اسلایدر

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

گفتگو با خواننده آلبوم «دلت با منه» به بهانه کنسرت تابستانی اش:
محمد علیزاده: کم باش ولی خوب باش!
موسیقی ما – وحید لشکری: در میان انبوه تیتراژهای تلویزیون برای ماه رمضان امسال ، «محمد علیزاده» نیز با سه قطعه حضور پررنگی داشت که همین مساله با نظرات مثبت و منفی گوناگونی همراه شد. اکنون قرار است پس از حدودا سه ماه و نیم علیزاده در برج میلاد تهران و به همت شرکت «ایران گام» برنامه جدید خود را برگزار کند. در این بازار داغ تمدید کنسرت های تابستانی و با وجود به فروش رفتن تمامی بلیت های کنسرت پیش روی این خواننده از او در مورد دلایل تمدید نشدن برنامه اش نیز سوال کردیم. این گفتگو را در ادامه می خوانید:

*کنداکتور کنسرت نهم شهریور مشخص شده است؟
قطعات این کنسرت تلفیقی از آلبوم «سورپرایز» و «دلت با منه» خواهد بود. از هر آلبوم گلچین کرده ام و سبک های مورد علاقه مردم را اجرا می کنیم. همچنین دو تیتراژی که اخیرا در ماه رمضان داشتم را نیز اجرا می کنم.

*کلا چند قطعه را اجرا می کنید؟
حداقل 15 قطعه و اگر زمان داشته باشیم تا 18 قطعه را هم اجرا خواهیم کرد.

*تغییری در میان نوازنده های ارکستر به وجود آمده است؟
خیر. اشکان موسوی (ویولن) ، علی پورنگهبان (گیتار بیس) ، محمد شعبانی(پرکاشن) ، فرشید ادهمی و بهمن میرزاده و امیر غلامی (گیتار) ، سعید عباسی (کیبورد) و امیرحسین اویسی (درامز) عزیزانی هستند که به رهبری «امیر علیزاده» به عنوان نوازنده های ارکستر همراه من خواهند بود.

*پیش از کنسرت اردیبهشت طی صحبتی که با هم داشتیم شما گفتید که اگر بتوانیم برای این برنامه و اگر نشود برای برنامه بعدی تهران با یک سورپرایز متفاوت روی استیج ظاهر می شویم. در این برنامه شاهد آن خواهیم بود؟
آن سورپرایز را به دلیل فقدان امکانات نتوانستیم در استیج نمایشگاه بین المللی داشته باشیم. برای این کنسرت نیز همین مشکل را داشتیم. چون این برنامه تا کنون در ایران انجام نشده است و قطعا خودم به عنوان اولین نفر آن را انجام خواهم داد و یک اتفاق خیلی خوبی است. یک قطعه ای برای این طرح لازم داریم که باید از خارج از کشور وارد شود و هنوز موفق به وارد کردن آن نشده ایم. هر زمان که به دست ما برسد حتما در برنامه های بعدی از آن رونمایی خواهیم کرد.

*پس از این کنسرت مجددا چه زمانی و در چه شهری شاهد برنامه شما خواهیم بود؟
انشالله به «بندر عباس» ، «کرمان» ، «ساری» و «بابلسر» و ... سفر می کنم. هنوز تور کنسرت های خودم را آغاز نکرده ام اما انشالله از مهرماه این برنامه ها آغاز خواهد شد و سپس از آبان تور خارج از کشور نیز آغاز می شود. تا این لحظه فقط برنامه روز بیست و پنجم مهر برای شهر بندرعباس قطعی شده است و کلا در مهر و آبان برنامه های مفصلی در ایران و کشورهای دیگر خواهیم داشت. دوستان برای برنامه تهران خیلی اصرار داشتند که تمدید کنیم اما من تمایلی به این مساله ندارم.

*اتفاقا چرا شما اهل تمدید کنسرتهای خودتان نیستید؟
ببین بلیط های این برنامه شش روز قبل به اتمام رسیده است. این هیجان را دوست دارم و نمی خواهم این هیجانات و اتفاقات را حتی در درون خودم کم کنم. ولی قطعا در مهرماه مجددا در کنسرت برگزار می کنم اما با تعداد سانس های بیشتر.

*در همین شهریورماه خواننده هایی هستند که تعداد سانس های خیلی زیادی اجرای برنامه دارند.
من هیچ وقت این کارها را نمی کنم چون احساس می کنم ابهت آن خواننده کم می شود. همه چیز کنسرت و این اتفاقات نیست و من معتقدم که کم باش ولی خوب باش! قطعا سانس های زیاد بر کیفیت برنامه تاثیر منفی می گذارد و خواننده را خسته می کند. من همیشه دوست دارم که کنسرت مثل روز اول برایم نو باشد و برای حس کردن این نو بودن سعی می کنم چنین کارهایی انجام ندهم. اصلا هیچ وقت از من نخواهید شنید که در سانس های زیاد نسبت به اجرای برنامه اقدام کنم و شاید آنها که انجام می دهند بلد هستند و تو این را به حساب نابلدی من قرار بده !

*قطعه جدید در دست تولید دارید؟
فعلا که با جدیت مشغول کار بر روی آلبوم هستم و اتفاقا خیلی دلم نسبت این آلبوم روشن است. امسال من زیاد کار کرده ام و سعی می کنم این مجموعه را تا اوایل سال آینده منتشر کنم.

*و صحبت پایانی؟
تمام تلاشم این است که وقتی مخاطب به کنسرت من می آید آنقدر انرژی مثبت دریافت کند و آنقدر حالش را خوب کنم که این حال خوب حداقل تا یک هفته یا ده روز در وی برقرار باشد. تشکر می کنم از عزیزانی که اینقدر از من حمایت می کنند و وقتی استقبال از این کنسرت را دیدم و مطلع شدم مثل همیشه شرمنده آنها شدم. آرزو می کنم وقتی نهم شهریور به برج میلاد می آیند با یک انرژی خوب از سالن خارج شوند. اصلا برای همین است که زیاد کنسرت نمی گذارم چون می خواهم کنسرت هایم همیشه برای خودم و مردم نو باشد و نمی دانم این نقطعه ضعف من است یا نقطه قوت! وقتی که تو زیاد به کنسرت بروی یک اتفاق تکراری می شود و آنقدر اهمیت نخواهد داشت. دوست دارم همیشه کنسرت ها برایم مهم باشد و برای رفتن به روی استیج لحظه شماری کنم. الان در این چند روز باقی مانده با بچه های ارکستر به بابلسر آمده ایم و مدام در حال برنامه ریزی و تبادل نظر هستیم. دیشب من فقط تا ساعت چهار صبح مشغول بررسی طراحی روی استیج بودم چون در هر کنسرت استیج من طراحی دارد. با «محسن افشانی» در حال آماده سازی یک فضایی هستیم که مردم شاهد یک برنامه جدید و شکیل باشند. تعداد برنامه ها که بالا برود از کیفیت کار کار کاسته می شود و حداقل برای من اینگونه است.
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:,

] [ 5:14 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه