اسلایدر

رضا یزدانی

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

رضا یزدانی

 
با ترانه هایی از«حسن علیشیری» و «سروش دادخواه»
آلبوم جدید «رضا یزدانی» پاییز امسال منتشر خواهد شد
موسیقی ما : «رضا یزدانی» سال 91 را با انتشار آلبوم «خاطرات مبهم» به پایان رساند. اما جدیدترین آلبوم یزدانی که تاکنون حدود هفتاد درصد از مراحل تولید را سپری کرده به زودی منتشر می‌شود. این آلبوم به گفته رضا یزدانی فضایی با ترکیبی از سه آلبوم «ساعت 25»، «ساعت فراموشی» و «خاطرات مبهم» دارد. در این آلبوم «کارن همایونفر» حضور ندارد. در آلبوم جدید یزدانی چهره هایی نظیر «مهدی ایوبی»، «علیرضا باران»، «احسان گودرزی»، «حسن علیشیری»، «سروش دادخواه»، «میلاد عدل»، «بهروز پایگان» و «آرش زمانیان» حضور دارند. این خواننده پس از ماه رمضان علاوه بر تهران به شهرهایی نظیر رشت، اهواز ، بندر عباس و... برای اجرای برنامه سفر خواهد کرد.

خبر جالب دیگر این است که عید فطر باید شاهد اکران فیلم سینمایی «بوی گندم» باشیم که رضا یزدانی علاوه بر ایفای نقش در سکانس پایانی فیلم، قطعه «خلیج فارس» را روی سکوی نفتی ابوذر و در میان آبهای نیلگون خلیج فارس اجرا کرده است.

رضا یزدانی که در بخش‌های مختلف از جمله بهترین آلبوم در نخستین جشن سالانه موسیقی ما نامزد بود درباره این برنامه نیز گفت: «هر فستیوال یا جشنی که برای موسیقی برگزار شود خیلی خوب است و برای پیشرفت موسیقی کشور موثر خواهد بود. من روز نهم تیر در شهر آمل اجرا داشتم و متاسفانه امکار حضور در جشن را پیدا نکردم. به همین دلیل نمی توانم از نواقص برگزاری مراسم سخن بگویم. اما با توجه به شنیده هایم نحوه برگزاری آن نیز رضایت بخش بوده است. پیشنهاد من برای سال آینده این است که در کنار نظرسنجی مردمی باید یک هیئت داوران متشکل از مثلا ده یا دوازده نفر از چهره های با سابقه موسیقی به صورت کارشناسی آثار را داوری کنند.»
منبع:
اختصاصی موسیقی ما






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:,

] [ 4:33 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه