اسلایدر

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

محسن یگانه ” خطرناک ” می شود !

 
bivajehee602601a3508ceaf6894c30c94f6b6a_03

موسیقی پارس  : این روزها از محسن یگانه هیچ خبری نیست. تقریبا دو ماهی میشود که تلفن خود را از دسترس خارج کرده و به دور از هر حاشیه ای به سر می برد. در این مدت فقط قطعه “خیابونا” را در فضای مجازی منتشر کرد که با استقبال دوستداران موسیقی پاپ روبرو شد.

مدت زیادی است که به شمال کشور رفته و آنجا در استودیوی شخصی اش پیگیر کارهای جدیدی است که قرار است به صورت تک تراک منتشر کند. اولین قطعه ای که از وی منتشر خواهد شد “خطرناک” نام دارد که شنیده ها حاکی از آن است که ” خطرناک ” از جمله قطعاتی است که امضای محسن یگانه را پای خود دارد. یک قطعه شش و هشت هم در بین قطعات او به چشم می خورد که احتمالا پس از “خطرناک” منتشر خواهد شد. البته مهران عباسی ریمیکس “فداکاری” را به مراحل پایانی رسانده و این قطعه نیز به زودی پخش خواهد شد.

قطعه ای به سفارش دکتر اصفهانی

محسن یگانه از کارهایی که قرار است برای دیگران انجام دهد نیز غافل نشده و در حال تکمیل آن قطعات نیز است. بدون شک مهمترین قطعه ای که این روزها قرار است برای دیگر خوانندگان بسازد ، قطعه ای است که به سفارش دکتر اصفهانی ساخته خواهد شد . ترانه و ملودی و تنظیم این قطعه متعلق به محسن یگانه خواهد بود و در آلبوم جدید محمد اصفهانی قرار خواهد داشت.

هواداران آلبوم می خواهند

از نظرسنجی هایی که در سایتها و فن پیج های این خواننده برگزار شده است این موضوع به چشم می آید که هوادارانش از وی انتظار دارند آلبوم چهارم را نیز منتشر کند. با توجه به اینکه محسن یگانه در یکی از آخرین مصاحبه هایش اعلام کرده بود که ” اگر هوادارانم بخواهند ، آلبوم منتشر میکنم ” باید منتظر ماند و عکس العمل آقای نابغه را در قبال درخواست هوادارانش دید. در واقع نمی توان منکر لذتی شد که انتشار یک آلبوم به مخاطب می دهد.

کنسرت تهران ؛ اواخر شهریور

محسن یگانه که به تازگی در یک کنسرت در شهر ساری مقابل ۵۰ هزار مخاطب مشتاق کنسرت با شکوهی را اجرا کرده است ، این روزها در تهران اجرایی ندارد. اما شنیده ها حاکی از آن است که در اواخر شهریور ماه وی چندین اجرا در سالن همایشهای برج میلاد تهران خواهد داشت. محسن یگانه ۴و۵ شهریور در اراک و ۱۳ شهریور در کیش به روی استیج خواهد رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:,

] [ 8:24 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه