اسلایدر

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

آلبوم «کازابلانکا» با صدای «رضا رویگری»، در بازار موسیقی کشور منتشر شد. این آلبوم پس از تاخیر های فراوان در انتشار و ماجراهای خاصی که گریبانگیر اش شده، سرانجام در بازار موسیقی کشورمنتشر شد تا این بازیگر سینما و تلویزیون باز هم شانس خود را در بازار موسیقی کشور امتحان نماید. «کازابلانکا» سومین آلبوم رویگری پس از آثاری چون «از عشق گفتن» و «غوغا»  است که در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

در این آلبوم چهره هایی چون «یغما گلروئی»، زهرا کلاته، مریم اسدی، زهرا آملی و امین بامشاد به عنوان ترانه سرا حضور دارند و پوریا حیدری، بهرنگ بهادر زاده، علی زارعی و بهنام شهرکی نیز تنظیم های آلبوم را انجام داده اند. همچنین در بخش ملودی نیز حمید عسکری، مهدی یغمایی، دکتر عماد توحیدی و خود رضا رویگری اثاری را دراین آلبوم دارند. رضا رویگری بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران است که نقش آفرینی های زیادی را در قالب آثار سینمایی و تلویزیونی داشته که حضور در فیلم «بوتیک» یکی از ماندگار ترین تجربه های بازی او به شمار می رود.

وی همچنین در این سالها در حوزه نقاشی نیز فعال بوده و در نمایشگاه هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به معرض دید عمومی گذاشته است. در سالهای دور انتشار قطعه «الله اکبر» (ایران ایران) از این هنرمند مورد توجه عمومی قرار گرفت و سالهاست که در ایام دهه فجر این اثر را بارها از رسانه های مختلف پخش شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:,

] [ 5:14 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه