اسلایدر

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

بهنام صفوی آرامش را از برج میلاد گرفت

 
IMG_0315

موسیقی پارس: کنسرت بی نظیر بهنام صفوی در میان شوق طرفدارنش با خبر های خوب همراه بود، خبری مبنی بر انتشار البوم جدید تا پایان امسال .

نوازندگان بر روی استیج رفتند و در میان تشویق حضار شروع به نواختن قطعه  «دلتنگم» کردند و بهنام صفوی وارد می شود. همراه با پخش کلیپی این ترانه، خواننده شروع به اجرا کرد و به ترتیب اهنگ های «تمنا»، «دست خودم نیست» و «غرور» را اجرا کرد که در قطعه غرور  اجرای فوق العاده زیبای نریمان معصوم ابادی با گیتار الکتریک باعث وجد حضار شد . «عشق بی نطیر»و «کاش خدا منو ببینه» اجرا شدند . گروه از استیج خارج می شود و بهنام صفوی به پشت پیانو می رود و شروع به تک نوازی پیانو و خواندن قطعه «همین حوالی» در سکوت کامل حضار می کند . حال ارایش صحنه تغییر می کند و صندلی هایی بر روی استیج قرار میگیرد و بهنام صفوی به همراه گروه بر روی این صندلی ها می نشینند و شروع به اجرای قطعات به سبک فلامینکو می کنند . قطعات «ارامش» و«چقد خوبه»و «ای جان» و«بی تو امشب»و «محرم اسرار» اجرا شدند. در قطعه محرم اسرار شهرام شکوهی میان تشویق حضار بر روی استیج آمد و شروع به هم خوانی با بهنام صفوی کرد. اجرای این قطعه به علت تشویق زیاد حاضران دو بار صورت گرفت . بعد اجرای دو نفره نوبت به اجرای اهنگ «عشق من باش» با هم خوانی حضار می شود . حال ارایش صحنه به حالت قبل باز میگردد و همه نوازندگان وارد صحنه م یشوند و قطعه «چه بی اندازه میخوامت» و ریمیکس «عشق من باش» به عنوان اخرین قطعه ی این کنسرت با هم خوانی حضار اجرا شد .

در ابتدا و حین اجرای کنسرت تصاویر بی نظیری در led های استیج پخش می شد که تفاوت خاصی را بین این کنسرت و کنسرت های دیگر ایجاد کرده بود که آقای علی جدیدی و فربد رستمی سازنده این تصاویر بودند.

گروه نوازندگان بهنام صفوی را مهدی فردی ( رهبر ارکستر ) ، مجید قندیان ( نوازنده ی کیبورد)، علی پور نگهبان ( گیتارییس) ، نریمان معصوم آبادی ( گیتار الکتریک ) ، انوشیروان بهرامی ( ساکسیفون ) ، ایمان جعفری پویان ( ساکسیفون ) ، حسین شریفی (ترومپت ) ، ایمان ذاکری ( درام ) ، غلام رضا عارف ( پرکوشن )تشکیل میدهند.

مهمان ویژه ی این کنسرت پرویز شفیع زاده بود که در اولین کلیپ صفوی نقش آفرینی کرده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


img_0026



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:,

] [ 12:13 AM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه