اسلایدر

آهنگ جدید علی لهراسبی

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

آهنگ جدید علی لهراسبی

این روزا با صدای علی لهراسبی

این روزا

آره من میدونم دوست داری بدونی این روزا با کیم

دل دست کی دادمو از روزای خودم راضیم

آره من میدونم دوست داری بدونی من کجا هستم

دل به دل عاشق کی تو این روزا بستم

به خدا کنارتم هنوز،به خدا به یادتم هنوز

سرتو بالا بیاری،میبینی چشم به راهتم هنوز

 

ترانه و آهنگ:افشین امینی

تنظیم:بابک مافی

میکس و مستر:سعید شایان

دانلود با لینک 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:,

] [ 8:41 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه