اسلایدر

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

«علی ثابت»
برنامه ی کنسرت های «محسن یگانه» تا مهرماه اعلام شد
موسیقی ما : این روزها بازار کنسرت ها در نقاط مختلف کشور حسابی داغ است و خوانندگان محبوب در شهرهای گوناگون روی استیج می روند. «محسن یگانه» نیز که همیشه کنسرتهایش مورد توجه مخاطبین بوده و در نخستین جشن سالانه «موسیقی ما» یکی از برندگان تندیس بهترین اجرای زنده پاپ بود، از این غافله عقب نمانده و کنسرتهایی در چند شهر مختلف برگزار خواهد کرد.
 
«علی ثابت»، رهبر ارکستر محسن یگانه در گفت و گو با موسیقی ما، برنامه های قطعی کنسرت های محسن یگانه طی هفته های آتی را در اختیار موسیقی ما قرار داد. او در این باره اظهار داشت: «طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، 21 و 22 شهریور ماه، چهار سانس در «کمپ پتروشیمی شهرستان بجنورد» روی استیج خواهیم رفت. پس از آن به اردبیل می رویم و در روزهای 24، 25 و 26 شهریور، جمعاً پنج سانس در «سرعین» کنسرت برگزار خواهیم کرد. همچنین روز 28 شهریور، یک سانس در «جزیره ی کیش» به اجرای برنامه خواهیم پرداخت و پس از آن نیز در روزهای 3، 4 و 5 مهر، مجموعاً شش سانس در «تالار شهید آوینی بندرعباس» روی صحنه می رویم.»
 
این موزیسین برجسته در خصوص برگزاری کنسرت محسن یگانه در تهران گفت: «طبق برنامه ها، هفته ی آخر مهر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران کنسرت برگزار خواهیم کرد
.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 22 شهريور 1392برچسب:,

] [ 11:33 AM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه