اسلایدر

کنسرت سیروان خسروی و فرزاد فرزین

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

کنسرت سیروان خسروی و فرزاد فرزین

به همت موسسه «باربَد آمل» و «ندای چنگ»؛
کنسرت «سیروان خسروی» و «فرزاد فرزین» در محمودآباد برگزار می شود
موسیقی ما : این روزها دامنه ی برگزاری کنسرت در کشور وسیع تر شده و هنرمندان سرشناس در شهرستانهای مختلف روی استیج می روند. استان مازندران نیز از جمله استانهایی بود که درذ چند وقت اخیر بسیاری از ستارگان موسیقی کشور در آن به اجرای برنامه پرداختند.

«امیرحسین لطفی» که کنسرت هنرمندانی چون همایون شجریان، سالارعقیلی، رضا صادقی و... را در این استان برگزار کرده، در هفته ی پایانی شهریور 92، دو سوپراستار موسیقی پاپ را در مازندران روی صحنه خواهد برد. این برگزار کننده ی کنسرت در گفت و گو با «موسیقی ما» اظهار داشت: «به دلیل استقبال مردم عزیز و با توجه به حمایت ها و مساعدت های مسئولین ذیربط، پیگیری و اقدامات لازم را انجام دادیم تا دو چهره ی محبوب و سرشناس دیگر را به استان مازندران بیاوریم. بر این اساس در روز 26 شهریور 92 «سیروان خسروی» و در روز 27 شهریور 92 «فرزاد فرزین» در شهرستان محمودآباد به اجرای برنامه خواهند پرداخت».

وی افزود: «این دو برنامه به همت موسسات فرهنگی هنری «باربَد آمل» و «ندای چنگ»، هر شب یک سانس در سالن توکلی محمودآباد برگزار می شود و بلیت های آن از 30 تا 60 هزار تومان قیمت گذاری شده است».

علاقه مندان جهت رزرو بلیت با شماره 09398997787 و جهت هماهنگی های مربوط به امور رسانه ای با شماره 09377464300 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است موسسه فرهنگی هنری «باربَد آمل» به مدیریت «مهتاب اباذری» از جمله فعالترین موسسات استان مازندران در زمینه فعالیتهای فرهنگی و هنری به شمار می رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 شهريور 1392برچسب:,

] [ 10:11 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه