اسدی)
طفره نرو (زانیار)
ریسک (زانیار)
عشق من باش (بهنام صفوی)
نمیدونم (احسان خواجه امیری)
احساس آرامش (احسان خواجه امیری)
ارزیابی

از او انتقاد شده است که کارهایش کاور بوده و با تغییرات کوچکی از کارهای غیر ایرانی ایجاد شده اند.

فعالیت‌ها

تاکنون دو قطعه از وی با نام‌های «نه نرو» و «ساعت ۹» موفق شده‌اند در جدول موسیقی رادیوی هلندی Funx رتبه ۱ را به دست آورند.

سیروان قطعه «Stay Here Tonight» از آهنگ های انریکه ایگلسیاس، خواننده اسپانیایی را با همکاری وی بازآمیزی کرد همچنین موسیقی تیتراژ پایانی مجموع تلویزیونی ساختمان پزشکان بر عهده وی بوده است. او در ۲۱امین دوره جشنواره موسیقی فجر حضور داشته است.

حضور در تلویزیون

سیروان خسروی برای اولین بار در برنامهٔ «خوشا شیراز» از شبکه فارس حضور یافت و آهنگ های «تو خیال کردی بری» و «من عاشقت شدم» از او به صورت play back پخش شد. در این برنامه، زانیار،برادرش، نیز مدت نسبتا کوتاهی حضور داشت اما آهنگی از وی پخش نشد. در برنامه ویژه تحویل سال ۱۳۹۱ به نام تحویل بهار با اجرای فرزاد حسنی در شبکه سوم سیما برای بار دوم حاضر شد و همچنین آهنگ تیتراژ پایانی سریال ساختمان پزشکان را به صورت زنده اجرا کرد.

آلبوم‌ها

۱۳۸۴ تو خیال کردی بری
۱۳۸۸ - ساعت ۹
۱۳۹۱ جاده رویاها
تنظیم و آهنگسازی (برای دیگران)

آلبوم‌ها
۱۳۸۳ هارمونی صلح (فرید مرسی)
۱۳۸۵ واران (گروه واران)
۱۳۸۵ کنار ماه دودی(علیرضا تهرانی)
۱۳۸۷ بی تو تنهام (امیر یگانه)
۱۳۸۸ عشق من باش (بهنام صفوی)
۱۳۸۹ رمانتیک (شهاب رمضان)
۱۳۸۹ اسیر (علیرضا قمیشی)
۱۳۹۰ منو رها کن (مهدی یراحی)
۱۳۹۱ آرامش (بهنام صفوی)
۱۳۹۱ عاشقانه های (احسان خواجه امیری)
۱۳۹۱ تو محکومی به برگشتن (خشایار اعتمادی)
تک آهنگ‌ها
۱۳۸۴ کی دلش میاد که تنهات بذاره (آرشام)
۱۳۸۴ حوای بی حواس (آرشام)
۱۳۸۴ میشه عاشق تو بود (آرشام)
۱۳۸۴ نکنه شب برسه (آرشام)
۱۳۸۴ آسمون عشقم (افشین سپهر)
۱۳۸۴ جوونی (افشین سپهر)
۱۳۸۴ دوسم نداری (طوفان کرمی)
۱۳۸۵ تو گذشتی از عشق (مهدی اسدی)
۱۳۸۵ وایسا دنیا (رضا صادقی)
۱۳۸۵ ولی یه روزی دستات... (اردلان)
۱۳۸۵ گریه هاشو به من بده (آریو جبیبی)
۱۳۸۶ میخوام بگم (حافظ حامد)
۱۳۸۶ خاطره‌ها (معین)
۱۳۸۶ مثل یه خاطره (نادر مسچی)
۱۳۸۶ منطقه ممنوعه (نادر مسچی)
۱۳۸۶ یالا (مهدی اسدی)
۱۳۸۶ عشق منی (امید حاجیلی)
۱۳۸۶ برای عاشقی دیره (امید حاجیلی)
۱۳۸۷ طفره نرو (زانیار)
۱۳۸۷ ریسک (زانیار)
۱۳۸۷ دوست داشتم (عماد، رامین)
۱۳۸۷ فرصت اضطراری (عماد، رامین)
۱۳۸۷ بایلا (رامین خزایی)
۱۳۸۷ کارت درسته(رامین خرایی)
۱۳۸۸ هیپنوتیزم (زانیار)
۱۳۸۹ نمیدونم (احسان خواجه امیری)
۱۳۹۰ جنون (شهاب رمضان)
۱۳۹۰ جاده دنیا (شهاب رمضان)
۱۳۹۰ جشن تنهایی(شهاب رمضان)
۱۳۹۰ کنار مهتاب (زانیار و میلاد درخشانی)
۱۳۹۰ هم سنگر (شهاب رمضان)
۱۳۹۱ دلتنگتم (بهنام صفوی)
۱۳۹۱ کاش خدا منو ببینه (بهنام صفوی)
۱۳۹۱ چه بی اندازه میخوامت (بهنام صفوی)
۱۳۹۱ خوشبختم ( شهاب رمضان )
۱۳۹۱ احساس آرامش (احسان خواجه امیری)
۱۳۹۱ تقدیر (خشایار اعتمادی)
۱۳۹۱ بدون تو (زانیار خسروی)


[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:,

] [ 11:2 PM ] [ shayan ]

[ ]

اهنگ جدید سیروان خسروی

آهنگ جدید سیروان خسروی به نام دوست دارم زندگی رو

http://s4.picofile.com/file/7828354515/ ... o.mp3.html



[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:دانلود,سیروان خسروی,

] [ 10:48 PM ] [ shayan ]

[ ]

آهنگ نفس با صدای مرتضی پاشایی

http://s4.picofile.com/file/7828371070/ ... s.mp3.html



[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:دانلود,نفس مرتضی پاشایی,

] [ 10:46 PM ] [ shayan ]

[ ]

نخستین جشن سالانه موسیقی ما

نخستین جشن سالانه موسیقی ما با حضور اهالی موسیقی در تالار وحدت برگزار شد
موسیقی ما : نخستین جشن سالانه «موسیقی ما» شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد تا بهترین‌های موسیقی کشور در سال ۹۱ معرفی شوند.این مراسم که به همت سایت «موسیقی ما» و با حضور چهره‌های سر‌شناس فرهنگی، ادبی و هنری برگزار می‌شد، از‌‌ همان ابتدای برنامه تحت تاثیر حضور پرتعداد چهره‌های شاخص و به نام موسیقی و هنر و فرهنگ کشور در سالن بود.ابتدای این برنامه با پخش سرود ملی ایران آغاز و در ادامه تیزر معرفی برنامه، بروی ال‌ای دی‌های نصب شده در سالن رفت که در آن خلاصه‌ای از روند برگزاری نظرسنجی انتخاب بهترین‌های موسیقی کشور روایت شده بود و در بخش‌های دیگری از این تیزر نیز اطلاعاتی درباره سایت «موسیقی ما»، از ابتدای شکل گیری و شروع به کارش و همچنین آشنایی با بخش‌های مختلف این سایت، نمایش داده شد.

در بخش اول اعطای جوایز، قطعه موسیقایی «رودابه و زال» با خوانندگی همایون شجریان به عنوان قطعه منتخب دو شاخه کار‌شناسی و مردمی معرفی شد که این خواننده جوایز خود را در حضور محمد سریر، محمد علی بهمنی و مجید درخشانی دریافت کرد. محمد سریر رییس هیات مدیره خانه موسیقی در مراسم اهدای جوایز این بخش گفت: در روزهایی که مشغول رفت و آمد به مراسم تشییع پیکر و یادبود تعدادی از بزرگان موسیقی ایران هستیم برگزاری این جشن‌ها برای ما اتفاق بسیار خوشایندی است که امیدوارم استمرار پیدا کند. وی ادامه داد: در همه جای دنیا برای اینکه مردم سرزمین‌های مختلف در شادی به سر برند مراسم زیادی را طراحی می‌کنند که روحیه نشاط و شادابی به مردم آنجامعه تزریق شود و من بسیار خوشحالم که این بار در کنار اهالی موسیقی در جشنی حضور دارم که این بار برای من غم‌انگیز نیست.

همایون شجریان هم بعد از دریافت تندیس طلایی بهترین قطعه موسیقی سنتی گفت: سپاسگزار همه کسانی هستم که در این مراسم به من رای دادند و این افتخار من است که کار من هم مورد کار‌شناسان و هم مورد پذیرش مردم قرار گرفته است. امیدوارم این کار توانسته باشد با احساسات زیبای شما مردم نازنین ارتباط برقرار کند. آغاز چنین حرکتی با همت بخش خصوصی خیلی دور از ذهن بود اما دوستان من در «موسیقی ما» این را به حقیقت رساندند و من اطمینان دارم برگزاری مستمر چنین رویدادهایی در موسیقی باعث ایجاد انگیزه‌های بیشتر در بین اهالی موسیقی خواهد شد.

کنداکتور برنامه طوری برنامه ریزی شده بود که مابین بخش‌های اعطای جوایز به برگزیدگان بخش‌های مردمی و کار‌شناسی، اجراهای زنده اهالی موسیقی نیز بروی صحنه می‌رفت تا برنامه روند خسته کننده و یکنواخت را به خود نگیرد.

در بخش بهترین قطعه موسیقی تلفیقی و سایر ژانر‌ها نیز قطعه «عزای عالم» به آهنگسازی آریا عظیمی‌نژاد به عنوان قطعه بر‌تر شاخه کار‌شناسی و قطعات گروه «دیوار» به عنوان اثر بر‌تر شاخه مردمی جشن سالانه موسیقی ما انتخاب شدند. آریا عظیمی‌نژاد بعد از دریافت جایزه این بخش گفت: من همیشه وقتی در رویدادهای سینمایی کاندید یا موفق به دریافت جایزه‌ای می‌شدم همیشه این ترس را داشتم که مبادا با دریافت جوایز من را منصوب به یک جریان و حزب خاصی کنند اما این بار خوشحالم که کار‌شناسان موسیقی کار من را پسندیدند و به آن رای دادند.

پویا نیک‌پور هم به نمایندگی از گروه دیوار خاطرنشان کرد: به نظر من دریافت جایزه در اولین جشن موسیقی ما افتخار بزرگی است که امشب نصیب گروه دیوار شد و از همه کسانی که در این مدت پشتیبان گروه دیوار بودند و باعث شدند امروز به اینجایزه دست پیدا کنیم تشکر می‌کنم. در بخش بهترین قطعه پاپ هم قطعه «من و بارون» بابک جهانبخش به عنوان قطعه بر‌تر شاخه کار‌شناسی و قطعه «غلط کردم غلط» محسن چاوشی به عنوان قطعه بر‌تر بخش مردمی انتخاب شد. بابک جهانبخش بعد از دریافت جایزه این بخش، از همسر، مدیر برنامه و دست اندرکاران آلبوم خود تشکر کرد. محسن چاووشی هم که در این مراسم حضور نداشت با ارائه متنی به تهیه کننده آلبوم خود خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه جایزه‌ام را از مردم می‌گیرم چراکه این شما مردم هستید که در کوچه و خیابان به من لبخند می‌زنید. من تا اخر عمر ایستاده‌ام و با عشق به شما هموطنانم باقی خواهم ماند.

تجلیل از بزرگانی چون «عبدالوهاب شهیدی»، «شهرام ناظری» و «کیخسرو پورناظری» نیز از قسمت‌های پر هیجان برنامه بود که با استقبال جالب توجه حاضران در سالن رو به رو شد و بسیاری از حاضرین با آمدن این سه استاد بلامنازع موسیقی کشور، به صورت ایستاده دقایقی را به تشویق بزرگان موسیقی کشور پرداختند. هر سه این اساتید نیز پس از دریافت لوح یادبودشان، پشت تریبون قرار گرفتند و سخنانی را بر زبان آورند.

علی هاشمی از دوستان نزدیک استاد شهیدی در این مراسم گفت: عبدالوهاب شهیدی یکی از قدیمی‌ترین دوستان من است که به پاک سرشتی او همواره به خود بالیده‌ام. او در ۵۰ سال فعالیتی که در عرصه موسیقی داشت کارهای ارزشمندی کرد که هرگاه به یاد آن‌ها می‌افتم اشک از چشمانم جاری می‌شود. پاکدامنی و درست زندگی کردن استاد شهیدی به حدی بود که یادم می‌آید محمدرضا شجریان در جایی می‌گفت وی و عبدالوهاب شهیدی در زمانی که برای رادیو کار می‌کردند روزه می‌گرفتند و این چیز کمی نبود که بخواهیم اینطور راحت از آن عبور کنیم. بنابراین من به حضور دوست شریفی چون عبدالوهاب شهیدی افتخار می‌کنم و آرزو می‌کردم‌ای کاش برنامه طوری چیده می‌شد که هنرمند جوانی چون همایون شجریان لوح تقدیر را به استاد شهیدی تقدیم می‌کرد.

بعد از صحبتهای هاشمی، احسان علیخانی (که اجرای کل برنامه را بر عهده داشت) هم از همایون شجریان خواست تا با آمدن روی صحنه لوح سپاس و تندیس طلایی موسیقی ما را به استاد شهیدی تقدیم کند که این اقدام با استقبال قابل توجه تماشاگران مواجه شد.

شهرام ناظری نیز در بخشی از صحبت‌هایش رو به حاضرین گفت: «خیلی خوشحالم که این برنامه اولین برنامه‌ای است که فرم آزاردهنده برنامه‌های دولتی را ندارد و این قدم مثبتی است که امیدوارم در سالهای بعد نیز ادامه داشته باشد چرا که می‌تواند باعث شادی و ایجاد امید و انگیزه در جامعه و اهالی موسیقی شود و تشویق مناسبی هم برای هنرمندان جوان عرصه موسیقی باشد و ما را هم به آینده امیدوار کند.»

کیخسرو پورناظری نیز پس از تجلیل در این برنامه سخنان جالبی را بر زبان آورد: «با تشکر از همه کسانی که در این مراسم برای من بزرگداشت گرفتند، آرزو می‌کنم همه جوانان سفیران شادی و هنر ایران در سراسر جهان باشند.»

در بخش معرفی بهترین نوازندگان سال ۹۱ در شاخه کار‌شناسی فیروز ویسانلو، نوازندگان گروه دیوار، سهراب پورناظری، میثم مروستی و رضا تاجبخش به عنوان بهترین نوازندگان و در شاخه مردمی فیروز ویسانلو، پیام طونی و هومن نامداری به عنوان نفرات برگزیده جوایز خود را از کیوان ساکت، عین الله کیوان شکوه، میلاد کیایی و ابراهیم حقیقی دریافت کردند. همچنین در بخش بهترین طراحی جلد آلبوم، شهرزاد داور طراح جلد آلبوم «خاطرات مبهم» رضا یزدانی در بخش کار‌شناسی، و بسطامی طراح جلد آلبوم «من خود آن سیزدهم» محسن چاووشی در بخش مردمی به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

اجرای زنده بزرگان و چهره‌های موسیقی کشور از دیگر برنامه‌هایی بود که در نخستین جشن سالانه «موسیقی ما» در خلال برنامه‌ها و اعطای جوایز بروی صحنه رفت. علیرضا قربانی نخستین چهره‌ای بود که در این برنامه به اجرای زنده پرداخت و با آواز دلنشین خود که بخشی از این اجرا هم به اجرای آثاری از زنده یاد «همایون خرم» تعلق داشت، نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرد.

 «رسوای زمانه» و «ارغوان» قطعاتی بودند که توسط این هنرمند اجرا شدند. قربانی قبل از اجرای برنامه خود با گرامیداشت یاد و خاطره استاد زنده یاد همایون خرم گفت: این قطعات به مناسبت سالروز تولد یکی از بهترین آهنگسازان موسیقی ایرانی تقدیم شما می‌شود و با اینکه اجرا در حضور هنرمندان عرصه موسیقی برای من بسیار دشوار است اما خوشحالم که این فرصت پیش آمده و ما می‌توانیم یاد و خاطره استاد همایون خرم را همچنان زنده نگه داریم.

در بخش معرفی بهترین تیتراژهای موسیقی هم محمد اصفهانی با قطعه «یه تیکه زمین» به عنوان خواننده برگزیده شاخه کار‌شناسی و فرزاد فرزین و محسن چاووشی خوانندگان قطعه «واسه مردمت بجنگ» که در حضور فردین خلعتبری و فریدون خشنود به عنوان نفرات برگزیده شاخه مردمی معرفی شدند.

محمد اصفهانی بعد ازدریافت جایزه خود گفت: امروز بسیار خوشحالم که در حضور همایون شجریان که به حق گرانقدری را از پدرش وام گرفته از استاد عبدالوهاب شهیدی تقدیر شد. اما امروز چقدر جای خالی استاد حسین خواجه امیری (ایرج) در این مراسم خالی است که امیدوارم هرجا هستند تندرست و سلامت باشند و باز تشکر می‌کنم از روزبه بمانی و علیرضا کهن دیری که امشب با افتخار جایزه‌ام را به آن‌ها تقدیم می‌کنم.

در بخش بهترین تنظیم‌کننده موسیقی پاپ و تلفیقی هم سیروان خسروی در دو شاخه کار‌شناسی و مردمی جایزه خود را دریافت کرد.

وی در این مراسم با تقدیر از تمامی هوادارانش که موجب پیشرفت وی در عرصه موسیقی شدند خاطرنشان کرد: امیدوارم مثل امروز که در ظاهر همدیگر را دوست داریم در باطن هم این چنین یکدیگرر ا دوست داشته باشیم.

سهراب پورناظری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی هم دراین مراسم به همراه گروه خود قطعاتی را اجرا کرد. وی قبل از آغاز برنامه خود خطاب به حاضران در مراسم گفت: بسیار خوشحالم که هنرمندان موسیقی سنتی و پاپ برای اولین بار زیر یک سقف با مهربانی و صمیمیت کنار یکدیگر حضور دارند اما حالا که همه ما دور هم جمع شده‌ایم که شاهد برگزاری یک جشن در عرصه موسیقی با حمایت بخش خصوصی باشیم لازم است بعد از پیروزی که در این چند مدت بعد از انتخابات و فضای خوبی که پیش آمده نکاتی را به عنوان یک نوازنده جوان اما پیروزی و شکست‌چشیده موسیقی را به شما بگویم. بالاخره بعد از مدت‌ها ما انرژی گرفتیم. اما متاسفانه هنوز چیزی به عنوان موسیقی حرفه‌ای نداریم. هنوز بعد از گذشت سال‌ها مارکتینگ و سالن خوبی در عرصه موسیقی نداریم و موسیقی مثل همیشه اولین هنری بوده که به آن ضربه وارد شده و نتوانسته به جایگاه مورد نظر خود دست پیدا کند چرا که رسیدن به اینجایگاه بدون حمایت دولت به هیچ عنوان می‌سر نیست. وقتی رییس جمهور منتخب در فیلم انتخاباتی خود و مناظره‌ها از علاقه خود به موسیقی و شجریان حرف می‌زند پس این حق ماست که این بار مطالبات خود را پیگیری کنیم و در این چهار سال ‌‌نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا موسیقی ایرانی را به دنیا معرفی کنیم.»

گروه «دارکوب» به عنوان بهترین گروه اجرای زنده تلفیقی در شاخه کار‌شناسی و گروه «رستاک» به عنوان بر‌ترین گروه این بخش در شاخه مردمی معرفی شدند. همچنین در بخش اجرای موسیقی زنده سنتی همایون شجریان در شاخه کار‌شناسی و سالار عقیلی در شاخه مردمی به عنوان هنرمندان بر‌تر این بخش شناخته شدند. در بخش بهترین اجرای موسیقی پاپ نیز احسان خواجه امیری و محسن یگانه به صورت مشترک نفرات برگزیده شاخه کار‌شناسی و فرزاد فرزین نفر برگزیده شاخه مردمی انتخاب شد. پخش تیزر درگذشتگان در سال ۹۱ با یادی از استاد «همایون خرم»، «جلیل شهناز» و تمام چهره‌هایی که سال گذشته از دنیا رفته بودند در اواسط برنامه حال و هوایی احساسی را در سالن حاکم کرد.

در بخش بهترین آلبوم سنتی لوح تقدیر و تندیس طلایی در شاخه کار‌شناسی به آلبوم «حریق خزان» به خوانندگی علیرضا قربانی و در شاخه مردمی به آلبوم «کنسرت سیمرغ» همایون شجریان و حمید متبسم اهدا شد.

علیرضا قربانی بعد از دریافت جایزه خود تصریح کرد: بهتر است در بخش کار‌شناسی این برنامه ارزشمند دقت زیادی صورت گیرد چراکه ما کارهای بسیار خوبی در عرصه موسیقی سنتی داریم که کمتر دیده شدند و اگر بتوان حمایت بیشتری از آن‌ها کرد از این معصومیت رهایی پیدا خواهند کرد. همایون شجریان هم با تقدیر از مردم برای انتخاب آلبوم کنسرت سیمرغ گفت: گرفتن اینجایزه را مدیون هنرمندان بزرگی از جمله آقای متبسم و پدرم هستم که هر چه دارم از تعلیم‌هایی است که او به من آموخت و من از همین جا دست او را می‌بوسم و از وی تشکر می‌کنم که به من تعلیم داد و آموخت.
در بخش بهترین آلبوم پاپ هم احسان خواجه امیری با آلبوم «عاشقانه‌ها» در شاخه کار‌شناسی و محسن چاووشی با آلبوم «من آن خود سیزدهم» در شاخه مردمی به عنوان آلبوم‌های برگزیده این بخش در سال ۹۱ معرفی شدند. همچنین علیرضا افکاری آهنگساز آلبوم عاشقانه و محسن چاووشی برای آلبوم من خود آن سیزدهم به ترتیب به عنوان نفرات برگزیده شاخه کار‌شناسی و مردمی بهترین آهنگساز موسیقی پاپ انتخاب شدند.

آلبوم «رومی ۳» به آهنگسازی پدرام درخشانی در شاخه کار‌شناسی بهترین آلبوم تلفیقی و «روی دیگر» بهرام رادان و کیوان هنرمند در شاخه مردمی این بخش هم آثار برگزیده معرفی شدند. ضمن اینکه مجموعه آثار روزبه بمانی در هر دو بخش مردمی و کار‌شناسی بهترین ترانه به عنوان اثر بر‌تر شناخته شد. احسان خواجه امیری بعد از دریافت جایزه خود گفت: امروز یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی من است که توانستم رضایت کار‌شناسان این بخش را جلب کنم بنابراین از همه کسانی که در این راه من را کمک کردند سپاسگزارم و البته از محمد اصفهانی هم تشکر می‌کنم که یادی از پدرم کرد و از او در این مراسم تقدیر کرد.

در بخش بهترین آهنگساز سنتی هم حسین علیزاده به عنوان هنرمند برگزیده شاخه کار‌شناسی و فردین خلعتبری به عنوان هنرمند برگزیده شاخه مردمی انتخاب شدند. فردین خلعتبری بعد از دریافت جایزه خود گفت: در روزهای اخیر مصاحبه‌هایی را از استاد حسین علیزاده درباره شرایط این روزهای موسیقی خواندم که با بغض همراه بود که متاسفانه مسئولی هم درباره این نگرانی‌ها پاسخی نداد و باعث شد که بزرگ‌ترین غم ما این باشد که بی‌تفاوت از این سئوال‌ها و دغدغه‌های حسین علیزاده عبور کنیم. من به خاطر صحبتهای حسین علیزاده در روزهای اخیر از شما می‌خواهم که بار دیگر برای این استاد موسیقی دست بزنید چرا که او بدون در نظر گرفتن اینکه ممکن است چه سرانجامی برای وی پیش آید حرف‌های خود را زد و من همواره متاثر از این استاد مسلم موسیقی ایران هستم. امیدوارم صدا و سیما روزی به این نتیجه برسد که چنین مراسم‌هایی را از رسانه ملی پخش کند تا مردم با هنر هنرمندان سرزمین خود بیشتر آشنا شوند. صدا و سیما باید خود را مسئول بداند و از این به بعد تلاش کند تا برنامه‌های موسیقی از تلویزیون پخش شود و اگر اینچنین شود ما دیگر نیازمند نگاههای غریبه هم نخواهیم بود گرچه صدای یکدیگر را همیشه خوب می‌شنویم.

 «علی قمصری» سومین هنرمندی بود که پس از اعطای جوایز چند بخش با حضور و اجرای زنده‌اش، توانایی‌های خود را بار دیگر نشان داد و در انتهای برنامه نیز «بابک جهانبخش» تنها چهره پاپ مراسم بود که با همراهی نوای پیانوی «رضا تاجبخش» برنامه‌اش را به حاضرین تقدیم کرد. گفتنی ست «احسان علیخانی» مجری توانمند سیما، وظیفه اجرای این برنامه را برعهده داشت و «مجید برزگر» نیز کارگردانی هنری این جشن را تقبل کرده بود.

در این جشن برای اولین بار بیست نفر از کاربران سایت «موسیقی ما» که از امتیاز بالایی برخوردار بودند نیز به عنوان مه‌مان در سالن اجرای برنامه حضور داشتند.

لیست کامل برنده‌های نخستین جشن «موسیقی ما» در بخش‌های مردمی و کار‌شناسی که در این مراسم با لوح یادبود و تندیس از آن‌ها تقدیر به عمل آمد را در ادامه می‌خوانید:


* بهترین آلبوم سنتی - بخش کار‌شناسی: «حریق خزان» با صدای علیرضا قربانی
* بهترین آلبوم سنتی – بخش مردمی: «کنسرت سیمرغ» با صدای همایون شجریان

* بهترین آلبوم پاپ – بخش کار‌شناسی: «عاشقانه‌ها» با صدای احسان خواجه امیری
* بهترین آلبوم پاپ – بخش مردمی: «من خود آن سیزده‌ام» با صدای محسن چاوشی

* بهترین آلبوم تلفیقی – بخش کار‌شناسی: «رومی ۳» اثری از پدرام درخشانی
* بهترین آلبوم تلفیقی – بخش مردمی: «روی دیگر» با صدای بهرام رادان و آهنگسازی «کیوان هنرمند»

* بهترین ترانه سرا – بخش مردمی و کار‌شناسی: «روزبه بمانی»
* بهترین ترانه (شعر) سال: «نابرده رنج» اثری از «روزبه بمانی»

* بهترین قطعه سنتی – بخش کار‌شناسی و مردمی: «رودابه و زال» با صدای همایون شجریان

* بهترین قطعه موسیقی پاپ – بخش کار‌شناسی: «من و بارون» با صدای بابک جهانبخش
* بهترین قطعه موسیقی پاپ – بخش مردمی: «غلط کردم غلط» با صدای محسن چاوشی

* بهترین قطعه تلفیقی - بخش کار‌شناسی: «عزای عالم» اثری از آریا عظیمی‌نژاد
* بهترین قطعه تلفیقی – بخش مردمی: مجموعه قطعات گروه «دیوار»

* بهترین اجرای زنده موسیقی سنتی – بخش کار‌شناسی: همایون شجریان
* بهترین اجرای زنده موسیقی سنتی – بخش مردمی: سالار عقیلی

* بهترین اجرای زنده موسیقی تلفیقی – بخش کار‌شناسی: گروه دارکوب
* بهترین اجرای زنده موسیقی تلفیقی – بخش مردمی: رستاک

* بهترین اجرای زنده پاپ – بخش کار‌شناسی: مشترکا «احسان خواجه امیری» و «محسن یگانه»
* بهترین اجرای زنده پاپ – بخش مردمی: فرزاد فرزین

* بهترین خواننده تیتراژ – بخش کار‌شناسی: «یه تیکه زمین» با صدای محمد اصفهانی
* بهترین خواننده تیتراژ – بخش مردمی: «واسه آبروی مردمت بجنگ» با صدای فرزاد فرزین و محسن چاوشی

* بهترین آهنگساز موسیقی سنتی – بخش کار‌شناسی: حسین علیزاده
* بهترین آهنگساز موسیقی سنتی – بخش مردمی: فردین خلعتبری

* بهترین آهنگسار موسیقی پاپ – بخش کار‌شناسی: علیرضا افکاری
* بهترین آهنگسار موسیقی پاپ – بخش مردمی: محسن چاوشی
* بهترین تنظیم کننده موسیقی پاپ – بخش مردمی و کار‌شناسی: سیروان خسروی

* بهترین نوازنده‌ها – بخش کار‌شناسی: فیروز ویسانلو، میثم مروستی، سهراب پورناظری، رضا تاجبخش، نوازندگان گروه دیوار
* بهترین نوازنده‌ها – بخش مردمی: رضا تاجبخش، پیام طونی، هومن نامداری، فیروز ویسانلو، میثم مروستی

* بهترین آلبوم موسیقی نواحی – بخش کار‌شناسی: سرنای نوروز (گروه رستاک)
* بهترین آلبوم موسیقی نواحی – بخش مردمی: سرنای نوروز (گروه رستاک)

 

 

                           

 

 

                            

 

 

 

 

                        

 

 

 

                        

 

 

 

 

 

[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:,

] [ 2:22 PM ] [ shayan ]

[ ]

هرشب با صدای علی لهراسبی

[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:,

] [ 2:15 PM ] [ shayan ]

[ ]

مهدی یراحی

قطعه ی «مادر» با صدا و موسیقی مهدی یراحی


http://s4.picofile.com/file/7824843010/ ... r.mp3.html


متن ترانه ی «مادر» سروده ی رستاک حلاج:

از راه دوری اومدم کنارت
نذار بگم دوباره دیر رسیدم
به خاطر من که تمام عمرم
به عشق این لحظه نفس کشیدم

نفس بکش بذار یه بار دیگه
عطر نفسهات تنمو بگیره
پاشو میخوام صورتتو ببوسم
بغضه که تا نبوسمت نمیره

فکر غریبیِ مسافرت باش
اینجا کسی رو غیر تو ندارم
پاشو اتاقمو نشونم بده
بغضمو تو کدوم اتاق ببارم؟

چی شده گلدونا رو آب ندادی
گل چه بلایی به سرت اومده
پاشو عزیز حالا که وقت خواب نیست
چشماتو وا کن پسرت اومده

بوی خدا گرفته جانمازت
تنها نمی ذاره فرشته هاشو
ببخش عزیز دوباره دیر رسیدم
تو رو به هرچی می پرستی پاشو

فکر غریبیِ مسافرت باش
اینجا کسی رو غیر تو ندارم
پاشو اتاقمو نشونم بده
بغضمو تو کدوم اتاق ببارم؟

چی شده گلدونا رو آب ندادی
گل چه بلایی به سرت اومده
پاشو عزیز حالا که وقت خواب نیست
چشماتو وا کن پسرت اومده


    

[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:,

] [ 2:12 PM ] [ shayan ]

[ ]

        

        01.jpg

 

 

 

یَا رَبِّ مَدَدْتُ یَدِی...

 

 

یاقاضی الحاجات...

 

 

الهی و ربی من لی غیرک......

 

 

خدایا! غیر از تو چه کسی را داریم که این قلبهای خسته  و سرشار از نیاز را به درگاهش آوریم...

 

ای پادشاهِ عاشقی ، که رحمت و  بخشایشت در حق بندگان، حد و مرزی ندارد...

ایمان دارم ، این دستهای خالی را که به آستان رحمتت بلند شده،

پر از عاشقانه های استجابتت می کنی...

[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:,

] [ 10:30 PM ] [ shayan ]

[ ]

کنسرت مجید خراطها

14تیر ماه و در سالن اریکه ایرانیان
کنسرت تابستانی «مجید خراطها» برگزار می شود
موسیقی ما : مجید خراطها بعد از صحبت ها و حرف و حدیثهای فراوانی که بعد از اجرای نخست اش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بوجود آمد، سرانجام تاریخ اجرای جدیدش را منتشر کرد تا دیداری تابستانه را با دوستدارانش داشته باشد.

بر اساس این گزارش خواننده آلبوم «دیگه میرم» در تاریخ 14 تیر ماه و در دو سانس در سالن اریکه ایرانیان بروی صحنه می رود و قیمت بلیت های این برنامه هم از 30 تا 80 هزار تومان پیش بینی شده است.

این کنسرت مثل اجرای قبلی این خواننده توسط موسسه فرهنگی هنری «سلفا» بروی صحنه خواهد رفت.

مجید خراطها پس از سالهای زیادی که به صورت زیرزمینی فعالیت می کرد سرانجام سال گذشته توانست مجوز آلبوم اش را بگیرد و چند روز بعد از انتشار آلبومش «دیگه می رم» نخستین اجرای زنده اش را نیز در تهران بروی صحنه برد.

[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:,

] [ 9:45 PM ] [ shayan ]

[ ]

معرفی ساز ساکسیفون

ساکسیفون

ساز بادی که به سال 1840 توسط آدولف ساکس از اهالی بروکسل از اجماع خصوصیات بادی های چوبی و بادی های مسی اختراع شد
این ساز از روی کلارینت ساخته شده و مانند کلارینت دارای زبانه ای نی ای(از نوع ساده آن) و مانند بادی های مسی از جنس فلز و دارای لوله ای مخروطی شکل( یعنی در قسمت دهانی کم قطر حدود 2 سانتی متر و انتهای آن با قطری متجاوز از 10 سانتی متر) است
از این ساز به اندازه های مختلف ساخته شده و تحت نام هایی که به میدان صدا و بخش آنها مربوط است نامیده می شود
مثلا ساکسیفون سوپرانو، ساکسیفون آلتو، ساکسیفون تنور و غیره
وسعت صدا در هر یک از انواع بالا حدود دو اکتاو و نیم است
با وجود آنکه اهنگسازان متاخر مانند راول، دبوسی و استراوینسکی آن را وارد ارکستر کردند آما هنوز ساکسیفون از سازهای اصلی ارکستر سنفونیک محسوب نمي شود.

نام ساز،از روی اسم سازنده آن آدولف ساکس (اهل بلژیک 1814،و فوت پاریس 1894)
گرفته شده است.

اين ساز از دسته ساز هاي يك زبانه اي , و با آنكه از جنس فلز ساخته شده از ساز هاي خانواده « كلارينت » است .
شماي ظاهري آن , مانند كلاريت باس , به شكل لوله مخروطي شكلي است كه دو بار انحناء يافته است . انتهاي پائين ساز , رو به بالا خم شده و دهانه انتهائي مانند شيپور گشاد شده است .

ساكسوفون از نظر عوامل ساختماني , تركيبي است از كلارينت و ابوا , ( شباهت آن به خانواده ابوا از شكل مخروطي لوله ناشي شده است )
جنس اصلي ساز برنز است و غالبا بر روي آن ورقه اي از نقره كشيده شده است
ساكسوفون به اندازه ها و كوك هاي مختلف ساخته شده است كه حدود و وسعت همه شان يكي است ...
چهار عضو گروه ساكسيفونها:

1) اولين و بزرگترين عضو اين خانواده كه ساكسيفون باريتونه توسط آدولف ساكس بلژيكي در سال 1840 اختراع شده . اين ساز با وجود صداي رسا و قوي اون قديم قديما فقط توي اركستر هاي نظامي متداول بود اما امزوز ميشه صداشو در گروههاي جاز به صورت سلو و يا همراهي كننده شنيد.

2)ساكسيفون آلتو: اين ساز به خاطر بر خورداري از صدايي رسا يكي از مشهورترين اعضاي خانواده ساكسيفون هاست كه وسعت و نرمي صداش باعث شده طرفدارهاي زيادي تو موزيك پاپ و گروههاي بزرگ موسيقي و گاهي اركستر ها داشته باشه و به عنوان يك ساز سلو در موسيقي جز خيلي موفقه.

3)واما سومين عضو اين خونواده تنور ساكسيفونه
ساكسيفون تنور يك ساز اركستريه كه در گروههاي مختلف كاربرد داره كه باز توسط همون آدولف ساكس بلژيكي خودمون اختراع شده
اين ساز شامل يك دهني تك زبانه ايه كه به يه لوله فلزي پهن و مخروطي شكلي وصل شده كه اصلا همين ويژگي باعث شده كه ساكسيفون در طبقه بندي خاص خودش قرار بگيره شما ميتونيد صداي تنور ساكس رو تو خيلي از گروههاي جزو بلوز و پاپ و راك بشنويد و البته در ساخته هاي قشنگ خودتون تو اين سبكها ازش استفاده كنين

4)وحالا داداش كوچيكه خانواده آقاي ساكس كه اسمشو ساكسيفون سوپرانو گذاشتن
اين نوع از ساكسيفون بر خلاف برادرهاي بزرگتر هيچ انحنايي در ساختارش نداره بلكه به شكل يك قيف مستقيمه تا بتونه زير ترين نتها رو در گروه سازهاي ساكسيفون اجرا كنه ولي بيشتر براي رهبري گروههاي جز كوچيك به كار ميره و به عنوان همراهي كننده در گروههاي جز_راك تركيبي


[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:ساز ساکسیفون,

] [ 5:27 PM ] [ shayan ]

[ ]

به من نگاه کن با صدای مهدی یراحی

http://s1.picofile.com/file/7824824836/ ... n.mp3.html


[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:,

] [ 5:16 PM ] [ shayan ]

[ ]

آلبوم «کازابلانکا» با صدای «رضا رویگری»، در بازار موسیقی کشور منتشر شد. این آلبوم پس از تاخیر های فراوان در انتشار و ماجراهای خاصی که گریبانگیر اش شده، سرانجام در بازار موسیقی کشورمنتشر شد تا این بازیگر سینما و تلویزیون باز هم شانس خود را در بازار موسیقی کشور امتحان نماید. «کازابلانکا» سومین آلبوم رویگری پس از آثاری چون «از عشق گفتن» و «غوغا»  است که در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

در این آلبوم چهره هایی چون «یغما گلروئی»، زهرا کلاته، مریم اسدی، زهرا آملی و امین بامشاد به عنوان ترانه سرا حضور دارند و پوریا حیدری، بهرنگ بهادر زاده، علی زارعی و بهنام شهرکی نیز تنظیم های آلبوم را انجام داده اند. همچنین در بخش ملودی نیز حمید عسکری، مهدی یغمایی، دکتر عماد توحیدی و خود رضا رویگری اثاری را دراین آلبوم دارند. رضا رویگری بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران است که نقش آفرینی های زیادی را در قالب آثار سینمایی و تلویزیونی داشته که حضور در فیلم «بوتیک» یکی از ماندگار ترین تجربه های بازی او به شمار می رود.

وی همچنین در این سالها در حوزه نقاشی نیز فعال بوده و در نمایشگاه هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به معرض دید عمومی گذاشته است. در سالهای دور انتشار قطعه «الله اکبر» (ایران ایران) از این هنرمند مورد توجه عمومی قرار گرفت و سالهاست که در ایام دهه فجر این اثر را بارها از رسانه های مختلف پخش شده است.

[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:,

] [ 5:14 PM ] [ shayan ]

[ ]

13تیر در سالن نژاد فلاح

کنسرت «بابک جهانبخش» برای کرجی ها
 خواننده آلبوم «من و بارون» در روز 13 تیر در سالن نژاد فلاح شهر کرج بروی صحنه می رود. بابک جهانبخش که این روزها به شدت در تدارک تهیه آلبوم جدید خود است، شامگاه 13 تیر اجرای خود را در کرج بروی صحنه خواهد برد. بر اساس این گزارش؛ این خواننده در این کنسرت قطعاتی از آلبوم موسیقی من و بارون و آلبوم های پیشین خود را به روی صحنه می برد.

این اجرا ساعت ۲۱ در تالار شهیدان نژاد فلاح شهر کرج به روی صحنه می رود و جهانبخش به اجرای قطعاتی از آلبوم های منتشر شده اش می پردازد.

این خواننده تا کنون آلبوم هایی چون احساس، چی شده، بی اسم، زندگی من و من و بارون را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده که آلبوم آخرش با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان اش رو به رو شد. بر اساس گفته های «محمد رضا خانزاده» (مدیر برنامه های جهانبخش) آلبوم جدید این خواننده تا اواسط تابستان امسال وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد. چهره هایی از قبیل کوشان حداد، پیام هوشمند، یاحا کاشانی و ... در این آلبوم حضور دارند.

[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:,

] [ 4:51 PM ] [ shayan ]

[ ]

کنسرت احسان خواجه امیری

15و 17 تیرماه در برج میلاد
« احسان خواجه امیری» بروی صحنه می رود
موسیقی ما  : خواننده آلبوم پرطرفدار «عاشقانه ها»، در روزهای 15 و 17 تیرماه در برج میلاد به اجرای برنامه می پردازد.

«احسان خواجه امیری» در حالی این برنامه را بروی صحنه می برد که مدتی ست کمتر در تهران حاضر به اجرای برنامه شده و همین باعث شده پس از مدتی دوباره به دیدار دوستدارانش برود.

علی نیکونیا مدیر تولید و روایط عمومی موسسه «آوای هنر» ضمن تائید خبر 4 سانس اجرای زنده این خواننده در تاریخ های 15 و 17 تیرماه در برج میلاد ، از شروع بلیت فروشی این کنسرت از صبح روز سه شنبه، از طریق سامانه http://www.84200.ir  خبر داد.

گفتنی ست این خواننده سال گذشته با انتشار آلبوم «عاشقانه ها» توانست نظر مساعد بسیاری از مخاطبان و منتقدین موسیقی کشور را به اثرش جلب نماید و به گواه بسیاری از اظهار نظرها این آلبوم بهترین آلبوم تمام دوران کاری این خواننده به حساب می آید.

[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:,

] [ 4:46 PM ] [ shayan ]

[ ]

آهنگ جدید مهدی یراحی به نام مهم اینه

http://s4.picofile.com/file/7824697090/ ... e.mp3.html


[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:,

] [ 4:24 PM ] [ shayan ]

[ ]

یه چیزی بگو با صدای مهدی یراحی

ترانه و اهنگ -امیرعلی بهادری        تنظیم-زانیارخسروی

http://s1.picofile.com/file/7824789458/ ... _.mp3.html




[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:,

] [ 4:22 PM ] [ shayan ]

[ ]

پس از مدتها انتظار، «مرد صحنه» به صحنه باز می گردد؛
کنسرت امید حاجیلی برگزار می شود
موسیقی ما : امید حاجیلی، خواننده و موزیسین با تجربه و صاحب نام کشور، به زودی روی استیج خواهد رفت. این کنسرت دومین اجرای مستقل حاجیلی خواهد بود که سه سال پس از کنسرت قبلی وی برگزار می شود.

بر این اساس، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، 13 تیر ماه 1392 میزبان حاجیلی و هوادارانش خواهد بود. این کنسرت توسط موسسه فرهنگی هنری «نوای نی لبک شرقی» به مدیریت علی و ایمان آقایی نسب برگزار می شود که کارنامه ی موفقی در زمینه ی برگزاری کنسرت دارند.

امید دقایقی پس از صدور مجوز نهایی این کنسرت، در گفت و گو با موسیقی ما با اعلام این خبر اظهار داشت: «پس از سالها همکاری با هنرمندان مختلف، در صدد برگزاری کنسرت خودم بودم که در سال 89 این اتفاق افتاد اما متاسفانه دیگر تکرار نشد. امروز بسیار خوشحالم که پس از سه سال مجدداً با مخاطبینم دیدار خواهم کرد... از مسئولین محترم ذیربط به ویژه مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل مساعدت هایشان سپاسگزارم».

به گفته ی حاجیلی، همه ی قطعاتی که تا کنون از او شنیده شده اند (شامل قطعات آلبوم «آلگرو» و تک آهنگهایی نظیر «دلبر»، «عاشقتم»، «بیا بریم بوم» و...) با تنظیمهایی ریتمیک و پر انرژی در این برنامه اجرا خواهند شد.

این موزیسین در خصوص ادامه ی همکاری با سایر هنرمندان تصریح کرد: «در سالهای اخیر مشغول همکاری با دوستان مختلف بودم، اما از یک زمانی تصمیم گرفتم که این همکاری ها را کمی محدود کنم و کارهای خودم را با جدیت بیشتری دنبال نمایم. اکنون بیشتر روی فعالیت های خودم تمرکز کرده ام و امیدوارم کنسرتهای خوبی در تهران و شهرستانها برگزار کنم».

آرش مقدم (درامز)، همایون نصیری (پرکاشن)، دارا دارایی (گیتار باس)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، خشایار حیدری (پیانو)، موموریضا (کیبورد)، حسین شریفی (ترومبون)، سیامک کریم پور (ترومبون)، علی ضرابی (ترومپت)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)، مجید ترکاشوند (ساکسفون) و سینا ذکایی (فلوت) نوازندگان چیره دستی هستند که گروه امید حاجیلی در این اجرا را تشکیل می دهند. هم چنین وحید اسدالهی (نقاره) و محمد اسدالهی (گارمون) برای نواختن در قطعه آذری، مسعود حمیدی (خواننده و نوازنده هارمونیوم) و جاوید تاجیک (طبلا) هنرمندان افغان، و محسن شریفیان (نی انبان)، نوازندگان میهمان این کنسرت هستند. علاوه بر این، هفت نفر به عنوان گروه کُر به همخوانی با امید حاجیلی خواهند پرداخت.

امید حاجیلی تا کنون با خوانندگان و گروه های مختلف روی استیج رفته و برای مخاطبین موسیقی، چهره ای آشنا به حساب می آید. او با توجه به ویژگی های شخصیتی اش، توانایی زیادی در مدیریت استیج دارد. حاجیلی علاوه بر این که موزیسین شاخصی است، یک «شو مَن» تمام عیار هم هست و قطعاً تجربه و قابلیت هایش، باعث ترغیب مخاطب برای حضور در برنامه ی او خواهد شد.

این هنرمند نخستین کنسرتش را در تابستان 1389 در سالن اریکه ایرانیان برگزار کرد. کنسرت جذابی که همه چیزش متفاوت بود و همین باعث شد مورد توجه واقع شود. در نخستین کنسرت حاجیلی، چهره های سرشناسی از دنیای موسیقی، سینما و تلویزیون نیز حضور داشتند.

با توجه به پیشینه ی امید حاجیلی، فضای ریتمیک و هیجان انگیز آثار او و همچنین حضور نوازندگان حرفه ای در کنار وی، پیش بینی می شود دومین کنسرت او نیز با استقبال مواجه شده و بازتاب زیادی در پی داشته باشد.


گفتنی است «امید حاجیلی» مراحل پایانی تولید آلبوم دومش را می گذراند که به زودی از طریق سایت «موسیقی ما» درباره ی آن اطلاع رسانی خواهد شد.

علاقه مندان برای تهیه بلیت کنسرت این خواننده با تلفن دفتر مرکزی نوای نی لبک شرقی 22687721 (تحویل بلیت در محل) تماس حاصل نموده و یا از طریق سایت www.iranconcert.com (با امکان انتخاب صندلی و چاپ بلیت) اقدام نمایند.


http://www.musicema.com/sites/default/f ... shahri.jpg

[ شنبه 8 تير 1392برچسب:,

] [ 11:13 PM ] [ shayan ]

[ ]

خوشتیپ ترین خواننده پاپ ایران

چندی پیش مجله "زندگی ایده آل"یک نظر سنجی با عنوان


خوشتیپ ترین خواننده پاپ ایران کیست ارائه داد که 8 نفر


کاندید داشت


در این نظرسنجی فرزاد فرزین نفر اول


سیروان خسروی نفر دوم


و احسان خواجه امیری نفر سوم شد


درصد آرا به شرح زیر است:


فرزاد فرزین 42% رای


سیروان خسروی 27% رای


احسان خواجه امیری 14%رای


محسن یگانه 8% رای


بنیامین بهادری 5% رای


رضا یزدانی 2% رای


مازیار فلاحی 2%رای


بهنام صفوی 1% رای






[ جمعه 7 تير 1392برچسب:,

] [ 4:42 PM ] [ shayan ]

[ ]

نظرسنچی ساعت 25

برنامه ساعت 25 یه نظرسنجی رو شروع کرده برای انتخاب بهترین تیتراژ تلوزیونی در سه دهه اخیر. که این نظر سنجی از تاریخ 3تیرماه شروع شده و تا اول ماه رمضان ادامه داره که شما میتونید تواین مدت پیام هاتون رو به برنامه بفرستید. شماره تیتراژ رو به سامانه 10000725 ارسال کنید.
تو این نظر سنجی 100 تیتراژ به صورت کارشناسی شده انتخاب شده که از بین این 100 تیتراژ  50 تاشون به مرحله دوم راه پیدا میکنه.
در این نظرسنجی علی لهراسبی برای 7 تیتراژ تلویزیونی کاندید شده که تیتراژهای ایشون به صورت زیر هستش:

16- پیله های پرواز
26- خداحافظ بچه
31- دلنوازان
51- سه پنج دو
59- شیدایی
62- عبور شیشه ای
66- فاصله ها


شماره تیتراژ رو به سامانه 10000725 ارسال کنید.


[ جمعه 7 تير 1392برچسب:,

] [ 4:7 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه