اسلایدر

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

گزارش تصویری اختصاصی کنسرت گروه رستاک

 
IMG_2945

موسیقی پارس : پیش از کنار رفتن پرده های سن و اجرای گروه رستاک سکوت عجیبی بر قرار بود . پرده ها کنار رفتند و گروه با ارایشی زیبا بر روی سن قرار گرفته بودند و شروع به اجرای قطعه ای کردی کردند و حال آن فضا و آن سکوت به یک باره شکسته شد و شوقی غیر قابل وصف در سالن حکم فرما شد . کنسرتی کاملا متفاوت با اجرایی بی نظیر و هارمونی خاص که موجب حیرت حاضرین شده بود . قطعه ی رعنا دومین قطعه ای بود که اجرا شد و کاراکتر خاصی در ابتدای این قطعه وارد شد و با زبان شیرین گیلکی اشعاری را خواند و گروه هم با وی همراهی کردند . همراهی حاضرین در کنسرت با گروه و به خصوص این اهنگ فضایی بی نظیر را رقم زده بود . پس از اتمام این قطعه صدای تشویق حضار به حدی بود که صدای گروه غیر قابل تشخیص بود . پس از تشویق حضار گروه شروع به تنظیم ساز های خود کردند و پس از مکثی کوتاه قطعه ای شیرازی را اجرا کردند که همراهی حاضرین در اجرای این اهنگ هم جلوه ای زیبا به این قطعه ی شیرازی داد . و به ترتیب قطعه ی مازندارانی لاره و قطعه ای از خطه ی جنوب و قطعه ی خراسانی لیلا را اجرا کردند .
و حال نوبت به سورپرایز ویژه از گروه رستاک رسید . اجرای اهنگ جدید از خطه ی اذربایجان با حضور افتخاری استاد وحید اللهی سبب شد این قطعه با وجد حضار همراه باشد و اجرای این شعر اذربایجانی به یکی از بهترین اجرای های این شب تبدیل شود .
پس از اجرای این قطعات به ترتیب قطعه ی کردی و ترکی اجرا شدند و قطعه ی بارون بارونه به زبان شیرین لری اخرین قطعه ای بود که با تشویق غیر قابل وصف و بی امان حضار به پایان رسید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:,

] [ 12:15 AM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه