اسلایدر

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

کدام ستاره های موسیقی شهریوری هستند ؟

 
dd

موسیقی پارس : مرداد ماه لیستی از ستاره های موسیقی متولد این ماه را تهیه کردیم. در ادامه به ستارگان موسیقی شهریور ماه می پردازیم. نماد این ماه سنبله است و بر اساس طالع بینی ها و عقاید متولدین شهریورماه انسان هایی با خصوصیات زیر هستند:  حسّاس، با هوش، شاد و سر حال، دقیق، وظیفه شناس، خوش هیکل و خوش تیپ، سالم و تندرست، اهل سازش، سود جو، خجول، بد پیله، واقعاْ ساعی و کوشا، سرمایه دار، کمال گرا، صبور و آرام، عاشق سلامت خود ، متّکی به نفس، خونسرد و خوددار، عاشق کامپیوتر، روشنفکر و دانشمند، قابل  انعطاف، وسواسی، پر انرژی، مبتکر، اهل اعتدال و میانه روی، کمک رسان، اهل انتقاد، معتمد، وفادار، با ایمان، رام نشدنی، بی ریا و بی تزویر، خوش قلب، چشم و گوش بسته، با شرم و حیا، ثابت قدم، مورد حسد قرار می گیرد، دور از جرّ و بحث، گول زرق و برق را نمی خورد، فرشته خو، خیلی درس خوان، چابک، خیال پرداز، دارای ذائقه قوی، با انضباط و مستقل، کاردان و لایق، نکته سنج، خود کفا، پر توقّع، اهل همدردی، زود رنج، قاطع، دور اندیش، خرده ‌گیر و خورده بین.

در این بین بر اساس برخی از همین عقاید مردان متولد شهریور اینگونه توصیف شده اند: آتش عشق این مرد بسیار کم شعله اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌ای است از کمال و هوش و ثبات قدم. بر انگیختن احساساتش کار دشواری است. او می‌تواند سالهای سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد زندگی کند. به کوچکترین چیزهائی که مورد علاقه همسرش است فکر می‌کند و به آنها اهمیت می دهد و درباره زنان متولد این ماه چنین صحبت می کند: بسیار احساساتی، بی‌ریا و تزویر، خوش قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمائید. در هیچ کاری زیاده روی نمی‌کند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند. در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان می‌دهد.

برای موسیقی دوستان بی شک جالب هست بدانند که ستاره محبوبشان متولد چه ماهی است. لیستی از برخی ستاره های موسیقی متولد شهریورماه تهیه کرده ایم که با شما قسمت می کنیم:

علی شوکت

علی بیرنگ نوازنده و تنظیم کننده

سینا سرلک

فربد یزدانفر

آرش قنادی

کارن زیاری

سامان امامی

پاشا یثربی

حسین علیزاده نوازنده تار

محمد اسماعیلی نوازنده تنبک

زنده یاد حسین پناهی

زنده یاد فریدون مشیری

زنده یاد پرویز یاحقی

فرزاد حسنی ترانه سرا

رامین کریمیلو

داریوش کشاورز ترانه سرا

همچنین می توان اشاره ای به ستارگان سینما تهمینه میلانی کارگردان سینما و السا فیروزآذر بازیگر نمود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:,

] [ 12:47 AM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه