اسلایدر

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

با حضور جمعی از نوارنده های نامی کشور
آلبوم «دف می زنم» اثری از «رضا دربندی» منتشر می شود
موسیقی ما : آلبوم «دف می زنم» در استودیو پاپ، مراحل انتهایی تولید را سپری می کند.
اثری که حاصل یک کار جمعی با آهنگسازی رضا دربندی و تنظیم غلامرضا صادقی و اشعاری از اسحاق انور است و به رغم آثار اخیر منتشر شده در عرصۀ موسیقی سنتی , این اثر دارای فاکتورهای مهمی از جمله ارتباط قوی با مخاطبین عام و نیز تنوع در نوع ملودی ها و نیز اشعار است وگمان میرود که این اثر بتواند جای بسیار ارزنده ای را در میان آثار موسیقی سنتی داشته باشد.
رضا دربندی آهنگساز این اثر در گفتگو با «موسیقی ما» گفت :علیرغم نام آلبوم , این مجموعه یک آلبوم تخصصی برای ساز دف نیست و این نام اقتباسی است از یکی از اشعار این اثر.
وی توضیح داد که تنظیم این آلبوم توسط غلامرضا صادقی (نوازندۀ پیانواین آلبوم) صورت گرفته و اشعار آن از آقای «اسحاق انور» و نیز یک قطعه شعر از حافظ است و تصنیف ها در دستگاه همایون , شور و مایه اصفهان میباشد.
وی در انتهای صحبت هایش درباره خواننده این آلبوم گفت:« خوانندۀ این آلبوم ورای تصور من و با تسلط کامل این ترانه ها را اجرا کرده است».
در این آلبوم نوازندگان صاحب نامی از جمله :میثم مروستی- ارسلان کامکار- علی جعفری پویان- سینا جهان آبادی- ناصر رحیمی و.....هنر نمایی کرده اند و خوانندگی این اثر توسط یکی از خوانندگان صاحب نام کشور انجام شده است که به محض اتمام مراحل تولیدی کار نام این خواننده در رسانه ها منتشر خواهد شد.







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 مرداد 1392برچسب:,

] [ 4:55 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه