اسلایدر

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

پس از دو سال و با یازده قطعه؛
آلبوم «همیشگی» با صدای «مسعود امامی» منتشر می‌شود


موسیقی ما : «مسعود امامی» معمولا به جهت ارائه یک اثر قابل قبول بر روی پروسه ساخت آلبوم های خود وقت زیادی می گذارد. در سال 90 و با یک فاصله سه ساله دومین آلبوم خود به نام «دوباره» را روانه بازار کرد که با استقبال خوبی نیز همراه شد.

در این دو سال او علاوه بر پیگیری مراحل تولید آلبوم جدید قطعاتی نظیر «ناخوشی» ، «یلدای این خونه» و «پاییزی» و... را منتشر کرد و در تیتراژ فیلم سینمایی «انتهای خیابان هشتم» نیز حضور داشت.

سومین آلبوم امامی «همیشگی» نام دارد که یازده قطعه خواهد داشت و با سایر آلبوم ها و آثار این خواننده تفاوت های زیادی دارد. این آلبوم در حال طی کردن مراحل پایانی اخذ مجوز است و هنوز زمان پخش آن قطعی نشده ولی احتمالا تا اواسط شهریور مراحل اداری انتشار را به پایان می رساند.

شنیده های سایت«موسیقی ما» حکایت از آن دارد که این خواننده فعلا منتظر مشخص شدن تاریخ دقیق پخش آلبوم خود می باشد تا اگر زمان مناسبی تا ماه محرم و صفر داشته باشد در تهران و در قالب یک کنسرت به روی استیج برود. مسعود امامی که طی چند سال گذشته کم کار بوده قصد دارد امسال پرقدرت تر از قبل ظاهر شود چرا که وی این روزها علاوه بر تمرین برای کنسرت تهران در حال برنامه ریزی برای اجرای برنامه در سایر شهرستانها نیز هست.

پیش از انتشار آلبوم جدید با «مسعود امامی» گفتگوی مفصلی پیرامون فعالیتهای هنری او در عرصه ترانه سرایی و خوانندگی انجام خواهیم داد که می توانید آن را در سایت«موسیقی ما» بخوانید.




 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:40 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه