اسلایدر

مهدی یراحی

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

مهدی یراحی

مهدی یراحی
چند روز قبل از نخستین کنسرتش در تهران در گفت‌و گو با موسیقی ما:
می خواهم عاشقانه هایم را با صدای شما بشنوم
موسیقی ما : خواننده آلبوم «منو رها کن» پس از موفقیت های این سالها قرار است در روزهای 15 و 16 مرداد ماه در برج میلاد نخستین کنسرت اش را بروی صحنه ببرد. «مهدی یراحی» که این روزها شاهد موفقیت و همه گیر شدن اثر جدیدش در قالب تیتراژ برنامه «ماه عسل» هستیم، چند روز قبل از نخستین اجرای برنامه اش در تهران، از برنامه های ویژه و شیوه خاص اجرای برنامه اش در نخستین اجرای رسمی خود در تهران خبر داد.

این خواننده که سه سال پیش نخستین آلبوم رسمی خود را به نام «منو رها کن» وارد بازار موسیقی کشور کرده، در آستانه انتشار آلبوم جدیدش «امپراطور» قرار دارد و گفته می شود این اثر در ماه های آینده وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد. مدیران رسانه ای این خواننده شب گذشته اجازه تصویر برداری از محل تمرین این خواننده را به نمایندگان «موسیقی ما» دادند تا دوستداران بی شمار این چهره چند روز قبل از این اجرای بزرگ، از حال و هوای تمرینات گروه نوازنده و یراحی بیشتر مطلع شوند.

در کنسرت این خواننده گلچینی از بهترین و محبوب ترین قطعات این چهره به اجرا در خواهد آمد و نکته جالب این کنسرت اجرای قطعات تیتراژ «ماه عسل» به شمایلی جدید و گوش نواز است که بدون شک مورد توجه قرار خواهد گرفت. چهره ها و نوازنده های سرشناس زیادی در این برنامه یراحی را همراهی خواهند کرد که از آن جمله می توان به «امیر علیزاده» و «احسان نی زن» اشاره نمود. ضمن اینکه دو تن از بهترین چهره های موسیقی کشور یعنی «رضا تاجبخش» و «امید حاجیلی» نیز به عنوان نوازنده های مهمان در این برنامه بروی صحننه خواهند رفت.

یراحی در گفتگویی کوتاه با «موسیقی ما»، با گفتن جمله : « می خواهم  عاشقانه هایم را با صدای شما بشنوم...» از دوستدارانش دعوت کرد تا اولین اجرای این خواننده شب خاطره انگیزی برای حاضرین در سالن باشند.

یراحی با وجود اینکه نخستین اجرای خود را بروی صحنه می برد، از محبوبیت ویژه ای در بین دوستداران موسیقی برخوردار است و پیش بینی می شود با برنامه های خاصی پذیرای دوستدارانش باشد.









نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:43 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه