اسلایدر

کنسرت مهدی یراحی

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

کنسرت مهدی یراحی

خالق «امپراطور» روی صحنه امپراطوری کرد

موسیقی پارس  : شامگاه سه شنبه ۱۵ مرداد ماه، مهدی یراحی برای اولین بار به روی صحنه رفت . با پخش تیزر آلبوم امپراطور کنسرت آغاز شد و بعد از آن اعضای ارکستر وارد صحنه شدند. با قطعه «تو برمیگردی» برنامه به طور رسمی شروع شد و از همان ابتدای برنامه هم صدایی تماشگران با یراحی به گوش می رسید. هوادارانی که از اهواز آمده بودند توانستند همان لحظات اول به سالن سلطه پیدا کنند و با بنری که رویش اهواز نوشته شده بود توجه همگان را به خود جلب کنند. قطعات «به هوای دیدن تو»، «امشب هم گذشت من ندیدمت»، «ندارمت»، «مهم اینه»، «نسینی الدنیا»، «یه چیزی بگو» اجرا شد و مهدی یراحی از امید حاجیلی خواست تا به روی استیج برود. قطعه «حق با توست» همراه با ترومپت حاجیلی انرژی مضاعف را به سالن داد. بعد از پایان این قطعه امید حاجیلی بیان کرد که مدت ها بود که با خواننده ای روی استیج نرفته بود و امشب همه فقط برای مهدی یراحی اینجا هستیم. یراحی به پشت پیانو رفت  و قطعه «به من نگاه کن» را اجرا کرد. قطعات «مرز»، «من علمک» اجرا شد و بعد از آن براحی به همراه هم خوان هایش اجرای بی نظیری برای قطعه «منو رها کن» داشتند.

رضا تاجبخش نوازنده پیانو معرفی شد تا با پیانو زدن فوق العاده اش خاطرات را زنده کند. یراحی با تکنوازی پیانو تاجبخش قطعات «هرجای دنیایی دلم اونجاس» و «باور نکن» را اجرا کردند و با اضافه شدن احسان نی زن تیتراژ امسال برنامه ماه عسل به نام «سازش» نواخته شد. ایستادن و دست زدن متوالی تماشگران نشان دهنده رضایت آنها از این اجرا بود.

رضا تاجبخش در صحبت هایش گفت که اگر به تعداد انگشتان دست خواننده خوب داشته باشیم، مهدی یکی از آنهاست. تکرار قطعه «امشب هم گذشت من ندیدمت» حسن ختام این برنامه بود.

اعضا ارکستر یراحی را احسان نی زن، علی پورنگهبان، محمد شعبانی، انوشیروان تربتی، فرشید ادهمی، پویا صرافی مهر، آرین قیطاسی، محمد علی نصری، مهرداد احمد زاده، امین قمی نژاد به رهبری امیر علیزاده تشکیل میدادند . محمد سلوکی، گروه چارتار، نرگس محمدی و حدیث میر امینی مهمانان شب اول یراحی بودند.

  


      


  

  

  

  

      



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 9:36 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه