اسلایدر

کنسرت شهرام شکوهی

پر پرواز

خبر های مربوط به موسیقی

کنسرت شهرام شکوهی

خواننده «مدارا» برا ی اولین بار در برج میلاد روی صحنه رفت؛
کنسرت «شهرام شکوهی» در حضور چهره‌های سرشناس
موسیقی ما : شهرام شکوهی نخستین اجرای خود در برج میلاد را در دو شب متوالی گذشته تجربه کرد تا پس از اجرای برنامه های متعدد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، در سالن اصلی برج نیز بروی صحنه رفته باشد. به گزارش موسیقی ما، شکوهی در این برنامه اش نیز همچو اجراهای قبلی خود به اجرای قطعات آلبوم «مدارا» و تک قطعات اش پرداخت تا نخستین اجرای او در سالن همایش های برج میلاد، تفاوت خاصی با اجرای برنامه اش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی نداشته باشد.

این خواننده در این اجرا نیز ویدئو کلیپی را که بخش هایی از ماهنامه تصویری «پلاک 7» است را پخش کرد که در آن در مورد پدر مرحوم اش سخن گفته است. در همه اجراهای این خواننده، این ویدئو در سالن پخش شده و حتی در اجراهای شهرستان نیز این ویدئو به همراه ویدئوی بزرگداشت یاد هنرمندان فوت کرده، نمایش داده شده است. نمایش این ویدئو حال و هوای سالن را عوض کرد.

امیرحسین کاشانیان و گرشا رضایی سرپرستی و رهبری ارکستر این خواننده را بر عهده داشتند و این برنامه به همت موسسه صوت «آوای هنر» برگزار شد. محمد رضا فروتن، لیندا کیانی، مهدی امینی خواه، مجید طوسی، علی عبدالمالکی، شهاب رمضان، بهنام صفوی و مهدی یراحی نیز از جمله مهمانان این برنامه بودند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 2:24 PM ] [ shayan ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه